Zagreb Mingles je platforma koja će promijeniti zagrebačku gastro scenu

Zagrebačka gastronomija iz godine u godinu raste, a broj restorana i barova koji su se smjestili u raznim dijelovima grada s ponudom karakterističnom za urbane sredine, već je na razini ozbiljnih i do tri puta većih europskih metropola. No ono što je Zagrebu definitivno nedostajalo, jedna je krovna platforma na kojoj bi se na jednom mjestu mogli informirati o svim važnim vijestima s lokalne ugostiteljske scene uz relevantne informacije o ugostiteljskim objektima. Upravo je na inicijativu Nezavisne udruge ugostitelja Zagreba pokrenuta jedna takva platforma naziva Zagreb Mingles. Prema planovima i svemu onome što smo mogli vidjeti na predstavljanju same platforme, možemo reći da je pred nama uzbudljivo gastronomsko vrijeme koje dolazi na krilima nekih novih ideja i projekata. Upravo o ovoj platformi koja donosi velike promjene na zagrebačku gastro scenu razgovarali smo sa Žakline Troskot, vlasnicom Amelie Slastice i predsjednicom Nezavisne udruge ugostitelja Zagreba, koja nam je pobliže pojasnila o kakvom se konceptu radi i što nas sve očekuje u idućih nekoliko mjeseci na zagrebačkoj gastro sceni. 

  • Možete li nam objasniti što je Zagreb Mingles? 

Zagreb Mingles je digitalna gastronomska platforma kojoj je cilj povezati ugostiteljske objekte i goste, kako domaće tako i strane, te postati centralno mjesto za informiranje o aktualnoj ponudi i kalendaru gastronomskih događanja Grada Zagreba. Osim centralne digitalne platforme, cijeli projekt je baziran na konstantnom produciranju atraktivnog sadržaja za Zagrepčane i njihove goste. Tako će se raditi na osmišljavanju raznih evenata i gastro druženja, a svaki posjetitelj web stranice moći će razgledati trenutnu ponudu određenih restorana i barova s atraktivnim menijima.

  • Kako ste došli na ideju za pokretanjem jedne ovakve inicijative? 

Mi kao Nezavisna udruga ugostitelja Zagreba imamo za cilj razvoj i bolje pozicioniranje zagrebačke ugostiteljske scene, koja svojom kvalitetom i ponudom može stati uz bok brojnim drugim metropolama. Smatramo kako naša ugostiteljska tradicija te originalni i autohtoni recepti sa sezonskim namirnicama lokalnih proizvođača često nisu dobro promovirani i zaslužuju veću vidljivost među domaćim i stranim turistima. Upravo bi ovakva jedna platforma, koja okuplja renomirane zagrebačke ugostitelje trebala napraviti to – na jednom mjestu ponuditi cjelokupni doživljaj zagrebačke gastronomije. Naravno, stvar postaje bolja i vidljivija organizacijom raznih tematskih događanja tijekom kojih na licu mjesta – u zagrebaačkim lokalima – možete sve isprobati. 

  • Koliko je zagrebačka gastronomska scena važan faktor u cjelokupnoj turističkoj slici Zagreba? 

Itekako je važan, usudila bih se reći i ključan. Velikom broju nas slobodno se vrijeme vrti oko kulture stola. Svaki izlazak, posebne prilike, druženja uključuju odlaske u naše omiljene restorane i barove, a hrana i cjelokupna ugostiteljska usluga važni su faktori prema kojima ćemo odrediti hoćemo li se nekom lokalu vraćati ili ne. Ono što turisti, a i mi sami kada dođemo u druge gradove, prvo rade je posjećuju barove, slastičarne i restorane. Često baš prema lokalnoj gastronomiji određujemo sviđa li nam se određena lokacija, koliko ćemo dugo na njoj ostati i kakav će nam okus u ustima ostaviti putovanje – doslovno. Ovakva platforma samo će olakšati stranim i domaćim gostima da na jednom mjestu pronađu sve informacije o aktualnoj ugostiteljskoj ponudi, a uskoro će moći odmah rezervirati i stol. Drago nam je da je našu inicijativu prepoznala Turistička zajednica Grada Zagreba koja nam je uvelike pomogla pri lansiranju ovog projekta. 

  • Kako će platforma izgledati i koji su sve restorani i barovi uključeni u projekt?

Platforma će na jednom mjestu okupiti barove, resotrane i slastičarnice uključene u projekt (Agava, Amelie slastice, Bas, Bistro Apetit, Boban, Bonita, Brenner, Burger & beer bar mrav, Carpaccio, Cavalino, Come to mamma, Egoist bar, El Toro, Fidel gastro, Hemingway, Il secondo, Inverno, Izakaya, Johann Franck, Korčula, Lari i penati, Leggiero bar, Lido, Lira, Lobby, Lorca bar, Maredo grill, Muzej, Occulto, Pivovara Medvedgrad, Pod zidom, Poke poke, Potter, Rooftop, Rougemarin, Rustica, Soi fusion, Swanky Monkey Garden, Tekka, Torte i to, Trattoria laterale, Urban, Vinodol, Vivas bar), a o svaki ugostiteljski objekt imat će svoj profil s osnovnim informacijama i ponudom, a plan je da taj sadržaj s vremenom raste. Također, na platformi će se moći pročitati relevantne informacije o aktualnim trendovima u gastronomiji, novosti vezane uz sezonska gastro događanja te brojne druge zanimljivosti. Za sada brojimo 80ak lokala koji su ujedno i članovi Nezavisne udruge ugostitelja Zagreba, a kako će projekt rasti tako će se lista ugostiteljskih objekata širiti, s ciljem da zaokružimo zagrebačku gastronomsku priču. 

  • Što očekujete od zagrebačke ugostiteljske priče u vremenu koje je pred nama?

Očekujem nastavak onoga što se može svakako već sada osjetiti, a to je opipljivi napredak zagrebačke ugostiteljske scene koja hrabro korača naprijed.  Zagrebačka ponuda i usluga su na visokom nivou i vjerujem da ih čeka svijetla budućnost. Nadamo se i povoljnoj epidemiološkoj situaciji, kako bi Zagreb, u onom ugostiteljskom duhu mogao zasjati još većim sjajem koji zaslužuje. 

Foto: Zagreb Mingles

0