Naivci.hr – super kampanja koja upozorava na prevare na Internetu

Naivci.hr – super kampanja koja
upozorava na prevare na Internetu

Nova kampanja koju je za CERT.hr (dio CARNETa) kreirala agencija Señor, upozorava na opasnosti neopreznog korištenja internetom. Svakog dana veliki broj ljudi u Hrvatskoj nasjedne na neku od internetskih prevara, a glavni razlog toga je njihova naivnost. Inspirirana upravo tim insightom ova kampanja predstavlja velike hrvatske naivce, ljude koji su zbog vlastite naivnosti postali žrtve neke od mnogih internetskih prevara i kroz njihove priče educira javnost.

naivci.hr

Kampanja je i svojevrstan hommage hrvatskoj naivi; nakon nastanka ideje o hrvatskim naivcima, ovaj proslavljeni umjetnički pravac iz 20. stoljeća postao je savršen izvor inspiracije za art direkciju i vizualni seting u kampanji. Spajanjem komunikacije koja se bavi digitalnim temema i naivnog slikarskog izričaja dobili smo na zanimljivosti i specifičnosti koja daje veću zamijećenost.

Za ovu ideju posebno je bila bitna izvedba. U Señoru se nisu htjeli prelako izvući; vizuali i TV spotovi nastali su višemjesečnim procesom u kojem je poznati hrvatski ilustrator i akademski slikar Vedran Klemens u stilu naive kadrove slikao sličicu po sličicu koje su onda animatori spajali u pravi mali animirani film. Za ukupan dojam zaslužna je i autorska glazba Dubravka Robića.

Baš kao i naivni slikari, i naši internet korisnici su samouki, ali u snalaženju na internetu. A u tri mjeseca smo Vanja i ja bili prisiljeni postati samouki povjesničari umjetnosti, svakodnevno procjenjujući je li neki cvijet, brdo ili majica na liku dovoljno naivna. – ispričao nam je Jurica Ćorluka, kreativni direktor u Señoru.

Uskoro stiže i drugi spot iz serije, a do tada pogledajte filmić o naivcu Josipu i pročitajte priče o drugim velikanima hrvatske naive na web stranici naivci.hr:

Učitati još
Zatvori