RokOtok, Olival i dm drogerie markt u zajedničkoj kampanji upozoravaju na važnost očuvanja biološkog svijeta

RokOtok, Olival i dm drogerie markt u zajedničkoj kampanji upozoravaju na važnost očuvanja biološkog svijeta

Neočekivana kriza koja nas je izbacila iz kolotečine možda je nova prilika za sve nas i za naš planet jer svjedoci smo kako se zaustavljanjem života na zapadnoj hemisferi, priroda brzo oporavlja. Upravo razmišljajući što i kako poduzeti u ovoj krizi, najpoznatiji hrvatski proizvođač prirodne kozmetike Olival i najveći drogerijski lanac dm drogerie markt Hrvatska u udruzi RokOtok pronašli su idealnog partnera. Cilj je zajedničkim projektom upozoriti kako je biološka raznolikost ono čemu možemo zahvaliti naše postojanje te je od presudne važnosti sačuvati ju. O ovoj vrlo važnoj temi posljednjih dana govori i veliki broj znanstvenika koji smatraju da je utjecaj čovjeka na prirodu i gubitak biološke raznolikosti faktor koji olakšava razvoj novim virusima i bolestima kao što je Covid-19.

U Olivalu brinu o očuvanju biljnog svijeta

U Olivalu se od samih početaka stvaranja originalnih kozmetičkih proizvoda vode idejom bogatstva prirodnih sirovina te ističu važnost očuvanja biljnog svijeta. Poznato je kako u sveukupnoj europskoj flori, Hrvatska zauzima visoko treće mjesto prema bogatstvu flore s oko 5000 različitih biljaka, od čega je preko 1000 zaštićenih i strogo zaštićenih vrsta. Tako je naša zemlja samo površinom mala, dok je prirodno iznimno bogata. To je naš ponos kojeg trebamo brižno čuvati, i mi i naši potomci, jer to nas na kraju svakog dana održava na životu.

Udruga RokOtok svojim aktivnostima prenosi važnu poruku

„Kako je projekt RokOtok upravo namijenjen da se djecu potakne na igru, sport, istraživanje, učenje i ljubav prema prirodi i ekologiji, u Udruzi smatramo da je ove godine to još potrebniji te se nadamo da ćemo kroz nove igre i zadatke napraviti još bolju priču. Jedna od tih novih priča koju ćemo ispričati, ali i pokazati, upravo je priča o važnosti i veličini hrvatskog biljnog svijeta. Naučit ćemo klince što je smilje i kako izgleda, ali još važnije da ga moramo čuvati. Izuzetno smo sretni u Udruzi što su nas Olival i dm drogerie markt Hrvatska uključili u ovaj projekt i zaista se svi zajedno nadamo kako će uz ovu našu inicijativu klinci naučiti paziti i čuvati i najmanju travku oko sebe.“ izjavio je o ovom projektu poznati novinar i voditelj Domagoj Jakopović Ribafish, predsjednik RokOtok udruge.  

Podržite i vi RokOtok udrugu, kupujte i štitite hrvatsko

U sklopu ovog hvalevrijednog edukativnog projekta o važnosti zaštite biljnog svijeta, u periodu od 01. svibnja do 30. lipnja 2020. za kupnju bilo kojeg Olival Sun proizvoda u svim dm prodavaonicama u Hrvatskoj, Olival odvaja 1 kn za udrugu RokOtok. Ova donacija RokOtok udruzi nastavak je društveno odgovornih aktivnost kroz koje Olival izražava zahvalu za povjerenje i podršku hrvatskih korisnika i ljubitelja brenda. U jeku pandemije koronavirusa idealno je vrijeme da stavimo naglasak na bezuvjetnu podršku jedni drugima. Olival jest hrvatski proizvođač, ono što moramo i trebamo očuvati jest hrvatsko bilje, a RokOtok jest hrvatski projekt koji zna kako svijet ostaje na mladima. Upravo zato, on je posebno fokusiran na prijenos pravih vrijednosti na nove generacije.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori