Za sve vas koji vjerujete da dom nije samo prostor, već produžetak osobnosti, mjesto gdje bi se trebalo jednako paziti i na estetiku i na udobnost, a dizajn bi trebao biti jednako važan — imamo vijesti koje će vas oduševiti.
U svijetu interijera, gdje detalji čine razliku, svako novo partnerstvo između velikih imena donosi uzbuđenje, ali i novu razinu inspiracije. Ovaj put, riječ je o suradnji koja već sada izaziva mnogo pažnje, jer kada se spoje sofisticirana estetika brenda GUBI i prepoznatljiv potpis Westwinga, rezultat ne može biti ništa manje od odličnog.
Kako su zagonetno najavili na Instagramu:
Something iconic is on its way.
Stoga smo odmah išli provjeriti i na hrvatsku stranicu te znamo o čemu je riječ.
Kultni komad u novom ruhu
O čemu je točno riječ? WESTWING x GUBI – Beetle Edition by Delia Lachance. Na Hrvatskoj stranici već je moguće kupiti proizvod. Naime, za ovo ekskluzivno izdanje, osnivačica Westwinga Delia Lanchance je ponovno zamislila Beetle stolicu kroz duboko osobnu prizmu. Svaka tkanina visoke kvalitete, svaki ton je fragment mjesta – izabrana uspomena izvučena iz okoline i njezinog svakodnevnog života.
Sa svojim privlačnim dizajnom, izvanrednom udobnošću i jedinstvenim mogućnostima prilagodbe, Beetle vas poziva da ga učinite svojim. Komad je to namještaja koji je praktičan, estetski i dizajnerski privlačan te ga lako možete uklopiti u gotovo svaki kutak doma. Stolica je dostupna u 10 različitih verzija, pa će zasigurno svatko pronaći nešto za sebe.
Jedan od najtraženijih dizajenrskih komada
Kada govoriom o kutlnoj Beetle stolici, potpisuje ju dizajnerski duo GiamFratesi. Ona već godinama zauzima mjesto među najtraženijim dizajnerskim komadima diljem svijeta. Inspiriran elegantnom siluetom kukca, ovaj stolac spaja organičku formu, udobnost i prepoznatljivu estetiku.
Riječ je o pravom kolekcionarskom komadu koji jednako dobro pristaje u moderni dnevni boravak, sofisticirani ured ili chic blagovaonicu.
Sofisticirani dizajn
Ova suradnja s GUBI-jem dio je šire Westwing strategije usmjerene prema premium segmentu interijerskog tržišta. U posljednjih godinu dana, brend se okrenuo suradnjama s velikim imenima, ciljajući sofisticirane ljubitelje dizajna koji žele više od “lijepog”.
Kroz pažljivo kurirane kampanje i brendirana iskustva, Westwing uspješno briše granice između online kupovine i estetske inspiracije. Svaki proizvod, svaki detalj i svaki kadar postaju dio šire vizije: stvaranja doma koji je ujedno elegantan, funkcionalan i osoban.
Foto: Westwing, Instagram (@westwingcom)