HOWtoWOW je radionica uz koju ćete ispolirati svoje prezentacijske vještine

HOWtoWOW je radionica uz koju ćete ispolirati
svoje prezentacijske vještine

U posebnom blagdanskom izdanju – i uz prikladne poklone struci – 8. prosinca HOWtoWOW akademija uz Mastercard nudi komunikacijski trening stručnjakinje Emme J. Ewing!

Laže onaj koji kaže da nema tremu prije važnog sastanka ili prezentacije – no bez straha, blagdansko 60. izdanje popularne marketinške akademije HOWtoWOW doskočit će i tom problemu na radionici koja će se održati online 8. prosinca 2021. od 14 sati. Idealna za baš sve unutar komunikacijske industrije – oglašivače, agencije, medije i druge – radionica Present with Impact: from Zoom to Room powered by Mastercard sa stručnjakinjom međunarodnoga glasa Emmom J. Ewing pomoći će svima koji žele izbrusiti vještine prezentiranja na sastancima i pregovaranja s klijentima.

Kao trenerica, konzultantica i osnivačica Big Fish Traininga, Emma J. Ewing više od 17 godina savjetuje međunarodne organizacije, s naglaskom na komunikacijsku i marketinšku industriju, te se u svojim konzultantskim uslugama prije svega usmjerava na realistične, praktične i primjenjive vještine i savjete. A, osim božićnog duha, upravo su te vještine ključne u najljepšem razdoblju u godini – i razdoblju najveće komunikacijske aktivnosti. Baš će zato polaznici ove radionice efikasno iskoristiti svoje vrijeme i u samo 90 minuta saznati najbolje tips & tricks: kako reći ne, kako se pripremiti za izlaganje, što reći kada vas riječi izdaju, a istovremeno sačuvati svoj integritet i poštovanje sugovornika, kako uspješno pregovarati, govorom tijela uliti povjerenje te izgraditi samopouzdanje koje će impresionirati slušatelja.

Mastercard i Priceless.com daruju razgovor 1 na 1 s Emmom J. Ewing

Dodatna je vrijednost ove radionice mogućnost kupnje ekskluzivne grupne kotizacije za korisnike Mastercard® kartica putem platforme priceless.com uz koju ova popularna edukacija s najviše ovacija postaje dostupna za deset osoba u tvrtki uz uštedu i po simboličnoj cijeni.

Darivanju još nije kraj: korisnici Mastercard® kartica koji su kupili ekskluzivne grupne kotizacijena platformi priceless.com dobivaju jedinstvenu priliku da 1 na 1 razgovaraju s Emmom. Timovi unutar iste tvrtke tako će tijekom 15 minuta moći postaviti ključna pitanja – i od ove poznate konzultantice dobiti savjete primjerene konkretnoj poslovnoj situaciji. Za agencije članice HURA-e Mastercard je osigurao po jednu besplatnu kotizaciju.

Radionica će se održati online na platformi Zoom, a sve informacije o radionici pronađite na službenim stranicama HOWtoWOW akademije i prijavite se što prije jer je broj polaznika ograničen.

HOWtoWOW akademija jedinstven je edukativni format u hrvatskoj komunikacijskoj industriji koji je tijekom osam popularnih sezona i 60 radionica prikupio vrhunske ocjene među tisućama polaznika i osigurao savršenu atmosferu za učenje. Akademija okuplja zvijezde-predavače: vrhunske međunarodne stručnjake za specijalizirane teme, među kojima su i kreativci Ravid Kuperberg i Maksimilian Kallhed, redatelj Ali Ali, stručnjakinja za produktivnost Tish Mousell, dizajner Eike König, karizmatični inovator Mark Shayler, komunikacijska trenerica Emma J. Ewing i brojni drugi. Držeći do interaktivnosti svojih radionica, vrsni predavači HOWtoWOW akademije na upečatljiv i angažirajući način prenose znanje, iskustvo i strast za svoju domenu.

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network. HURA možete pronaći na Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Foto: PR, HOWtoWOW

Učitati još
Zatvori