![Predstavljeni novi ambasadori brenda Oriflame](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Oriflame-slider.jpg)
![Novi Oriflame ambasadori](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Vedrana-Halincic-Loreta-Gudelj-barac-Masa-Zibar-Hrvoje-Dumancic.jpg)
Novi Oriflame ambasadori
U ugodnom ambijentu caffe galerije Velvet, kozmetička kompanija Oriflame predstavnicima medija prezentirala je svoj novi slogan „Ljepota na moj način“. Također, predstavila je i nove brand ambasadore, a kako najbolji idu uz najbolje dokazali su još jednom izabravši ne jednog već čak 5 novih ambasadora.
Novi ambasadori branda su glazbenica Ana Opačak, modna dizajnerica Loreta Gudelj Barać, kick-boksačica Vedrana Halinčić, akademski kipar Hrvoje Dumančić i SOS mama Verica Filipčić. Jedna od ambasadorica, Ana Opačak, krasi novi katalog, a koliko im je svima Oriflame kozmetika neizbježna u svakodnevnoj beauty rutini mogli smo čuti u njihovim predstavljanjima okupljenima.
![Vedrana Halinčić](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Vedrana-Halincic.jpg)
Vedrana Halinčić
![Loreta Gudelj Barac](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Loreta-Gudelj-Barac.jpg)
Loreta Gudelj Barać
![Hrvoje Dumančić](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Hrvoje-Dumancic.jpg)
Hrvoje Dumančić
![Ana Opačak](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Ana-Opacak.jpg)
Ana Opačak
‘Ljepota na moj način’ novi je koncept kozmetičke tvrtke Oriflame, koji su nam predstavili Igor Crnogaj, Country Manager za Hrvatsku i Sloveniju, Kosovka Tičić, Generalna direktorica za tržišta Zapadnog Balkana, i Marijana Zonić, Regionalna marketing menadžerica za tržišta Zapadnog Balkana.
‘Tijekom desetljeća razvoja i poslovanja profilirali smo se u jednu od najkvalitetnijih i najprepoznatljivijih kozmetičkih tvrtki koje posluju putem direktne prodaje. Upravo iz tog razloga, sretni smo što smo izgradili mrežu prijatelja i partnera koja iz godine u godinu raste’, istaknula je Kosovka Tičić.
![Kosovka Tičić, Igor Crnogaj i Marijana Zonić](http://www.journal.hr/wp-content/uploads/2018/03/Kosovka-Ticic-Igor-Crnogaj-i-Marijana-Zonic.jpg)
Kosovka Tičić, Igor Crnogaj i Marijana Zonić
‘Danas poslujemo u više od 60 zemalja diljem svijeta, a u Hrvatskoj smo jedan od najpopularnijih kozmetičkih brandova od 1996. godine. Temeljitim istraživanjem tržišta došli smo do slogana „Ljepota na moj način“ koji je nova brend poruka, ali i misija kompanije. Već 50 godina tražimo i pronalazimo ljepotu u svim ženama svijeta, a ono što smo tijekom tog vremena naučili je da ljepota ima beskrajno mnogo lica. Ljepota ne poznaje pravila i okvire, ljepota je sloboda kojom žene diljem svijeta žive svoje jedinstvene razlike baš svakoga dana. Svatko je lijep na svoj, jedinstveni način, a mi smo tu da ljepotu podržimo i naglasimo.“, rekao je Igor Crnogaj.
Kroz godine razvoja svojim visokokvalitetnim proizvodima tvrtka Oriflame transformirala je živote milijunima ljudi diljem svijeta, a dvadesetogodišnjim iskustvom na hrvatskom tržištu nametnuli su se kao vodeća tvrtka u sektoru kozmetike.
Foto: John Pavlish