Kako uistinu spavati punih 8 sati tijekom noći

Kako uistinu spavati punih 8
sati tijekom noći

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli GERI HIRSCH (@gerihirsch)

Kako se radni tjedan primiče svom kraju, tako do svog zenita dolazi i naša energija. Sve je to rezultat lošeg spavanja i nedostatka sna. Zdrave navike nije jednostavno usvojiti i pridržavati ih se s obzirom na način života u koji je sve teže uklopiti 8 sati rada, 8 sati odmora i 8 sati spavanja. Granice su odavno probijene i stoga je važno pametno raspolagati svojim vremenom kako loše planiranje ne bi imalo negativne posljedice na naše zdravlje. Ukoliko disciplinirano i kontinuirano odlazimo na spavanje u “pristojno” vrijeme već smo odradili jako dobar posao jer će se to vidjeti i na našem raspoloženju, energiji i izgledu.

Prvi korak do postizanja rezultata koji priželjkujete  je uspostavljanje ravnoteže sa samim sobom. Um očišćen od negativnih posljedica svakodnevice, stresa i zabrinutosti ključan je faktor u odmaranju cjelokupnog bića. Uz tehnike meditacije, pravilnu ishranu i zdrave misli, učinit ćemo si veliku uslugu. Uz promjenu navika koje nam se na prvu pomisao čine kao dobra ideja, no čine nam loše, moguće je postići željeni cilj- 8 sati sna.

Izbacite kofein kao sredstvo za podizanje energije

Vrlo često smo umorni tijekom dana pa nam je jaka kava s visokim udjelom kofeina velika pomoć za podizanje energije. No, to je samo početak začaranog kruga. Tijekom dana će nam kava pomoći da radimo s više energije, ali navečer ćemo ostati duže budni. Izgubit ćemo toliko potrebne sate sna. Umjesto da nedostatak energije nadoknadimo spavanjem, ovako dodatno produbljemo problem odgađanjem spavanja. Stoga razmislite o uvođenju alternative u vaše dnevne rituale kao što je zeleni čaj, koji će vam također vratiti energiju, ali će imati daleko manje posljedice na vaše spavanje.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Dominique (@allthatisshe)

Držite se svoje noćne rutine

Ovaj korak je krucijalan. Kreirajte rutinu koja će se ponavljati iz večeri u večer i tako najaviti vašem tijelu da se polako gasi te da je vrijeme za spavanje. Sat vremena prije nego što se smjestite u krevet ugasite televizor, istuširajte se, krenite s ritualima njege lica i tijela. Skinite šminku i uvedite nježnu masažu kako bi vaša koža bila što duže blistava i elastična. Nenesite kreme i ulja, počešljajte kosu laganim pokretima i okružite se nježnim i opuštajućim mirisima. Obavezno popijte čašu vode prije spavanja, čitajte knjigu i prigušite svjetlo.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Dominique (@allthatisshe)

Pripazite na temperaturu

Sigurno ste primijetili kako teže zaspete i nekvalitetnije spavate ukoliko je u sobi prevruće. Stoga obratite pažnju da vam u spavaćoj sobi uvijek bude umjerena temperatura, a zrak svjež. Ne zaboravite provjetriti sobu prije spavanja i neka temperatura ne pada ispod, ali ni prelazi preko 16 celzijusevih stupnjeva.

Vježbajte

U svoju dnevnu rutinu uvedite tjelovježbu, ali izbjegavajte vježbanje neposredno prije spavanja. Tri do četiri sata prije spavanja krajnja je granica idealna za tjelesnu aktivnost.

Ne razmišljajte ni o čemu

Iako je vrlo teško isključiti mozak kada ste usred problema, ipak pokušajte brinuti i suočavati se s izazovima tijekom dana, a noć ostavite za spavanje. Vjerojatno vam se nekada dogodilo da niste mogli zaspati do dugo u noć ili ste ste probudili usred noći i još 2 sata proveli razmišljajući, potrudite se to ne raditi. Ukoliko su važne odluke pred vama, odvojite barem 20 minuta dnevno za planiranje i bavljenje rješavanjem problema, a noću samo spavajte.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Dominique (@allthatisshe)

Što dalje od tehnologije

Plava svjetlost koju isijavaju električni uređaju može narušiti vaš san i navesti vas da probdijete sate i sate. pregledavanje news feeda vaših društvenih mreža ostavite za neko drugo vrijeme, a televizor pokušajte izbaciti iz spavaće sobe. Sigurno ćete se osjećati puno bolje. Spavanje i uživanje u opuštanju učinit će vas zadovoljnijom osobom, a tako ćete napokon uspjeti spavati tih čarobnih osam sati koji se ponekad čine tako nedostižnima.

 

 

Preporuka

Zatvori