Znate li ispravno koristiti društvene mreže u slučaju hitnih situacija?

Znate li ispravno koristiti društvene
mreže u slučaju hitnih situacija?

Da su društvene mreže izuzetno snažan i moćan alat, već nam je svima dobro poznato. Njihova pozitivna svrha još jednom je došla do izražaja u ovim danima kada se suočavamo s potresima, pa su mreže poput Facebooka i Instagrama uvelike pomogle u tome da se povežemo, da informacije o potrebitima brže kolaju, i da im se posljedično pomoć brže i bolje pruži.

Pozitivne priče, ali i dezinformacije i širenje glasina…

Naravno, primijetili smo i onaj negativan aspekt korištenja društvenih mreža, kada se stihijski dijele i one informacije koje su lažne, zastarjele ili u najmanju ruku neprovjerene.

Zagrebački vatrogasci savjetuju

Kako tome stati na kraj, odnosno kako ispravno koristiti društvene mreže u slučaju hitnih situacija, pobliže je objasnila Vatrogasna postrojba Zagreb, koja je detaljan vodič za postupanje podijelila s nama u videu na svom Facebook profilu.

Zagrebački vatrogasci u njemu savjetuju kako se pripremiti prije hitne situacije, kako biti u toku za vrijeme hitne situacije i kako preuzeti odgovornost s ciljem prestanka širenja glasina i neprovjerenih informacija.

Video pogledajte ovdje.

Foto: Pexels, Vatrogasna postrojba Zagreb

Učitati još
Zatvori