

Među projektima koji su ušli u užu listu kandidata za BIG SEE nagrade za dizan interijera u kategoriji prodajnih prostora našao se i zagrebački showroom brenda Fercera. Isti je nastao iz poslovne suradnje dviju firmi Elektro-Prelog i ascomm, predstavlja sofisticiran prostor koji savršeno kombinira inovativnost i kvalitetu, pružajući posjetiteljima jedinstveno iskustvo i uvid u ponudu brendova te usluga ovih dviju tvrtki.
Podsjetimo, BIG SEE je projekt slovenskog Zavoda BIG, koji je započeo kao regionalna nagrada posvećena sustavnom istraživanju i promociji kreativnog te poslovnog potencijala Jugoistočne Europe. S vremenom, uz ambiciju širenja kreativnosti izvan granica regije, prerastao je prvobitne okvire i stekao međunarodnu prepoznatljivost. BIG SEE nagrade za arhitekturu i dizajn interijera odaju priznanje izvanrednim projektima koji redefiniraju granice ovih disciplina, oblikujući način na koji živimo, radimo i povezujemo se s prostorom oko nas. Svake godine prijavi se više od tisuću projekata iz cijele Europe te je sjajna stvar kada vaš projekt biva prepoznat i svrstan u uži izbor.




Fercera se prilagođava potrebama brendova
U suvremenom dizajnu interijera, showroom predstavlja ne samo prostor za izlaganje proizvoda već i platformu za stvaranje jedinstvenog doživljaja za posjetitelje. Kada showroom predstavlja nekoliko brendova različitih tipologija proizvoda, zadatak projektanata postaje još izazovniji. Jedan od najučinkovitijih i najinspirativnijih pristupa ovom zadatku bila je primjena koncepta galerije, a iza ovog stoje arhitektice Jelena Babić, Marja Mia Kolendić i Anita Krmek iz arhitektonskog biroa SALON33.
Galerijski koncept omogućava jasnoću i fokusiranost na svaki pojedini proizvod. Umjesto pretrpanih polica i konfuznog rasporeda, proizvodi su postavljeni s namjerom, poput umjetničkih djela u galeriji. Neutralne boje zidova i podova te pažljivo odabrana rasvjeta omogućavaju proizvodima da budu u fokusu. Ova neutralnost stvara savršenu pozadinu koja ne odvlači pažnju, već ističe svaki eksponat. Prostor je organiziran u različite zone kako bi reflektirale identitet i estetiku svakog brenda, a istovremeno se skladno uklapale u cjelokupni dizajn showrooma.
Modularni namještaj, pokretne pregrade i prilagodljivi izložbeni sustavi omogućavaju lako preuređivanje prostora u skladu s promjenjivim potrebama izložbi. Ovaj pristup osigurava dugovječnost dizajna i njegovu prilagodljivost potrebama različitih brendova. Jedan od takvih elemenata u prostoru je i pomični panel koji je oslikan u suradnji s kolektivom Grafiti na gradele i autora street umjetnika Cheza.






Kućno kino bez ijednog vidljivog zvučnika
Iako na prvu nije vidljivo, ovaj prostor služi i kao radni prostor, soba za sastanke i čajna kuhinja, a u pozadini se skriva posebna prostorija “cinema” u kojem je osim namještaja i sustava upravljanja prezentiran i “nevidljivi” audio sustav kućnog kina koji izvrsno funkcionira bez ijednog vidljivog zvučnika.
Kroz pažljivo osmišljene elemente rasvjete, organizacije prostora, multimedije i dekoracije, showroom Fercera omogućuje posjetiteljima da se povežu s proizvodima na dublji i inspirativniji način, istovremeno pružajući brendovima priliku da se istaknu u najboljem svjetlu. Dodajmo kako je izvođač interijera ST Tomić, dok stolariju potpisuje Područje Ar, a za rasvjetu je zaslužna tvrtka Ledeno doba.





Foto: Marko Mihaljević