Missoni otvorio prvi Resort Club na otoku. A i ostale modne kuće okupirale su svjetske plaže
Missoni otvorio prvi Resort Club na otoku. A i ostale modne kuće okupirale su svjetske plaže

Missoni otvorio prvi Resort Club na otoku. A i ostale modne kuće okupirale su svjetske plaže

Luksuzni modni brendovi desetljećima se upuštaju u ugostiteljske vode, pa posljednjih nekoliko godina svjedočimo pravom boomu fashion hotela, restorana i barova. Dobra je to taktika, naime potrošači traže dodatna iskustva svojih omiljenih brendova. Međutim, najveća konkurencija dolazi ljeti kad počinje bitka za klubove na plaži. Brendovi se natječu tko će zauzeti ljetna top mjesta i opremiti ih ležaljkama za sunčanje, suncobranima i ručnicima sa svojim logom na traženim lokacijama od Saudijske Arabije do Europe. Najekskluzivniji beach klubovi postaju poprišta modnih pop-up suradnji koje nisu samo instagramične već redefiniraju pojam ljetnog luksuza.

Svaka suradnja pažljivo je osmišljena do najsitnijeg detalja: od jastuka i ručnika, do suncobrana i ležaljki, sve nosi prepoznatljive motive brenda. U ponudi su i limitirane kapsulne kolekcije s resor komadima, idealne za one koji žele otići kući s uspomenom koja nadilazi običan suvenir.

Najnoviji primjer dolazi iz modne kuće Jacquemus, koja je otvorila svoju plažu i butik na Ibizi, potvrdivši vijest objavom na Instagramu: Dolazite li na Ibizu? Jacquemus butik i plaža sada su otvoreni!

Jacquemus otvorio ljetnu sezonu (Ibiza i Monte Carlo)

Ako postoji jedan dizajner koji drži ključ otvaranja ljetne sezone, to je Simon Porte Jacquemus. Tijekom posljednjih nekoliko godina, francuski brend redefinirao je destinacijske revije crpeći inspiraciju iz dizajnerovog provansalskog rodnog grada

Nakon uspješnih projekata na Capriju i Saint Tropezu, Jacquemus ovog ljeta seli na Ibizu. Nova destinacija, smještena na popularnoj plaži u Cala Jondal području, objedinjuje ekskluzivni boutique i konceptualnu plažu u prepoznatljivom Jacquemus stilu. Očekuju vas minimalistički detalji u zemljanim tonovima, raskošne ležaljke i autentična mediteranska atmosfera, dok butik nudi odabrane komade iz najnovije kolekcije, kao i posebne edicije inspirirane Ibizom. Ovime Jacquemus još jednom potvrđuje svoju poziciju brenda koji modu spaja s doživljajem i luksuznim ljetnim bijegom.

Osim toga, ovaj francuski brend još jednom nas je ostavio bez daha. Ovog ljeta osvaja plažu Monte Carlo s dvije ljetne trgovine i beach clubom na toj lokaciji. Brend je jučer predstavio karizmatični kampanjski video u stilu Wesa Andersona koji prikazuje žute odjevne kombinacije, prugaste ručnike, bijele vezene hotelske ogrtače i klasične drvene brodove koji plove Mediteranom.

Kad modne kuće preuzmu uređenje interijera

Sezonska preuzimanja restorana i hotela posljednjih su godina uzela maha. Moramo priznati kako spoj umjetnosti, dizajna i prepoznatljivih motiva određenih brendova zbilja odiše posebnim šarmom i elegancijom. Ipak, ljeto pripada beach club takeoverima. To nije samo marketinški trik, već pažljivo isplanirana strategija koja objedinjuje iskustvenu kupovinu i aspiracijsku estetiku. Luksuzni brendovi poput Diora, Guccija, Jacquemusa i Dolce & Gabbane prepoznali su snagu mediteranske obale i bliskoistočnih rivijera, gdje njihovi ciljani klijenti – stilski osviješteni, imućni i društveno aktivni – borave tijekom ljetnih mjeseci.

Plaže i odmarališta na kojima želimo biti

Dok temperature rastu, oni koji znaju gdje treba biti, povlače se na mjesta gdje se moda i more susreću u savršenoj harmoniji. U nastavku izdvajamo najljepše brendirane plaže i pop-upove.

Dolce & Gabbana x Cloud 22, Dubai i Dolce & Gabbana x Casa Amor, St. Tropez

Talijanski duo Dolce & Gabbana ove je godine pokrio i Arapski poluotok i Francusku rivijeru. U Dubaiju, Cloud 22 na vrhu luksuznog hotela Atlantis The Royal pretvoren je u mediteranski raj u plavo-bijelim tonovima, uz custom-made cabane koje odišu raskošom. U Saint-Tropezu, njihova prisutnost osjeća se u Casa Amoru, gdje se sicilijanski uzorci spajaju s prirodnim materijalima, nudeći spoj opuštenog luksuza i tradicionalne elegancije.

Dior x Il Riccio, Capri

Na talijanskom otoku Capri, Dior nastavlja svoju uspješnu Dioriviera kampanju, ovog puta u suradnji s ekskluzivnim Il Riccio klubom. U Anacapriju, ovaj lounge postaje opuštena, ali elegantna oaza, gdje se karakteristični uzorci Diora mogu vidjeti na svemu – od jastuka do suncobrana. Boutique unutar prostora nudi selekciju Dioriviera kolekcije, savršene za one koji žele ponijeti komadić Caprija kući.

Missoni x DRIFT Beach Club, One&Only Royal Mirage, Dubai

Najpoznatiji talijanski pleteni proizvodi stižu u Dubai s Missonijevim preuređenjem DRIFT Beach Cluba. Smješten u One&Only Royal Mirageu, prostor krase prepoznatljivi cik-cak uzorci u nijansama plave i tirkizne, čineći prostor idealnim za modno osviještene posjetitelje željne elegancije i udobnosti pod suncem.

Missoni Resort Club x Oku Ibiza

Osim u Dubai, Missoni je stigao i na Ibizu – i to u velikom stilu. U suradnji s luksuznim hotelom OKU Ibiza, slavna talijanska modna kuća predstavila je svoj prvi Missoni Resort Club – elegantno reinterpretirani poolside koncept koji slavi estetiku odmora, dizajna i mediteranskog duha. Srce projekta je 50-metarski bazen hotela, sada u novom, vibrantnom ruhu Missoni boja poput tamnoplave, tirkizne i smaragdnozelene, koje prizivaju energiju i prirodnu moć otoka. Svaki detalj, od ležaljki do ručnika, pomno je dizajniran u duhu brenda, spajajući boemsku opuštenost i bezvremensku eleganciju. Otvorenje ovog ekskluzivnog prostora dodatno je obilježeno lansiranjem prve Missoni butike na otoku, realizirane u suradnji s Ibiza Gallery.

Alo, Bodrum Beach Club

Alo Yoga je brend sportske i lifestyle odjeće osnovan prije više od 15 godina, s misijom koja je ostala dosljedna od početka: promovirati zdrav životni stil kroz jogu i wellness. Njihova odjeća nije namijenjena isključivo za vježbanje, već je podjednako nosiva u svakodnevnim street style kombinacijama, što je privuklo brojne poznate osobe.

Naziv ALO dolazi od engleskih riječi Air, Land, Ocean i simbolizira održivost, kojoj je brend snažno posvećen.

Pored odjeće, Alo nudi i suplemente, proizvode za njegu kože te online platformu za jogu i wellness, čime jačaju vezu s kupcima i pozicioniraju se unutar rastućeg wellness tržišta. Aktivno podržavaju jogu zajednicu kroz posebne programe i popuste za instruktore, a svoje vrijednosti dodatno dijele kroz događaje u zajednici.

A u skladu sa situacijom i dolaskom ljeta Alo je otvorio Alo Beach Club na Bodrum plaži, donoseći svoj prepoznatljivi wellness lifestyle u luksuzno ljetno okruženje.

AMIRI x The Jeddah EDITION

Američki brend AMIRI donosi svoj prepoznatljiv kul kalifornijski duh u Saudijsku Arabiju s prvim rooftopom u Jeddahu. U suradnji s hotelom The Jeddah EDITION, prostor je transformiran u sofisticirano urbano utočište s pogledom na jahte, gdje dominiraju brendirani jastuci i ručnici. Kombinacija modernih linija i opuštenih kalifornijskih vibracija savršeno pristaje uz obalu.

James Perse x Indie Beach, Saint-Tropez

Američki dizajner James Perse donosi duh zapadne obale SAD-a u srce Azurne obale. Indie Beach u Saint-Tropezu preuređen je u minimalistički raj s neutralnim tonovima, mekanim tkaninama i custom daskama za surfanje. Ova suradnja utjelovljuje kalifornijsku ležernost kroz objektiv francuskog glamura.

GUESS x OIA Beach Club, Jeddah i GUESS x EVA Beach, Dubai

GUESS ove godine igra na dvije jake karte. U Jeddahi, OIA Beach Club pretvoren je u retro ljetnu oazu uz prepoznatljive žute jastuke, uzorke palmi i nostalgični vintage stil s bliskoistočnim štihom. U Dubaiju, GUESS u suradnji s Eva Beach restoranom na Palm West Beachu stvara elegantan, ali razigran prostor s brendiranim ležaljkama i cabanama, gdje se moda i ljetna opuštenost savršeno isprepliću.

Ray-Ban x Gitano Beach Club, Dubai

Ray-Ban ide korak dalje s tehnološki najnaprednijom suradnjom sezone. Na Gitano Beach Clubu u Dubaiju, posjetitelji do 5. lipnja mogu isprobati nove Ray-Ban Meta pametne naočale s mogućnostima poput live streaminga, prijevoda i snimanja fotografija ili videa. Sve to bez da vadite mobitel iz torbe. Vizualni identitet brenda prisutan je posvuda, od ekskluzivnih plutajućih jastuka do ležaljki i ručnika, u atmosferi futurističkog glamura.

Foto: Instagram (@missoni), Missoni

Učitati još
Zatvori