Ponosno predstavljamo vaš omiljeni Journal u novom ruhu
Ponosno predstavljamo vaš omiljeni Journal u novom ruhu

Ponosno predstavljamo vaš omiljeni
Journal u novom ruhu

Journal je portal koji svakodnevno pomiče granice i čitateljima donosi lifestyle teme na jedan drugačiji način. Vodeći trendovi, kultura, glazba, putovanja, gastro – sve to na Journalu poprima novu dimenziju kroz inteligentne i zanimljivo ispričane priče. Journalov tim iz dana u dan raste i sazrijeva sa svojim čitateljima te uvijek osluškuje upravo njihove potrebe.

Sada je došlo vrijeme za stepenicu više. Novi dizajn portala je omogućio da sva kreativnost mladog Journal tima novinara dođe do novih visina i ostvari svoj puni potencijal.

Novi dizajn portala predstavljen je ovog ponedjeljka. Kada je riječ o novoj estetici, slobodno se može reći kako je upravo čitatelj bio u središtu osmišljavanja novog vizualnog identiteta.

Dizajn koji prati potrebe čitatelja

Misao vodilja koja je bila u središtu priče o redizajnu jest dostupnost sadržaja prilagođenog svakom čitatelju. Novi Journal prati upravo čitateljeve preferencije i olakšava mu pristup sadržaju od njegovog interesa. Nova je estetika izuzetno definirana i fotografijama visoke kvalitete koje će vam omogućiti da uronite u Journal svijet bolje nego ikada prije. Tekstovi raspoređeni u interaktivne blokove donose jedan sasvim novi pristup sadržaju.

Kad su teme u pitanju, i dalje je naglasak na svemu što svakodnevni život čini ljepšim. Od dizajna i mode, preko putovanja i ljepote, pa sve do gastro svijeta i korisnih savjeta te recenzija naših kolumnista, za vas biramo ono što će vas opustiti, zabaviti, ali i potaknuti da sami istražite neka nova područja života.

Iva Radić, osnivačica Journala i poduzetnica, kao i uvijek je znala na jednostavan način prenijeti svoju viziju i unijeti prepoznatljivu Journalovu estetiku u novi Journal. 

‘Ono što nam je bila ideja i cilj, otkad smo startali cijelu našu Journal priču, jest da pomičemo neke ljestvice i standarde, pa tako i s novim dizajnom. Da budemo u skladu s trendovima i onime što tržište nameće, budući da smo mi oni koji u mnogim aspektima trendove i namećemo. Željeli smo također da nikako ne izgubimo našu staru i vjernu publiku, niti da ih iznenadimo toliko da se u novom layoutu ne bi prepoznali. Isto tako smo željeli da novim izgledom privučemo i mlađu skupinu čitatelja, jer smo mi na tržištu već punih sedam godina, a u to vrijeme se oformila jedna sasvim nova generacija ljudi. Tako da smo ovim redizajnom odlučili pronaći savršeni balans između zadovoljenja potreba postojeće publike, ali i privlačenja nove.’

‘Naš genetski kod ipak nije bilo moguće izgubiti. Već smo dugo izuzetno pristupačni, estetski smo privlačni te malčice seksi. Na svakodnevnoj smo razini prisutni u svim segmentima društvenog i lifestyle života, a sada nam je redizajn omogućio da sve to bude u nekom modernijem duhu. Išli smo za time da onaj trenutak kada uz kavu otvaramo Journal ima taj wow efekt. Život je ipak lijep i možemo u svemu pronaći nešto lijepo. I mi smo tu za vas. Da vam ponudimo najbolje i najljepše.’

‘Kako smo kroz godine njegovali taj domaći, gotovo obiteljski odnos sa svojom publikom, u skladu s time smo i krenuli u redizajn. Dobili smo upravo ono što smo htjeli – moderno, novo ruho s dozom klasike koja nikada ne izlazi iz mode. Uz sve to, želja nam je zaista da nas svi naši čitatelji i dalje prate, da ih mi zadovoljavamo prema svim njihovim kriterijima. A opet, da tu malo mislimo i na sebe, te da zadovoljimo neke naše ambicije i želje, a to je da i dalje budemo ultimativni vodič kroz hrvatsku  lifestyle priču, a evo, uskoro i kroz regionalnu. Voljeli bismo da ostanemo najjači regionalni lifestyle portal. Mislim da će ovaj vizual savršeno zaokružiti lijepu priču koja traje već sedam godina.’

Kad se krenulo u posao redizajna, jasno je bilo kako će Journalovom timu trebati pouzdan partner koji će odgovoriti na sve zahtjeve. Upravo je zato uskočio fantastičan tim iz tvrtke Human koji se primio ovog zahtjevnog posla. Uoči izlaska redizajniranog Journala, razgovarali smo s Ivanom Fumić, project managericom koja je bila na čelu tima.

