Za Valentinovo biramo darove koji su osobni

mastercard2

Iako je prelazak na digitalna rješenja i internetsku kupovinu u punom zamahu, kada se radi o ljubavi, kupci žele darove kupovati u klasičnim trgovinama. MasterCard® je danas otkrio rezultate istraživanja koje je pokazalo da kada se radi o izražavanju ljubavi za Valentinovo, kupci svoj osobni dodir darovima daju kupujući ih u klasičnim trgovinama.

MasterCard photo library 2013

Istraživanje “MasterCard Love Index” otkrilo je ponašanje kupaca iz preko 200 zemalja svijeta uključujući i Hrvatsku, a provedeno je trogodišnjom analizom plaćanja putem kreditnih, debitnih i prepaid kartica u periodu od 11. do 14. veljače od 2013. do 2015. godine. Ovo istraživanje nije obuhvatilo samo volumen i vrijednost transakcija, već je analizirana i vrsta potrošnje koja se povezuje s proslavom Valentinova.

mastercard3

Ukupna potrošnja u periodu prije Valentinova u prosjeku se povećala za 22% od 2013. do 2015. godine, a istraživanje je također otkrilo kako se mnogi korisnici kartica odmiču od opipljivih i skupih darova kako bi svojim partnerima pružili nova iskustva i stvorili nezaboravna sjećanja.

mastercard4

“Budući da živimo u vremenu prelaska na digitalna kupovna rješenja, zanimljivo je vidjeti da i dalje želimo dati osobni dodir kada se radi o romantici. Kada želimo napraviti neku romantičnu gestu, i dalje nam je važniji osobni odabir i kupovina u trgovinama od prepuštanja digitalnom svijetu. Također, na Valentinovo odabiremo doživljaje prije materijalnih poklona”, izjavila je Sanja Žigić, MasterCard Country Manager za Hrvatsku.

mastercard5

0