![Impresia – novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/Armerun-leading-scaled.jpg)
![Impresia – novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/Armerun-leading-scaled.jpg)
U art’otelu Zagreb predstavljen je novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela koja okuplja pomno birane i jedinstvene luksuzne hotele te suvremenom posjetitelju pruža posebna, autentična i domaća iskustva. Udruga je aktivna od kraja 2018. godine te kroz intenzivan rad s članicama provodi aktivnosti usmjerene razvoju turizma više vrijednosti i pozicioniranju hotela članica i Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznih destinacija. Kroz aktivnosti koje provodi doprinosi prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije koja nudi visoko kvalitetan i autentičan turistički proizvod te inspirira i druge da svoj razvoj usmjere u visoko kvalitetan i održivi turizam.
![Anja Bauer, Fabular i Nenad Nizic](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/Anja-Bauer-Fabular-i-Nenad-Nizic-scaled.jpg)
Udruga koja okuplja hotele sa snažnim karakterom
Prateći globalne trendove za daljnje djelovanje kolekcije hotela koje okupljamo nametnula se potreba osmišljavanja novog branda. Gosti i partneri sve više traže hotele koji pružaju autentična iskustva koja ističu lokalnu kulturu i ostavljaju snažan dojam mjesta u kojem borave, hotele sa snažnim karakterom, primjere održivosti, hotele koji potiču i razvoj lokalnih zajednica. Naša Udruga okuplja upravo takve hotele i ovi trendovi samo potvrđuju našu inicijalnu viziju zajedničkog djelovanja. Novi brand Impresia će još snažnije isticati posebnosti hotela naše kolekcije te dalje doprinositi promociji Hrvatske kao destinacije za luksuzna putovanja – izjavio je Nenad Nizić, predsjednik Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela i vlasnik hotela Vestibul Palace u Splitu.
![monika udovicic, nenad nizic, slavija jacan obratov, slavko steficar](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/monika-udovicic-nenad-nizic-slavija-jacan-obratov-slavko-steficar-scaled.jpg)
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Impresivni hrvatski hoteli
Za brand strategiju, ime, slogan te vizualni identitet nove kolekcije jedinstvenih hrvatskih hotela zaslužna je zagrebačka branding agencija Fabular. Ime Impresia, u čijem je potpisu Impressive Croatian Hotels, upućuje na impresivnu kolekciju hotela i nezaboravne dojmove gostiju. Vizualan identitet je profinjen te koristi suvremenu i elegantnu serifnu tipografiju. Impresivnost hotela prikazana je intervencijom na slovu “i”, izjavila je Anja Bauer, kreativna direktorica Fabulara.
Novi članovi Udruge su Armerun Heritage Hotel & Residence, art’otel Zagreb, Emotheo Heritage Hotel i Grand Hotel Brioni, hoteli koji redom svaki na svoj poseban način ostavljaju snažni utisak i odišu lokalnom kulturom.
![art'otel Zagreb](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/artotel-Zagreb-scaled.jpg)
![Grand Hotel Brioni](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/Grand-Hotel-Brioni-0012-scaled.jpg)
![Armerun leading](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/Armerun-leading-scaled.jpg)
![Hotel Emotheo](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/Hotel-Emotheo-leading-scaled.jpg)
Cilj je promicati prepoznatljivost Hrvatske kao luksuzne, cjelogodišnje destinacije
Ponosni smo i čast nam je što će naša dva nedavno renovirana hotela prepoznatljivih međunarodnih brendova visoke kategorije biti dio ove jedinstvene priče. Pridruživanje art’otela Zagreb i Grand Hotel Brioni Pula, A Radisson Collection Hotela u Udrugu jedinstvenih hrvatskih hotela ne predstavlja samo priznanje naše izvrsnosti, već i priliku da kroz ovu kolekciju dijelimo naša iskustva u promicanju visokih standarda i postavljanja novih trendova u turizmu. Vjerujemo da ćemo kroz Udrugu doprinijeti u podizanju standarda u luksuznom turizmu i promicati prepoznatljivost Hrvatske kao luksuzne, cjelogodišnje destinacije – izjavio je Tomislav Korošec, General Manager art’otela Zagreb.
![Tomislav Korosec, direktor art'otel zagreb](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/Tomislav-Korosec-direktor-artotel-zagreb-scaled.jpg)
Projekt Upoznajte naše priče
Nenad Nizić, predsjednik Udruge podsjetio je da je u tijeku je i projekt „Upoznajte naše priče – promocijom zanimanja i stručnim usavršavanjem do kvalitetnog kadra i održivog turizma u jedinstvenim luksuznim hotelima.“ – Projekt „Upoznajte naše priče“ Udruga provodi uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta te je još do 10. 2. 2024. otvoren poziv učenicima završnih razreda osnovnih škola, srednjih škola te studentima poslovnih škola i fakulteta turističkog smjera za uključenje u projekt. Detaljne informacije o projektu dostupne su na poveznici.
![art'otel, predstavljanje Impresia – novi brand Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2024/01/artotel-predstavljanje-Impresia-–-novi-brand-Udruge-jedinstvenih-hrvatskih-hotela-scaled.jpg)
Foto: PR