5 stvari za ultimativni ljetni shopping

Na samom početku 2020., mnogi od vas, vjerujemo, kovali su male i velike planove za tekuću godinu, s ciljem da većinu njih i ostvare. Ipak, ova se godina pokazala sve samo ne tipičnom, a izazovi koji su nam se našli na putu uvelike su promijenili našu svakodnevicu. Stvari i navike koje su nam još do prije koji mjesec bile toliko normalne da im više nismo ni posvećivali pozornost, sada su se bitno promijenile i potaknule nas da prigrlimo neke nove obrasce ponašanja koji su po svemu sudeći postali naša sadašnjost, ali i budućnost.

Novi pojam shoppinga u ‘novom normalnom’

Jedan od najboljih primjera koje obuhvaća sintagma ‘novo normalno’ svakako je postao shopping.

Kupovina je nešto što doista čini samu srž skoro svakog našeg dana i dok se nekad u nju upuštamo s ciljem i planom, nekad nam se ona dogodi posve spontano. Situacija koju je prouzročio koronavirus definitivno je promijenila pojam shoppinga kao takvog i predstavila nam ga je u jednom sasvim novom, strogo organiziranom i strukturiranom ruhu. Po prvi put smo iskusili kako je to kupovati s maskom na licu i rukavicama, kakav je osjećaj imati čitavu trgovinu za sebe zbog ograničenja broja kupaca i nužne socijalne distance… Na samom početku samoizolacije, čak smo se susretali i s prizorima ispražnjenih polica u supermarketima.

Ova nova svakodnevica definitivno nam je donijela neke nesvakidašnje prizore, no isto tako nam je počela otvarati nove vidike i poglede u budućnost. Zaključili smo kako shopping može biti još moderniji, jednostavniji – i sigurniji no ikad.

Kako izgleda shopping u sezoni ljeto 2020.?

U jeku priprema za sezonu ljetovanja i godišnje odmore, mnogi ovih dana intenzivno obilaze trgovine i shopping centre, u potrazi za komadima kojima će obnoviti i osvježiti svoju ljetnu garderobu, za kozmetikom kojom će štititi kožu od sunca i osvježavati je za ljetnih vrućina, te za knjigama koje će u jednom dahu pročitati na plaži.

Kako izgleda shopping ovog ljeta i kojih je to 5 stvari koje će obilježiti vaše shopping iskustvo ususret godišnjem odmoru, otkrivamo vam u nastavku!

1. Kupujemo sigurnije

Kako bi naše shopping iskustvo bilo maksimalno sigurno, na snagu je prije nekoliko mjeseci stupilo niz preporuka i mjera koje za cilj imaju zaštititi naše zdravlje u procesu shoppinga.

Sigurniji shopping osigurava propisano ograničenje broja kupaca koji istovremeno smiju boraviti u trgovini, a navika koju smo već internalizirali svakako je korištenje dezinfekcijskog sredstva za ruke pri ulasku u dućan. Od danas je ponovno na snazi i obavezno nošenje maski u zatvorenim prostorima, pa tako i u trgovinama, što će bez sumnje osigurati dodatnu sigurnost i bezbrižnije shopping iskustvo za svakoga.

2. Kupujemo beskontaktno

Jedna od glavnih preporuka za ovo novo iskustvo shoppinga još na samim počecima bilo je korištenje kartica pri plaćanju robe ili usluga, kako bi se izbjegao fizički kontakt primopredajom novca. U tim okolnostima, naročito favorizirano bilo je – i još uvijek jest – beskontaktno plaćanje.

Budući da nam je pružilo sigurnost onda kada nam je ona bila najpotrebnija, beskontaktno plaćanje u Hrvatskoj je postalo još veći hit nego što je bilo i svakako nam je demonstriralo kako će izgledati budućnost naših transakcija.

Hrvatska je jedna od europskih zemalja koja je kupcima pružila podršku u vrijeme izolacije, povećavši limit za beskontaktno plaćanje bez potrebe za unosom PIN koda. Tako sada možemo, kao korisnici Mastercard® i Maestro® kartica, obavljati transakcije do 250 kuna bez ukucavanja PIN-a, bilo da smo u lokalnoj trgovini, omiljenom kafiću ili u restoranu. Time Mastercard garantira sigurnost nama kao potrošačima, ali i ljudima zaposlenima u uslužnoj djelatnosti.

