Najljepši hotel u Rovinju dobio je prestižnu svjetsku nagradu

Najljepši hotel u Rovinju ovjenčan je najtraženijom međunarodnom oznakom za kvalitetu u dizajnu – Red Dot. Brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj radili su Bruketa&Žinić&Grey u suradnji s Maistrom.

Red Dot za vrhunski brend dizajn hotela

Brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj oblikovan je kao dnevnik putovanja kroz skice i bilješke posjetitelja. Umjesto još jednog ekrana, u svakoj sobi čekaju bilježnica i polaroid fotoaparat koji posjetitelja motiviraju na istraživanje Rovinja. Izloženi manje poznatim lokalnim pričama, posjetitelji sukreiraju vizualni identitet čuvanjem vlastitih uspomena u dnevniku putovanja. Mala bilježnica postaje središnja točka interakcije, a u njoj identitet mjesta postaje osoban i uvijek nanovo kreiran. Motiv dnevnika se u Cap Aureo signature restoranu razvija u analogni chat kojeg gosti ispisuju na meniju. Dok je iskustveni fokus na kreiranju osobnih bilješki o destinaciji, priče otisnute kroz prijelome na aplikacijama identiteta goste vode kroz manje poznate mikronarative o destinaciji.

Iskusi Rovinj

U svome prvom ciklusu, vizualni identitet dijeli impresije svojih prvih gostiju – četiriju umjetnika koji su istražili destinaciju. Njihova vizualna sjećanja pojavljuju se na različitim hotelskim aplikacijama, uokvirena na zidovima soba, u putnome dnevniku, pozivajući goste da se priključe i sukreiraju nečije buduće iskustvo Grand Park Hotela Rovinj i samoga Rovinja i okolnih mjesta.

Foto: PR

0