  • Koje su sve prednosti novog izgleda Journala?

Osim što smo krajnjim korisnicima htjeli omogućiti lakše i brže snalaženje po novom webu te veću konzumaciju sadržaja ovisno o njihovim interesima, naš korisnik u fokusu bili su i sami Journalovi urednici. Njima je izuzetno važno da jednako tako brzo mogu plasirati svojim korisnicima novi sadržaj te ga oblikovati u različitim stilovima i oblicima.

Cijeli novi website je napravljen kao modularni site s  tzv. layout builder blokovima koji se kombiniranjem lako prilagođavaju različitim potrebama objave i prezentiranja sadržaja te oglašavanja sadržaja.

  • Kako je bilo raditi na redizajnu?

Izuzetno zanimljivo i veoma ispunjavajuće. Neopisiv je osjećaj voditi projekt u kojem svakodnevno imaš priliku stvarati dodatnu vrijednost i uvoditi novitete na skoro svakom koraku.

Iva zaista ima savršeno oko za detalje i vrlo je jasno znala objasniti kako želi zadržati prepoznatljivu Journal eleganciju, no dodati joj i novi, moderni šarm. Suradnja s cijelim Journal timom bila je veoma ugodna, a sve što su cure iz uredništva s nama prošle u zadnjih par tjedana je za svaku pohvalu. Iako smo svi imali veliku količinu posla i taskova za odraditi – sad kad pogledamo sve s odmakom, vjerujem da smo svi ekstremno ponosni na ovaj finalni digitalni proizvod.

  • I sama sigurno čitaš Journal. Je li ti bilo drago biti dio ekipe koja je zaslužna za novi izgled?

Fascinantno je da zapravo jedino što redovno pratim je Journal (jer plasira upravo onaj sadržaj koji me zanima i to na sebi prepoznatljiv način koji mi odgovara). Tako da kada nam se upravo Journal obratio za suradnju, možete zamisliti koliko je bilo moje oduševljenje. Bila mi je izuzetna čast voditi ovaj projekt te biti dio ovog neponovljivog tima koji je sve vizije i ideje pretvorio u prekrasnu stvarnost i ovaj jedinstveni, custom-made digitalni proizvod.

Bez mog tima ljudi ništa od toga ne bi bilo moguće, tako da jedno veliko hvala mojoj ekipi stratega, dizajnera, analitičara i developera (posebno bih izdvojila: Sandru Vešligaj, Marinka Murgića, Jere Meića i Igora Kovačića. Naravno, hvala i cijeloj ekipi Journala (posebice Ivi Radić, Kristini Mišlov i Ana-Mariji Topolčić te ostalim članovima Journal tima), koja je pratila sve naše inpute, promptno odrađivala sve svoje zadatke te nam dala povjerenje za napraviti jednu ovakvu veliku stvar. Zahvala također ide ekipi iz agencije Alert, koja od samih početaka brine o Journal brandu te je aktivno i produktivno sa svojim timom sudjelovala i u našem redizajnu.

  • Koliko je trajao proces, kako su se rješavali problemi?

U ovom redizajnu smo zapravo prošli kroz dosta dug vremenski period, od preko godinu dana, jer smo zaista ‘posložili stvari iz temelja’. Čitav proces išao je kroz različite faze tokom svog razvoja – od incijalne Discover&Define radionice (na kojoj smo krenuli s temeljnim analizama, napravili brand istraživanje, isplanirali informacijsku arhitekturu te postavili glavne projektne ciljeve), preko definiranja novog look&feela, pa sve do samog razvoja i implementacije.

Ne mogu baš reći da je bilo nekih velikih problema, koliko možda manjih oprečnih mišljenja ili nesuglasica koje su itekako normalne na projektu ovolikih razmjera, no koje su se uvijek rješavale uz komunikaciju, sagledavanje stvari iz svih kutova te pronalazak kompromisnog rješenja.  Osim što su nas djelomično kroz cijeli proces pokušale sputavati i razno razne situacije na globalnoj razini, uspjeli smo nadvladati sve izazove i izbaciti novi website u planiranom roku. I sad ide ona rečenica ‘Ali to nije sve, dobijete i set noževa’ u kojoj kažem da ovo zaista nije sve i da pratite Journal i dalje jer se sprema još svašta nešto veliko. 🙂

Izuzetna nam je čast najaviti da Journal uskoro dolazi u Srbiju

A nešto veliko uskoro će se dogoditi u nama susjednoj zemlji. Već krajem ovog mjeseca čitatelji će moći uživati u portalu Journal.rs, koji će im svakodnevno donositi sve trendove sa srpske modne, gastronomske i kulturne scene.

Journalov tim u Beogradu već marljivo radi na sadržaju kako bi tamošnji portal u samom startu visoko podigao ljestvicu, baš kao što to Journal i inače radi!

Učitati još
Zatvori