Koliko su Hrvati prigrlili beskontaktno plaćanje, dovoljno govore rezultati ispitivanja MasterIndex provedenog u travnju ove godine. Oni su pokazali da Hrvati na beskontaktno plaćanje gledaju sve pozitivnije – čak 82% korisnika kartica smatra ga uistinu brzim i jednostavnim, a čak 71% korisnika čvrsto vjeruje da je beskontaktno plaćanje zdravstveno najsigurnije.

3. Kupujemo lokalno

Kada bismo morali istaknuti nešto pozitivno što se dogodilo u posljednjih nekoliko mjeseci, to bi svakako bila činjenica da sve više kupujemo lokalno i podržavamo lokalne brendove i proizvođače.

Sve je počelo s namirnicama koje su na naše kućne pragove za vrijeme izolacije stizale s domaćih polja, a nastavilo se sa snažnom podrškom hrvatskim brendovima i lokalnim trgovcima koji su nakon nekoliko tjedana izolacije ponovno otvorili vrata svojih trgovina i shopping centara.

Planirate li shopping uoči odlaska na more, tražite li savršeni poklon ili imate neku treću motivaciju za odlazak u kupovinu, svakako imajte na umu male i veće domaće brendove i poduzeća, kojima je naša podrška za normalan nastavak poslovanja sada bitnija no ikad.

Prepoznao je to i Mastercard, koji je kao jedna od najvećih globalnih kompanija odlučio dati snažnu podršku na lokalnoj razini – mikro, malim i srednjim poduzećima, prepoznavši ih kao vrlo bitan kotačić u normalizaciji života za vrijeme i nakon korona krize.

Lei Lou by Alex Dojčinović

Istaknuti Mastercard partneri – LeiLou by Alex Dojčinović, Heraldi for men & women i Arena Centar, ovog će vam ljeta priuštiti ultimativno shopping iskustvo i omogućiti da njihove nove kolekcije kupujete na sigurniji i brži način – beskontaktno.

Aleksandra Dojčinović i njen modni brend Lei Lou pokazali su nam ovog ljeta koliko hrvatski dizajn može biti ženstven, romantičan, lepršav i eteričan te s ponosom stati uz bok inozemnim modnim markama.

Heraldi for men & women

Heraldi for men & women na svoje dvije zagrebačke adrese predstavlja pravu modnu oazu za sve zaljubljenike u vrhunski dizajn renomiranih modnih brendova, za žene i muškarce koje cijene kvalitetne, moderne, elegantne i vječne odjevne komade i modne dodatke u svojim garderobama.

Arena Centar odlučio je da vikend traje još dulje i u njega uključio i ponedjeljak! Upravo ponedjeljkom imate priliku potrošiti minimalno 200 kuna na Mastercard® i Maestro® kartici, kupovinom u Arena Centar trgovinama tijekom srpnja i kolovoza, i osvojiti shopping u vrijednosti 1000 kn.

4. Kupujemo fleksibilnije

Iskustvo shoppinga svakako olakšavaju i bitno fleksibilniji uvjeti u trgovinama. Trgovci, primjerice, izlaze ususret vraćanjem robe pa su u slučaju brojnih trgovina prolongirani rokovi u kojima se odjeću može vratiti u dućan. Također, zahvaljujući ovim novim uvjetima, mnogi se ljudi osjećaju sigurnije što mogu kupiti odjeću, odnijeti ju kod kuće, u udobnosti vlastitog doma isprobati, te naposljetku po potrebi i vratiti.

5. Kupujemo i online

Online shopping definitivno ima svojih čari, a sama činjenica da ne moramo napuštati svoj kauč veliki je plus kada je riječ o kupovini.

Nema sumnje da su web shopovi ostvarili odličan promet posljednjih mjeseci i bili u mogućnosti ponuditi raznovrstan asortiman proizvoda. Ako ovih dana nemate vremena ili volje obilaziti trgovine u potrazi za najnovijim shopping ulovima, prepustite se prednostima online kupovine i iz udobnosti vlastitog naslonjača nabavite sve što vam treba za dugo, toplo i bezbrižno ljeto!

 *Članak je nastao u suradnji s Mastercardom

Foto: Pexels, Pixabay, Mastercard

Advertisement

0