

Bili smo u novootvorenom zadarskom hotelu Hyatt: Spoj povijesti, dizajna i najljepšeg pogleda na more
Zadar je ovih dana bogatiji za luksuznu hotelsku adresu koja će, sigurni smo, postati novo omiljeno mjesto kako domaćih tako i stranih gostiju. Riječ je o Hyatt Regency Zadar, prvom hotelu ovog prestižnog svjetskog brenda u Hrvatskoj, koji se smjestio na jednom od najposebnijih zadarskih lokaliteta – u obnovljenoj zgradi nekadašnje tvornice Maraska.
Hotel je u vlasništvu turske tvrtke Doğuş, a upravljanje je povjereno globalnoj Hyatt grupaciji.
Imali smo priliku boraviti u hotelu svega nekoliko dana nakon otvorenja, istražiti svaki njegov kutak, uživati u njegovim sadržajima i doživjeti kako izgleda boravak u prostoru gdje se susreću arhitektonska baština, suvremeni luksuz i duh zadarske obale.





Hotel na mjestu koje Zadrani pamte
Bivša tvornica Maraska već desetljećima je simbol grada. Njezina neoklasicistička fasada i bogata industrijska povijest utkane su u kolektivno sjećanje Zadrana. Danas, obnovljena i reinterpretirana, tvornica postaje luksuzni hotel pod okriljem Hyatt Regency brenda, globalno poznatog po vrhunskoj usluzi i elegantnom dizajnu.
Već sam ulazak u hotel Hyatt Regency Zadar otkriva da se ovdje ništa nije prepustilo slučaju. Spoj starog i novog osjeti se u svakom detalju: originalne konture zgrade zadržane su, ali oplemenjene suvremenim linijama, a interijer odiše toplinom, jednostavnošću i elegancijom. Dominiraju prirodni materijali, neutralne palete i pogled koji, doslovno, oduzima dah.



Spoj arhitekture i interijera
Hotel raspolaže s ukupno 133 smještajne jedinice, od čega je 110 soba i 23 apartmana. Naša soba s pogledom na more nudila je idealan balans između estetike i udobnosti. Visoki stropovi, terasa s panoramskim pogledom, prostrana kupaonica s luksuznom kozmetikom kalifornijskog brend Pharmacopia, tihi rad klimatizacije i potpuna zvučna izolacija. Sve je osmišljeno kako bi gost imao kompletan osjećaj privatnosti, mira i ugode. Gostima je na raspolaganju i room service koji radi 0–24, što dodatno pridonosi osjećaju udobnosti i personalizirane usluge.
Zanimljivo je da su dizajneri interijera inspiraciju pronašli upravo u zadarskom zalasku sunca. Boje u sobama – tople zlatne, zagasite narančaste i nježno plave – zaista su podsjetile na onaj prizor koji je toliko oduševio Alfreda Hitchcocka. I da, doživjeli smo taj zalazak s hotelske terase, uz čašu vina i gotovo nestvaran pogled na otoke.








Gastro ponuda koja se pamti
Gastronomska ponuda Hyatt Regency Zadar hotela posebno je promišljena. U restoranu Fenix, pod vodstvom chefa Ivana Tartara, večerali smo jela koja spajaju azijsku preciznost i južnoameričku energiju. Tataki od tune s yuzuom i ceviche od brancina apsolutni su favoriti, a dodatni plus je show kitchen koncept te večernji DJ program koji prostoru daje ritam i atmosferu. Cijene koktela su razumne – kreću se između 10 i 14 eura, što nas je iskreno iznenadilo s obzirom na standard usluge i ambijent.
Glavni restoran Palm House idealan je za doručke s pogledom, dok Estival, bar uz bazen, pruža opuštenu, ljetnu atmosferu s mediteranskim zalogajima, koktelima i glazbom uživo.
Alfred’s bar, smješten u prizemlju, nudi odlične signature koktele ( s lokalnim Maraschinom) i poseban ugođaj koji diskretno odaje počast povijesti zgrade.
U svakom od ovih prostora, dizajn i funkcionalnost pažljivo su izbalansirani. Nigdje nema prenaglašenosti, a sve je izuzetno estetski ugodno.








Spa kao skrivena oaza
Na površini od preko 1.100 četvornih metara, wellness centar hotela nudi pravi bijeg od stvarnosti – unutarnji i vanjski grijani bazen, saunu, parnu kupelj i hamam. A osobito nas je oduševila tiha zona za opuštanje s ambijentalnim osvjetljenjem. Kozmetički tretmani uključuju i ekskluzivne brendove kao što su Omorovicza i HydraFacial, što dodatno potvrđuje da se ovdje luksuz misli ozbiljno.
Direktor hotela, Valentin Rottger, naglasio nam je da je Hyatt Regency Zadar zamišljen kao hotel koji radi tijekom cijele godine te da nije namijenjen samo turistima, već i lokalnoj zajednici. To se vidi u činjenici da su svi restorani, barovi, spa i bazeni otvoreni i za lokalne goste – što jača njegovu ulogu gradskog hotela.









Za poslovne goste i evente koje želite pamtiti
Posebna pozornost posvećena je i poslovnim korisnicima. Konferencijske dvorane (ukupno 740 m2) opremljene su najmodernijom AV tehnologijom, dok glavna dvorana s pogledom na bazen i more može primiti do 350 uzvanika. Ova kombinacija funkcionalnosti i atraktivne lokacije idealna je i za vjenčanja, promocije, svečane večere i privatne evente.

Održivost i lokalna priča
Hotel nije zaboravio na odgovornost prema okolišu i zajednici. Vidjeli smo kako se u praksi provode inicijative poput pametnog upravljanja energijom, izbacivanja plastike i korištenja lokalnih proizvoda u kuhinji. Posebno nas je razveselio mali market s autentičnim hrvatskim rukotvorinama – detalj koji daje osobnost i autentičnost čitavom prostoru.


Nova dimenzija luksuza na Jadranu
Hotel Hyatt Regency Zadar je nova definicija zadarskog luksuza. Njegov šarm leži u balansu: između povijesti i suvremenosti, između estetike i funkcionalnosti, između privatnosti i otvorenosti.
Boravak u ovom hotelu ostavio je na nas snažan dojam. Kao novinari koji redovito posjećuju hotele, znamo prepoznati kada netko napravi razliku. A Hyatt Regency Zadar to svakako jest. Mjesto koje donosi novu dimenziju luksuza na Jadranu. I kojem ćemo se, bez sumnje, ponovno vratiti.



Sve detalje i informacije o rezervaciji pronađite na službenoj stranici hotela.
Foto: Journal, PR