Telekom budućnosti – pogledajte kako je fora uređen T-Centar u srcu Zagreba

Telekom budućnosti – pogledajte kako je fora uređen T-Centar u srcu Zagreba

Odlazak u prodavaonicu, u svakodnevnu kupovinu ili pak ugovaranje neke nove usluge, rijetko kad je nešto što nam donosi pretjerano uzbuđenje ili radost, već više to smatramo nezaobilaznom i nužnom obavezom koju jedva čekamo skinuti s vlastite ‘to do’ liste.

No, što kada bi jedno prodajno mjesto moglo biti mnogo više od toga, mjesto okupljanja, druženja i zabavno provedenog vremena? Upravo to je trend kojeg sve više susrećemo u inozemstvu, gdje su pojedine tehnološke trgovine transformirane u impresivne hubove stvorene za informiranje, edukaciju, zabavu i socijalizaciju. Ondje ne dolazite samo onda kada je nužno, već i onda kada to želite, a svaki posjet takvim trgovinama pretvara se u jedinstveno iskustvo.

Preuređeni T-Centar na Cvjetnom trgu izgleda spektakularno

Vođen spomenutim trendovima koji su već uvelike ‘poharali’ scenu u velikim europskim i svjetskim metropolama, Hrvatski Telekom ovih je dana napravio nov i prilično velik iskorak za svoje poslovanje. Jedna od njegovih najposjećenijih, a samim time i strateški najbitnijih poslovnica, ona na Cvjetnom trgu u Zagrebu, osvanula je u potpuno novom ruhu, koje je obuhvatilo ne samo dizajn prostora, već i cijeli koncept i ponudu ove poslovnice Hrvatskog Telekoma.

Novouređeni T-Centar s ovim se projektom samouvjereno odmaknuo od tradicije i odveo nas u neku blisku budućnost, u kojoj će posjetitelji i klijenti dobiti sasvim novi doživljaj prostora, proizvoda i usluga. No, više o tome – u nastavku!

Novo uređenje

Novouređeni T-Centar prostire se na 130 m2 površine, a svojom veličinom i multimedijalnim sadržajima omogućuje vrhunsko iskustvo svim posjetiteljima i kupcima. 

Više o novom konceptu otkrila nam je Katarina Šporčić, voditeljica grupe u Sektoru za brend pri Hrvatskom Telekomu: “Dizajnirajući ovaj prostor, željeli smo kreirati mjesto susreta za razne generacije i ponuditi za svakoga ponešto.

Za mlađu generaciju tu je gaming kutak s AR (Augmented Reality) igrom „Magenta Garden“, zatim fashion linija Love Magenta, i mnoštvo drugih zanimljivosti kroz koje smo spojili umjetnost i tehnologiju.

Katarina Šporčić, Hrvatski Telekom

Primarni cilj bio nam je da se ljudi u T-Centru na Cvjetnom trgu osjećaju kao u vlastitom domu. Tome pridonose i ugodni mirisi koji se pružaju kroz prostor, a koje smo proizveli u suradnji sa specijaliziranom tvornicom parfema, glazbena podloga koja pomaže da se osjećamo ugodno, kao i obilje zelenog bilja koje bez sumnje podsjeća na toplinu jednog doma.”

Za ovaj moderan koncept zaslužna je sinergija Katarine kao predstavnice Hrvatskog Telekoma na ovom projektu, Deutsche Telekoma i arhitektonskog studija Art1st iz Budimpešte, zaduženog za uređenje svih  prodavaonica unutar Deutsche Telekoma diljem Europe.

Tehnologija i umjetnost u idealnom spoju

Zanimljivo je da svaki ovakav T-Centar novog doba ima neku posebnost u odnosu na druge i svaki od njih dobije onaj ‘touch’ grada u kojem se nalazi. I T-Centar na Cvjetnom trgu po konceptu je vrlo sličan najvećem prodajnom mjestu Hrvatskog Telekoma u Arena Centru, no opet ima elemente koje ovaj drugi nema. “Uvijek nastojimo nešto novo i uzbudljivo nadodati i prilagoditi se tako određenom prostoru i gradu”, otkriva nam Katarina.

Posebnost ovog T-Centra svakako je ilustracija poznatog hrvatskog umjetnika Tomislava Lončarića – Lonca koja u dominantnoj mjeri krasi sami ulaz u T-Centar. Na razradi od ideje do finalnog koncepta, Hrvatski Telekom i Lonac radili su u suradnji, a rezultat je i više no efektan; ilustracija na zanimljiv način spaja različite kadrove svakodnevnog života i kroz story/post objavu ilustrira jedan dan u životu mlade osobe. 

Zelenije, kvalitetnije, bolje

Ovaj originalan multimedijalni prostor ne spaja samo vrhunsku tehnologiju i umjetnost, već i tehnologiju i najnovije zelene trendove u uređenju. Prateći i njih i ekološke standarde, eksterijer novog T-Centra na Cvjetnom krasi obilje biljki, čiji jedan metar kvadratni neutralizira 2,3 kg CO2 te proizvodi čak 1,7 kg kisika. Bogato zelenilo tu je također i “simbolike radi”, pa se tako zeleno uređenje preuređenog T-Centra nadovezuje na stari imidž Cvjetnog trga kojeg svi rado pamtimo.

Super razlozi za posjetiti preuređeni T-Centar na Cvjetnom trgu:

  • bogat izbor mobilnih uređaja vrhunskih brendova, kao i uređaja poput pametnih satova i fitness trackera
  • široka ponuda fiksnih uređaja, kao i linije proizvoda za pametnu kuću
  • sustav pametnog redomata pomoću kojeg dobivate mali tag, na kojem možete vidjeti koji ste po redu te koliko otprilike treba pričekati do dolaska na red
  • 5G gaming zona u kojoj možete pokazati svoje vještine u jednoj od igara, ali i odabrati nešto iz najnovije PlayStation ponude
  • Limitirana serija modnih proizvoda iz Love Magenta linije, napravljenih u suradnji s adidasom

Foto: Hrvatski Telekom

Učitati još
Zatvori