

Legendarni Park Hyatt Tokyo ponovo će dočekati goste 9. prosinca 2025. godine, nakon više od godinu dana potpunog renoviranja. Smješten na posljednjim katovima čuvene zgrade Shinjuku Park Tower. Ovaj hotel je od svog otvaranja 1994. godine postao sinonim za diskretni luksuz, besprijekornu uslugu i nenadmašan pogled na tokijski horizont, pa čak i planinu Fuji za vedrih dana.
Renoviranje, koje je povjereno pariškom dizajnerskom studiju Jouin Manku, nije imalo cilj da mijenjati identitet hotela, već da ga osvježi i prilagodi suvremenom gostu. Interijer je sada topliji, s mnogo prirodnog drveta, tekstura i prigušenih tonova koji čuvaju prepoznatljivu eleganciju prostora. Broj soba je smanjen sa 177 na 171, čime je svakom gostu omogućeno više komfora i privatnosti. Dok su predstavljene i nove kategorije apartmana, poput luksuznog Park Suite.
Restorani i barovi hotela, među kojima se posebno izdvaja francuski bistro Girandole by Alain Ducasse, također su doživjeli redizajn. Bez gubitka autentične atmosfere po kojoj su bili poznati.
Lost in translation
Ipak, ono što Park Hyatt Tokyo čini istinskom kulturnom ikonom jest njegova filmska povijest. Upravo u ovom hotelu sniman je kultni film Lost in Translation. Scene iz hotela, posebno iz prepoznatljivog New York bara na 52. katu, postale su simbol melankolije, usamljenosti i urbanog glamura Tokija. Film je od Park Hyatta stvorio svojevrsno mjesto hodočašća za filmofile i putnike koji traže onaj pogled na grad i onu atmosferu između tišine i svjetlosti, prisutnosti i distance.
Odnos između filma i hotela nadilazi puku filmsku kulisu. Park Hyatt je u filmu postao metafora za susret dviju izgubljenih duša u prostoru koji je istovremeno luksuzan i anoniman, intiman i nepoznat. I danas, više od dva desetljeća kasnije, taj spoj estetike i emocije ostaje dio njegovog identiteta. Nova faza hotela ne briše taj trag. Naprotiv, gradi na njemu, čuvajući duh sofisticirane melankolije koji ga je učinio legendarnim.
Ponovno otvaranje Park Hyatta Tokyo tako ne označava samo povratak jednog luksuznog hotela, već i nastavak dijaloga između filma, prostora i emocije. Onog što čini da mjesto postane više od adrese.
*Članak je preuzet s portala Journal.rs.
Foto: Instagram (@somewhere.media), YouTube