Impresia – novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela
Impresia – novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela

Impresia – novi brand Udruge
jedinstvenih hrvatskih hotela

U art’otelu Zagreb predstavljen je novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela koja okuplja pomno birane i jedinstvene luksuzne hotele te suvremenom posjetitelju pruža posebna, autentična i domaća iskustva. Udruga je aktivna od kraja 2018. godine te kroz intenzivan rad s članicama provodi aktivnosti usmjerene razvoju turizma više vrijednosti i pozicioniranju hotela članica i Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznih destinacija. Kroz aktivnosti koje provodi doprinosi prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije koja nudi visoko kvalitetan i autentičan turistički proizvod te inspirira i druge da svoj razvoj usmjere u visoko kvalitetan i održivi turizam.

Anja Bauer, Fabular i Nenad Nizic
Anja Bauer, Fabular i Nenad Nizic

Udruga koja okuplja hotele sa snažnim karakterom

Prateći globalne trendove za daljnje djelovanje kolekcije hotela koje okupljamo nametnula se potreba osmišljavanja novog branda. Gosti i partneri sve više traže hotele koji pružaju autentična iskustva koja ističu lokalnu kulturu i ostavljaju snažan dojam mjesta u kojem borave, hotele sa snažnim karakterom, primjere održivosti, hotele koji potiču i razvoj lokalnih zajednica. Naša Udruga okuplja upravo takve hotele i ovi trendovi samo potvrđuju našu inicijalnu viziju zajedničkog djelovanja. Novi brand Impresia će još snažnije isticati posebnosti hotela naše kolekcije te dalje doprinositi promociji Hrvatske kao destinacije za luksuzna putovanja – izjavio je Nenad Nizić, predsjednik Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela i vlasnik hotela Vestibul Palace u Splitu.

monika udovicic, nenad nizic, slavija jacan obratov, slavko steficar

Impresivni hrvatski hoteli

Za brand strategiju, ime, slogan te vizualni identitet nove kolekcije jedinstvenih hrvatskih hotela zaslužna je zagrebačka branding agencija Fabular. Ime Impresia, u čijem je potpisu Impressive Croatian Hotels, upućuje na impresivnu kolekciju hotela i nezaboravne dojmove gostiju. Vizualan identitet je profinjen te koristi suvremenu i elegantnu serifnu tipografiju. Impresivnost hotela prikazana je intervencijom na slovu “i”, izjavila je Anja Bauer, kreativna direktorica Fabulara.

Novi članovi Udruge su Armerun Heritage Hotel & Residence, art’otel Zagreb, Emotheo Heritage Hotel i Grand Hotel Brioni, hoteli koji redom svaki na svoj poseban način ostavljaju snažni utisak i odišu lokalnom kulturom.

art'otel Zagreb
art'otel Zagreb
Grand Hotel Brioni
Grand Hotel Brioni
Armerun leading
Armerun Heritage Hotel & Residence
Hotel Emotheo
Emotheo Heritage Hotel

Cilj je promicati prepoznatljivost Hrvatske kao luksuzne, cjelogodišnje destinacije

Ponosni smo i čast nam je što će naša dva nedavno renovirana hotela prepoznatljivih međunarodnih brendova visoke kategorije biti dio ove jedinstvene priče. Pridruživanje art’otela Zagreb i Grand Hotel Brioni Pula, A Radisson Collection Hotela u Udrugu jedinstvenih hrvatskih hotela ne predstavlja samo priznanje naše izvrsnosti, već i priliku da kroz ovu kolekciju dijelimo naša iskustva u promicanju visokih standarda i postavljanja novih trendova u turizmu. Vjerujemo da ćemo kroz Udrugu doprinijeti u podizanju standarda u luksuznom turizmu i promicati prepoznatljivost Hrvatske kao luksuzne, cjelogodišnje destinacije – izjavio je Tomislav Korošec, General Manager art’otela Zagreb.

Tomislav Korosec, direktor art'otel zagreb
Tomislav Korosec, direktor art'otel zagreb

Projekt Upoznajte naše priče

Nenad Nizić, predsjednik Udruge podsjetio je da je u tijeku je i projekt „Upoznajte naše priče – promocijom zanimanja i stručnim usavršavanjem do kvalitetnog kadra i održivog turizma u jedinstvenim luksuznim hotelima.“ – Projekt „Upoznajte naše priče“ Udruga provodi uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta te je još do 10. 2. 2024. otvoren poziv učenicima završnih razreda osnovnih škola, srednjih škola te studentima poslovnih škola i fakulteta turističkog smjera za uključenje u projekt. Detaljne informacije o projektu dostupne su na poveznici.

art'otel, predstavljanje Impresia – novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela

Foto: PR

Učitati još
Zatvori