Nives Brkan osmislila je aplikaciju koja spaja influencere s brendovima. Otkrila nam je sve o njoj
Nives Brkan osmislila je aplikaciju koja spaja influencere s brendovima. Otkrila nam je sve o njoj

Nives Brkan osmislila je aplikaciju koja spaja influencere s brendovima. Otkrila nam je sve o njoj

Nova aplikacija na hrvatskom tržištu povezuje brendove i influencere na potpuno novi način, a iza nje stoji žena poduzetnica s vizijom. Nives Brkan godinama je gradila karijeru u digitalnom marketingu, surađivala na kampanjama s influencerima i pažljivo promatrala što našem tržištu nedostaje. Rezultat tog promišljanja, iskustva i hrabrosti da se upusti u poduzetničke vode je The Socialized Club – aplikacija koja omogućuje jednostavno povezivanje manjih brendova i ugostiteljskih objekata s influencerima, i to bez velikih budžeta.

U razgovoru s Nives otkrivamo kako je tekao njezin poslovni put, što je bila motivacija za pokretanje vlastitog biznisa i kako izgleda stvaranje tehnološkog proizvoda bez klasične IT pozadine, ali s jasnom idejom, hrabrošću i pravim timom.

Nives Brkan
  • Za početak, možeš li nam reći nešto više o sebi? Što si po struci i kako si započela svoju karijeru?

Oduvijek su me zanimale društvene mreže i influenceri. Čak do te mjere da sam završila PR, no nikada ga nisam radila već sam se odmah nastavila educirati u svijetu marketinga. Po struci sam stručnjak za odnose s javnošću i studij medija. Radila sam nekoliko godina u marketinškoj agenciji na velikim kampanjama s influencerima i tu sam vidjela njihovu snagu. Prije agencije iskustvo sam prikupljala radeći kao event manager u više zagrebačkih klubova, a prije godinu dana otvorila sam svoju agenciju za digitalni marketing.

Nives Brkan
  • Pokrenula si vlastitu aplikaciju The Socialized Club. Kako je nastala ideja i što je bio konkretan problem koji si željela riješiti?

Problem je bio što veliki brendovi imaju budget za influence kampanje što im donosi veliki doseg i vidljivost, dok manji ugostiteljski objekti i ostale uslužne djelatnosti ne raspolažu tolikim budgetima. Osim toga zaposlenici manjih uslužnih djelatnosti vrlo često ne znaju koji bi influenceri bili najbolji kao njihovi ambasadori.

S aplikacijom sličnom The Socialized Clubu susrela sam se na jednom poslovnom putovanju i prepoznala veliki potencijal za naše tržište. Uvijek sam promatrala što nama kao tržištu nedostaje, a već postoji u inozemstvu i odlično funkcionira i pitala sam se zašto opet kaskamo za svijetom barem pet do deset godina što se tiče inovacija.

Nives Brkan
  • Možeš li nam reći nešto više o samoj tehnologiji iza aplikacije? Tko je radio razvoj?

Mateo Starčević Filipović sa svojim timom iz tvrtke BrightDock zaslužan je za razvoj aplikacije, koja je rađena u React Nativeu uz korištenje Expo okvira za brzu izradu i distribuciju, dok je Supabase korišten kao backend servis. Imaju vrlo jake reference kao što je Rita Ora, neke od svjetskih vlada, El Rubius (gamer s više od 50 milijuna followera) i mnoge druge. Aplikacija je rađena u najmodernijim programerskim tehnologijama za funkcionalnost te koristi push notifikacije za obavještavanje korisnika o statusima i eventima.

Nives Brkan
  • Koje su ključne funkcionalnosti koje aplikacija nudi – kako izgleda proces spajanja influencera i brendova?

Klijenti su ti koji kreiraju evente unutar aplikacije, određuju uslugu koju nude influencerima u zamjenu za sadržaj na društvenim mrežama. Klijenti također imaju mogućnost odabira odgovarajuće kategorije influencera, kako bi svojoj ciljanoj publici predstavili svoje usluge. Influenceri svakodnevno mogu vidjeti ponudu evenata iz različitih kategorija kao što su restorani, hoteli, teretane, beauty saloni te odabrati što im je potrebno i što bi se uklopilo u njihov organski sadržaj.

Nives Brkan
Nives Brkan
  • Pokretanje vlastitog biznisa i ulazak u poduzetništvo zahtijeva puno hrabrosti i vjere u sebe. Gdje ti osobno pronalaziš to?

Potpuno ste u pravu. Pokretanje vlastitog biznisa uvijek je pravi izazov, koji nikada ne prestaje. Okružena sam ljudima s kojima dijelim istu viziju i koji me istovremeno motiviraju i podržavaju.

Uostalom, ova priča je dobila veliki “hype” upravo zahvaljujući svima njima na čemu im hvala.

  • Je li tvoja motivacija uvijek bila poduzetništvo ili te put doveo do toga spontano?

Već dulje vremena sam razmišljala o ovakvom modelu. Ovo je više bila potreba na tržištu i to u niši u kojoj sam već godinama. Svi u mojoj obitelji su poduzetnici, pa je ovo bio neki logičan slijed. Aplikaciju smatram pravom Win Win situacijom i za uslužne djelatnosti i za influencere.

Nives Brkan
  • Što bi poručila mladima, posebno ženama, koje možda razmišljaju o razvoju vlastite aplikacije ili ulasku u tech svijet, ali nemaju “klasičnu” tech pozadinu?

Jako je dobro imati originalnu ideju, poznavati vlastite granice i okružiti se stručnim ljudima. Nitko se ne razumije u sve, no postoji mnogo stručnjaka u svijetu tehnologija, koji mogu realizirati vašu ideju. Go girls, samo nebo nam je granica!

Nives Brkan
  • Što je sljedeće za tebe osobno – imaš li još ideja koje želiš razviti, ili je fokus sada isključivo na ovoj aplikaciji?

Fokus nam je trenutačno na ovoj aplikaciji, odnosno na njezinom širenju na susjedna tržišta.

Zahvaljujemo Regular.Baru na ustupanju lokacije za snimanje.

Foto: Sanja Jagatić

Učitati još
Zatvori