Već se dugo nismo ovako zaljubili u jedan zagrebački ured. Ovo je novi prostor agencije Alert

Nije tajna da smo u posljednjih nekoliko mjeseci s nestrpljenjem iščekivali zaviriti u jedan od najljepših novih ureda u Zagrebu – onaj poznate zagrebačke agencije Alert, koji se smjestio na adresi u samom srcu grada.

Naše nestrpljenje iz dana u dan još su većim činili silni teaseri koji su stizali iz Alerta, a koje smo viđali po društvenim mrežama. Već nakon prvih objavljenih i neslužbenih fotografija samog prostora prije par mjeseci, postalo nam je jasno da će se raditi o jednom od najbolje i najukusnije uređenih poslovnih prostora u našem gradu, a samo jedan posjet Alertu prošlog tjedna bio je dovoljan da si potvrdimo tu tezu.

Ured je napokon gotov i rekli bismo potpun, preostale su još samo sitnice, a u njemu nas je dočekala Lana Bedeković Rosandić, vlasnica ove renomirane full service marketinške agencije, koja je u pandemijskoj godini vodila svoje poslovanje – rekli bismo – against all odds.

Uspješnu poslovnu godinu okrunilo je preseljenje u novi ured, čije uređenje potpisuje omiljeni zagrebački studio Franić Šekoranja.

Ovaj talentirani dvojac savršeno je iz teorije u praksu pretvorio viziju modernog, urbanog, ali i šarmantnog i toplog poslovnog prostora u centru jedne metropole, koji već na prvi dojam djeluje kao da se nalazi u Milanu ili Parizu. S Lanom smo popričali o njegovom uređenju, suradnji s Deanom Franićem i Sašom Šekoranjom, ali i o 2020. godini, izazovima, projektima i uspjesima!

Lana Bedeković Rosandić
  • Čini se kao da ste useljenjem u novi ured otvorili jedno sasvim novo poglavlje u svom poslovanju – kakav je bio osjećaj ne samo uređivati, već i seliti tim na novu lokaciju u doba pandemije, u krajnje neobičnoj 2020. godini?

Neobična i nepredvidiva 2020. za nas se ipak pokazala kao jedna od boljih godina jer smo uselili u vlastiti ured, koji nam prije svega, omogućava da radimo u prostoru u kojem smo još kreativniji, koji inspirira, u kojem volimo boraviti i mi, ali i naši partneri i klijenti te da budemo još produktivniji u vremenu kada je sve bitnije biti brži, bolji i fleksibilniji i kada je komunikacija među timovima i članovima tima krucijalna za ostvarivanje izvrsnosti kojoj težimo u svemu.

Dugo smo tražili prostor u kojem ćemo sve to moći – ispalo je da se adaptacija prostora poklopila s pandemijom, ali i s potresom u kojem nam je nastradao stari ured, no uspjeli smo tijekom proljeća, u razdoblju lock downa i nakon potresa ubrazati sve radove tako da smo se u svibnju svi vratili u predivan novi prostor u kojem stvarno uživamo i biti i raditi.

Još uvijek ga opremamo detaljima, ilustracijama i radovima poznatih, ali i još neafirmiranih mladih umjetnika tako da ovaj prostor vidim kao kontinuirani work in progress.

  • Novi ured smješten je u samom centru Zagreba i po svim pretpostavkama u njemu bi trebalo biti glasno i dinamično, no kada se uđe kao da smo potpuno odvojeni od bučnog srca grada, vlada ugodna, pa čak i zen atmosfera. Kako ste uspjeli to postići?

Kroz moju dugu karijeru u advertising imala sam mogućnost posjetiti urede velikih agencija u gradovima poput Pariza i Beča – to su redovito bili fantastično uređeni prostori u centru grada, u kućama koje su imale povijest.

Upravo zato želja mi je bila da Alert bude u nekoj od predivnih starih kuća te da uređenje ureda poštuje lokaciju u kojoj se agencija nalazi.

Dugo smo promišljali o tome kakav prostor trebamo, ali i kako ga urediti, kako projektirati svaku prostoriju, stolove, kakav bi trebao biti raspored, kako se zaštititi od buke i osigurati potreban mir koji će osigurati kreativni proces – očito smo uspjeli u onome što smo i željeli, a i vi ste sami to osjetili. Ovaj cijeli prostor bila su u stvari dva stara građanska stana na uglu predivne zaštićene donjogradske palače s orijentacijom na 4 strane svijeta, s puno prirodnog svjetla, atrijem…

  • Što se tiče kompletnog uređenja, poznato je da ste na ovom projektu surađivali sa studiom Franić Šekoranja – sada kada je sve gotovo, kako bi opisala tu suradnju?

Kako se radilo o zahtjevnoj adaptaciji i cijela ideja je bila da želimo look&feel francuskog ateliera/stana, Saša i Dean tj. studio Franić Šekoranja bili su logično rješenje s obzirom na njihov pristup projektiranju interijera i estetici. Saša je izradio i velik dio arta koji je u uredu, a neki komadi još se rade.

O zadovoljstvu suradnjom s Franićem i Šekoranjom govori činjenica da smo ih angažirali i na novom projektu.

  • Kakvu si viziju od početka imala za svoj ured – kako bi on trebao izgledati i što bi trebao predstavljati?

Osim onog što sam već navela, kako se radi o prostoru koji nije stambeni, a uz sve zahtjeve koje smo imali u smislu poštivanja mikrolokacije i zatečenog stanja, ovdje se ipak radi o radnom prostoru koji mora biti funkcionalan, u kojem radi velik broj ljudi pa je bilo vrlo izazovno sve to pomiriti, pogotovo s obzirom na činjenicu da nam je bilo izuzetno bitno da ostvarimo taj izgled i osjećaj topline i udobnosti kao da ste kod kuće tj. u privatnom atelieru.

  • Svaki komad namještaja i svaki dekorativni predmet u ovom prostoru priča svoju priču – otkrij nam proizvođače, ljude i kreativce koje ste odlučili staviti u prvi plan? Primjećujemo puno skandi, talijanskog, ali naravno i hrvatskog dizajna…

Saša i Dean su stvarno fantastično osmislili cijeli prostor i svaki predmet u njemu – neke stvari smo izradili prema njihovim ili zajedničkim zamislima s odličnim hrvatskim proizvođačima poput tvrtke INROS – svi njihovi stolovi pod brendom MONO oduševljavaju na prvu svakog tko ih vidi. Hrvoje iz INROS-a pomogao nam je izraditi i komode i kuhinju. Radne stolice su Vitra – oko velikog dijela namještaja i rasvjete pomogli su nam stručnjaci iz Themelie, Trike, Etcetere, Marnica, Špine, Modusa, naš klijent Philips razveselio nas je predivnim caffe aparatom LatteGo… Na neki način svi su oni bili uključeni u odabir, s obzirom da smo za neke komade koje smo inicijalno zamislili tražili alternativna rješenja jer ih je bilo nemoguće izraditi. Cijeli ured opremljen je hp računalima i pisačima budući da je hp jedan od naših klijenata.

Naravno, Sašina je bila zadnja (smijeh).

  • Nama upućenijima, poznato je i da se taman usred uređenja Alertovog novog ureda dogodio i zagrebački potres koji je uništio brojne domove u srcu grada. Kakvo je bilo vaše iskustvo?

Kako smo baš bili pred postavljanjem parketa te smo taman završili s postavljanjem štukatura, a pri projektiranju i adaptaciji prostora, vodili smo računa o tome da sve bude kako treba što se tiče statike i srećom nismo imali veće štete. Veći je izazov bio sve završiti zbog pandemije, kašnjenja svega zbog problema s prijevozima, tvornice nisu radile… Nije bilo jednostavno, no isplatilo se.

  • Vratimo li se malo na posao, kako gledaš na godinu koja je sada već skoro na izmaku – kako se odrazila na poslovanje i kako ste se vi kao agencija adaptirali na ‘novo normalno’?

Početak godine u kojem smo odradili i dobili dosta pitcheva izgledao je fantastično.

Veselili smo se lansiranjima novih brendova i novim projektima, no morali smo se prilagoditi novoj situaciji tj. potrebama klijenata. Segment digitalnog marketinga nam je značajno rastao – u tom smo dijelu dobili i dosta novih klijenata tako da, kada podvučemo crtu, ne možemo ne biti zadovoljni. Čak smo morali i proširiti tim tako da u 2021. ulazimo još veći i jači.

  • Uz vođenje Alerta, poznato je Lana da si pokrenula i hrvatsku granu Webfluentiala, najveće ‘influencer performance’ marketinške platforme za brendove i agencije, a dom Webfluentiala u Hrvatskoj k tome je na istoj adresi kao i Alert. Je li se priča kod nas zarolala – u tijeku pandemije vidjeli smo kako se mnogo zanimljivog contenta usmjeravalo – i još uvijek usmjerava – na online kanale, portale, društvene mreže i influencere?

Webfluential global smo doveli u Hrvatsku kako bi olakšali brendovima i svim agencijama angažman influencera, vođenje influencer kampanja i omogućili praćenje rezultata i marketinških investicija u ovom kanalu komunikacije koji kontinuirano raste. Tijekom pandemije dosta brendova okrenulo se influencerima, a prema aktivnostima u zadnjem dijelu godine te prema najavama za 2021. Influencer marketing je postao esencijalni dio komunikacijske strategije te raste eksponencijalno. Svi oni koji su se susreli s influencer marketingom, znaju da je rascjep između potreba klijenata za alatom koji će im pomoći u razumijevanju i evaluaciji istog i onoga kako influencer marketing u praksi funkcionira izuzetno velik, a sam proces frustrirajuć za obje strane. Pojavili su se i novi formati tako da je ovaj segment oglašavanja postao vrlo dinamičan i zahtjeva kontinuirano učenje.

Brendovi i agencije trebali su rješenje za vremenski i budžetski zahtjevan te spekulativan proces angažiranja influencera i provođenja kampanja na društvenim mrežama kroz njihove kanale. U cijelom tom procesu, od postavljanja ciljeva kampanje pa do evaluacije rezultata, postojala je potreba za alatom i tehnološkim rješenjem pomoću kojeg bi se upravljalo cijelim procesom, a Webfluential im omogućava upravo to.

Platforma omogućava i druge oblike komunikacije i mogućnosti koje daju odlične rezultate, tako da govorimo ustvari o performance marketingu. Izuzetno nam je drago da su i influenceri, kojih imamo već preko 700 u platformi, ali i internacionalni klijenti prepoznali vrijednost korištenja platforme, iako ona nije nikakva novost i predstavlja već dugo vremena standard u drugim zemljama.

Kada govorimo o zanimljivom contentu, bitno je naglasiti da se u Webfluenialu bavimo i kreativnim konceptima tj. osmišljavanjem i produkcijom sadržaja prilagođenog ovoj vrsti komunikacije te prema najvišim svjetskim standardima. Kroz Webfluential network imamo pristup najnovijim alatima i know-how-u kampanja najvećih svjetskih brendova iz cijelog svijeta; npr. tako je Webfluential  upravo postao i partner društvene mreže Tik Tok. Vrijeme post po post oglašavanja na društvenim mrežama influencera odavno je prošlo, drago mi je da su i oglašivači u Hrvatskoj prihvatili ovaj način oglašavanja te su sve otvoreniji za nove formate i kreativna rješenja.

Foto: Sanja Jagatić

0