

BYD Group, globalni tehnološki predvodnik u području električnih vozila i održivih rješenja za mobilnost, najavljuje početak trogodišnje strateške suradnje s nogometnim klubom Internazionale Milano (Inter), u okviru koje postaje globalni automobilistički partner tog kluba.
BYD Group globalni je partner nogometnog kluba Internazionale Milano
Ovaj je ugovor jedna od najvećih suradnji proizvođača automobila i jednog nogometnog kluba te povezuje dva globalna velikana koja dijele istu viziju: pretvoriti emocije u stvarnost promicanjem talenata, postizanjem vodećih pozicija u područjima djelovanja, potragom za izvrsnošću te prihvaćanjem inovativnog i revolucionarnog pogleda u budućnost.
Suradnja ima snažan globalni karakter te stvara sinergiju između dva brzorastuća brenda s velikom prisutnošću na ključnim tržištima. S više od 533 milijuna navijača diljem svijeta, Inter je drugi najveći nogometni klub u svijetu u smislu rasta broja navijača u posljednjih pet godina. U Kini, gdje je smješteno sjedište BYD-a, Nerazzurri su također jedna od najpopularnijih momčadi i broje više od 154 milijuna navijača. U Južnoj Americi, jednom od ključnih tržišta BYD-a, Inter može računati na potporu gotovo 90 milijuna navijača, zahvaljujući velikom broju južnoameričkih nogometaša koji su bili dio povijesti tog kluba.

Sinergija između dva brzorastuća brenda
Isto tako, BYD polako ali sigurno postaje tehnološki predvodnik u području vozila nove energije (NEV), s više od 4,2 milijuna prodanih vozila u 2024., što je povećanje od 41 % u odnosu na prethodnu godinu. U prvoj polovini ove godine prodano je već više od dva milijuna vozila, što predstavlja dvoznamenkasti rast u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Stella Li, izvršna potpredsjednica BYD-a, izjavila je: „BYD znači Build Your Dreams i smatram da je ovo partnerstvo san za mlade ljude i sve koji imaju strast prema nogometu. Inter Milan poznat je po svojoj energiji, upornosti i neprestanoj borbi za pobjedu. Ovaj brzorastući globalni brend ima obožavatelje diljem svijeta koji nadilaze San Siro i Serie A. To su kvalitete koje dijeli sa brendom BYD – koji je također brzorastuća globalna tehnološka kompanija sa snom o borbi protiv klimatskih promjena i težnjom ka smanjenju temperature zemlje za 1 celzijev stupanj. Naporno radimo na ostvarenju tog cilja – naših 120,000 inženjera radi danonoćno, proizvodi 45 patenata svaki dan jer vole svoj posao i žele biti pobjednici. Odlučnost, neprekidne promjene i naporan rad za ostvarenje ciljeva vrijednosti su koje dijele BYD i Inter.“

Ulazak brenda DENZA na tržište
„S velikom radošću najavljujemo ovu novu suradnju koja povezuje dvije globalne sile ujedinjene u želji da uvijek gledaju u budućnost i streme izvrsnosti,” izjavio je Giorgio Ricci, glavni direktor za prihode nogometnog kluba Internazionale Milano. „Ponosni smo što je Grupa, sa svojim brendovima BYD i DENZA, odabrala Inter kao prvi nogometni klub s kojim će surađivati. Ta činjenica svjedoči sve većoj globalnoj popularnosti našeg brenda. Ova nam suradnja otvara nove mogućnosti za djelovanje na međunarodnoj razini i stvaranje sadržaja u koji ćemo moći uključiti navijače i potrošače diljem svijeta. Zajedno želimo razviti inovativne projekte koji će dodatno ojačati vodeću poziciju Grupe u globalnom okruženju održive mobilnosti.”
Ugovorom je predviđena sveobuhvatna suradnja u okviru koje će Grupa sa svojim brendovima BYD i DENZA blisko surađivati s Interom kako bi iskoristila sve što partnerstvo nudi, ojačala poziciju obaju strana i slijedila zajedničke ciljeve za doprinos obostranom rastu.

Inter će za početak dobiti posebno izdanje modela BYD SEALION 7
Osim toga, BYD Grupa osigurat će oko 70 vozila za rukovoditelje, tehničko osoblje i prvotimce, što je izuzetna prilika za Nerazzurre da iskuse najnaprednije tehnologije i vrhunsku udobnost koje jamči BYD te da istodobno postanu važni akteri u zelenom razvoju koji predvodi BYD zahvaljujući svojim električnim i super plug-in hibridnim (DM-i) vozilima.
Inter će za početak dobiti posebno izdanje modela BYD SEALION 7, tehnološke perjanice u ponudi brenda, koje će biti personalizirano značajkama nadahnutima bojama Nerazzurra. Isto će vozilo kasnije u ograničenoj seriji biti dostupno navijačima i fanovima Intera koji će moći putovati okruženi bojama omiljene momčadi.
Posebni programi i pogodnosti za navijače kluba
U konačnoj fazi izrade su i posebni programi za kupnju i najam BYD vozila namijenjeni navijačima Intera diljem svijeta, a više će informacija biti dostupno u tjednima koji dolaze. Ovo je još jedan način da se cijeloj zajednici navijača ponudi jedinstveno iskustvo s modelima vozila BYD Grupe, jer nas sve ujedinjuje strast prema Interu.
U mjesecima koji dolaze očekuje nas predstavljanje brenda DENZA u Europi pa će suradnja s Interom biti važan dio strategije Grupe za uvođenje ovog premium brenda na Starom kontinentu.
Suradnja s Interom savršeno se uklapa u strategiju BYD-a da se uključi u svijet nogometa na međunarodnoj razini. Grupa je već ojačala svoju ulogu na europskoj nogometnoj sceni kao službeni pokrovitelj UEFA europskog prvenstva u nogometu 2024. i UEFA europskog prvenstva u nogometu za igrače do 21 godine, čime je dodatno dokazala svoju predanost pružanju podrške nogometnim natjecanjima na najvišoj razini i dopiranju do milijuna navijača diljem svijeta.

Promo
Tekst: PR