Društvo koje je odlučilo staviti svoje ljude u prvi plan najnagrađivanija je agencija u regiji

Društvo koje je odlučilo staviti svoje ljude u prvi plan najnagrađivanija je agencija u regiji

MIXX u Hrvatskoj, Lovie u Europi, svjetski “web Oscar” Webby, a uspjeh sada su zapečatili i slavnim žigom kvalitete – Red Dot nagradom za dizajn u Brands & Communication kategoriji. Jedna od najpoznatijih hrvatskih agencija Human, odnijela je višestruke nagrade za najbolju web stranicu na svijetu. Kako im je to pošlo za rukom, saznali smo od jedne od ključnih ljudi u firmi, operativne direktorice Ivane Božanić čiji šarm, nasmijanost i dobro raspoloženje veseli svakoga na koga naleti. Zanimalo nas je što je osvojilo žiri, kako su preživjeli karantenu i koji su daljnji planovi za ove kreativce. 

Zašto je Human osvojio sve te nagrade za vlastiti web i dizajn i što vam te nagrade znače? Što je najviše oborilo žiri s nogu?

Mislim da je tajna u tome što nismo prvo sagradili identitet i onda davali upute zaposlenicima kako da ga slijede, nego baš obrnuto. Identitet smo izgradili na ljudima koji rade u firmi, na postojećoj atmosferi i mislim da se to vidi i osjeti. 

Od dolaska MIXX nagrade na hrvatsko tržište 2010. godine na Danima komunkacija, osvojili smo ih osam od deset u kategoriji Best Website, a prošle smo se godine prvi put natjecali s vlastitom web stranicom. I dobili. Rekli smo ajmo probati i Lovie, najveću digitalnu nagradu u Europi. I dobili. Putem smo osvojili još neke manje nagrade, a onda je uslijedio Webby. On je u našoj branši najvažnija svjetska nagrada. Prijavljeno je bilo 13.000 radova u raznim kategorijama, a ove godine u našoj kategoriji bili su Google, Samsung, Khan Akademija, KLM. Red Dot je također jaka nagrada, dodjeljuje se za inovativnost i dizajn već 65 godina. Upravo zadnje dvije nagrade potvrda su da nam je i tehnička strana i kreativa na visokom nivou, a brand i komunikacija iskaču između velikih igrača. 

Uslijedile su same lijepe stvari, čestitke su se slijevale sa svih strana, a odškrinulo nam je to i neka nova vrata. 

Spomenuli ste Dane komunikacija, našu poznatu konferenciju za koju ste isto radili rebranding krajem prošle godine. Za razliku od vaše stranice koja pršti bojama, za njih ste se odlučili za crno bijeli dizajn… 

U suradnji sa Svenom Sorićem koji je zaslužan za identitet, razvili smo novi web i mobilnu aplikaciju. Riječ je o isključivo crno-bijelom dizajnu koji nije često viđena pojava u digitalu, ali je odlično sjeo uz njihov novi identitet. Volimo hrabre kolege i bio nam je gušt raditi na malo drugačijem projektu.

Osim po dobrim projektima, poznati ste i po kulturi i atmosferi u firmi. Iako ste među prvima u regiji poticali rad od kuće i općenito “opuštenije” radno vrijeme, je li vam teško bilo održati tim na okupu za vrijeme karantene?

Neslužbeni moto kod nas je oduvijek bio da je važan dobro odrađen posao, a gdje smo i kad radimo nije bitno. Pogoditi kvalitetnu kulturu, okruženje gdje se ljudi osjećaju dobro i sretni dolaze raditi na ponekad stresnim projektima od velike je važnosti.

Imamo mnogo roditelja u firmi kod kojih se fleksibilnost u radu pokazala izvrsnim modelom da budu sretni i zadovoljni na svim životnim razinama. Ponekad oni ostanu s djecom, a ponekad i djeca dođu nama. Imamo i noćne ptice koje noću pišu i programiraju, a po danu vole ići na plac. Imamo i one koji od doma pobjegnu u firmu kako bi malo odmorili. 

Danas je naglasak na mogućnost brzog otvaranja i zatvaranja firmi, a u svijetu IT-ja je poznat problem pronalaska kvalitetnog kadra. Zaposlenici mijenjaju firme gotovo na godišnjoj bazi, a nekolicina njih osniva i vlastite obrte i tvrtke te se upušta u freelance svijet. Kako se nosite s takvim fluktuacijama?

Naša najveća vrijednost su ljudi, to nam je bio jedan od motiva novog rebrandinga. Često čujem od kolega i poznanika iz industrije da imaju problema s pronalaskom kvalitetnog kadra. Imamo i mi, ali indikator da radimo nešto dobro je činjenica da nekolicina ljudi zaposlenih u firmi rade s nama preko 15 godina. To nam govori da radimo nešto dobro na društvenoj razini. S druge strane nismo ni mi za svakoga i nije svatko za nas. Dosta nam je bitan i karakter osobe koju zapošljavamo i hoće li se dobro uklopiti u tim. 

Koji su daljnji planovi za Human i je li Corona utjecala na njih?

Mi nastavljamo dalje graditi našu priču bez prevelih oscilacija, kako to i radimo zadnjih 19 godina. U zadnjih par godina se ukazala sve veća i veća potreba za digitalnim oglašavanjem. Bilo da radimo web ili mobilnu aplikaciju, prirodno se na to naslanja i oglašavanje jednom kada je projekt launchan. Osnovali smo odjel koji nam pokazuje za sad odlične rezultate pa očekujem daljnji rast u tom segmentu. Corona nas je sve iznenadila, čak naše klijente više nego nas. Svi smo se morali preseliti online što je za nas rezultiralo s još više posla. Na razini firme na svu sreću nismo morali puno stvari pomicati. Najviše nas boli nedostatak druženja i naše poznati party s klijentima, ali sigurna sam da ćemo i to vratiti u normalu jako brzo.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori