Serija umjetničkih fotografija priča priču o snazi domaće komunikacijske industrije

Serija umjetničkih fotografija priča priču o snazi domaće komunikacijske industrije

Vodeći agencijski stručnjaci okupili su se u Rovinju te nazdravili kreativnosti, ustrajnosti i postignutim uspjesima, ali i budućnosti – a svečani je i emotivni trenutak zabilježio objektiv umjetnice Lorne Kijurko u posebnoj seriji fotografija.

Okupljanje CEO-a i management levela vodećih agencija za tržišne komunikacije, koje se u Grand Park Hotelu Rovinj održalo u organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), bilo je usmjereno na razgovor o rezultatima ostvarenima tijekom prethodne dvije izazovne godine, ali i budućnosti industrije i promjenama koje ju čekaju – sa stilom i u inspirativnom ambijentu.

Ovu je prigodu ovjekovječila fotografkinja Lorna Kijurko serijom umjetničkih fotografija koje vjerno dočaravaju posebnu povezanost HURA-inih članica te slavljenički trenutak svjesnosti o zajedničkoj snazi. One također govore o karakteru i uvijek zanimljivom pokretačkom duhu domaće komunikacijske industrije te će i za mnogo godina biti lijep podsjetnik na njezinu važnost i u neizvjesnim vremenima.

„Naša je svrha ujediniti i promicati zajednički rast. Prije dvije godine na istom sam mjestu i istim povodom pitala okupljene jesu li svjesni toga što mi ovdje imamo. Danas, nakon svih iskustava koja smo sakupili u međuvremenu, ponosna sam jer znam da smo zaista svjesni zajedničke snage. Ona će nam biti pokretač i tijekom sljedeće dvije godine“, rekla je predsjednica Uprave HURA-e Anđela Buljan Šiber, koja je, uz Upravu koju čine izvršna direktorica Dunja Ivana Ballon te članovi Uprave Vanja Bertalan, Rajna Cuculić, Jelena Fiškuš i Kristina Laco, ovom prilikom nazdravila drugoj godišnjici mandata u HURA-i.

Budućnost je – uz nastavak kvalitetnoga rada – itekako optimistična: zajednički plan za 2022. godinu uključuje nastavak rasta uz edukacije i istraživanja, zauzimanje za interese agencija i komunikacijske industrije u cjelini te slavljenje kreativnosti.

„Niz godina HURA sa svojim članicama predvodi promjene na tržištu – nastavit ćemo djelovati ujedinjeno u važnim pitanjima, uvijek u svom stilu, izvan uobičajenih okvira i bez kompromisa – drugačije ne znamo“, na uspjehe se osvrnula i izvršna direktorica HURA-e Dunja Ivana Ballon. „Nakon analize dosadašnjih postignuća, odlučujemo gledati naprijed, nastaviti evoluirati te svoju snagu i resurse ulagati u budućnost industrije. I jedva čekamo sve što dolazi.“

Foto: PR

Učitati još
Zatvori