JYSK predstavio novu održivu kolekciju za uređenje interijera

Na online eventu održanom 30. rujna JYSK je predstavio novitete za uređenje doma. Tijekom online eventa cilj je bio približiti sudionicima kako koristiti trendove u razvoju asortimana, a uz to naglasak je bio i na misiji održivog razvoja. Voditeljica asortimana i dizajna u JYSK-u Rikke Blæsild ističe „Želimo osigurati da naši proizvodi uvijek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Također, želimo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da naši proizvodi postanu održiviji.“

Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku

Jedan od prezentera na eventu, ujedno i direktor komunikacija i DOP-a u JYSK-u, Rune Jungberg istaknuo je „Cilj JYSKa je integrirati održivost u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to osigurati na vrhunskoj razini, što znači da smo spremni učiniti i više od dijela odgovornosti koja nam pripada po pitanju borbe protiv klimatskih promjena, prodaji proizvoda od odgovornih sirovina i smanjenju ambalaže i otpada.“

Iako je event održan online, odnosno prijenosom uživo iz Kopenhagena, JYSK ističe kako planira u skorijoj budućnosti održati druženja uživo. Ističu kako iako su međunarodna tvrtka s trgovinama diljem Europe, žele ostati lokalni u svakom smislu te riječi. Ipak, online eventi im omogućuju veći doseg publike iz različitih dijelova Europe što daje posebnu čar.

Foto: PR

0