

Prosinac je već tradicionalno postao mjesec kaosa, užurbanosti i kroničnog nedostatka vremena. Kako bi barem malim dijelom olakšali stres kupnje božićnih poklona, novi format prodajnog eventa, naziva Market Sjajno dolazi u Zagreb 15. i 16. prosinca. Lokacija eventa je Oris Kuća arhitekture. Zamišljen kao spas svima koji nabavu poklona odgađaju za zadnji tren, Sjajno na jednom mjestu okuplja probranu selekciju izlagača koji će svojom raznolikom ponudom zadovoljiti ukus i onih najizbirljivijih.





Prisutni su na otvorenju među prvima imali priliku istražiti raznoliku ponudu te probrati savršene poklone za svoje najdraže. Na marketu Sjajno svoju će selekciju proizvoda prezentirati poznata zagrebačka modna destinacija Garderoba Concept Store, omiljeni go-to butik ljubitelja promišljenog dizajna Selectedd, novi brend Rujan Ceramics iza kojeg stoji renomirani keramičar Luka Kovač, brend neodoljivo duhovitih grafičkih printeva Turist te Little Wonder sa svojim statement, delikatnim komadima nakita. Tu je još i Annika Baby, mladim mamama dobro poznata destinacija za sve dječje potrebe, concept store s eklektičnom, pomno kuriranom selekcijom Kontrast19, renomirana vinarija Saints Hills čija vina nižu svjetske uspjehe, a tu su još i ilustratorica Klarxy, nakit Natali Jewellery, wellbeing brend Materia, šarmantni Kofer. i renomirana autorica Željka Klemenčić.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.






Blagdanski duh interijeru stropnom je instalacijom udahnula Boška Bahtijarević, kreativka iza cvjećarne Tvoje.hr, a za slatke zalogaje pobrinuo se catering Hanja Delights. Svi gosti imali su priliku degustirati i St.Heels Rose renomirane vinarije Saints Hills, isto ono koje će i posjetitelji imati priliku kupiti tijekom trajanja eventa, dok se za osvježenje pobrinuo Romerquelle.
Market Sjajno otvoren je 15. i 16. prosinca, od 10 do 20 sati u Oris Kući arhitekture. Savršena je to prilika da ove godine božićni shopping obavite na vrijeme. Za više informacija o događanju pratite službenu Instagram stranicu projekta i Facebook event.
Foto: PR