Zagrebački restoran Noel priprema treću i dosad najkreativniju olfaktornu večeru

Zagrebački restoran Noel priprema treću i dosad najkreativniju olfaktornu večeru

Poznati restoran Noel, koji je prošle zime postao i ponosni vlasnik Michelinove zvjezdice, idućeg će tjedna pripremiti još jednu olfaktivnu večeru, iskustvo u kojem se spajaju dva svijeta, gastronomski i parfemski. Idejni kreator koji stoji iza organizacije je Juraj Sotošek-Rihtarec, parfemski stručnjak koji je ranije organizirao već dva ovakva druženja, zimsko i ljetno, a svaki su put privukle veliki interes publike i medija. Ipak, treća će večera biti još posebnija jer će na njoj biti predstavljeno nešto posebno – parfem Noela, čime će restoran dobiti novi identitet. Juraj Sotošek-Rihtarec novu večeru, zakazanu za 27. studenog u 20 sati, opisuje i kao najkreativniju jer će javnost moći vidjeti rezultat suradnje njegove tvrtke Olfaktivni dizajn, koja se bavi proizvodnjom visoko-luksuznih mirisa, i restorana Noel.

Baza svega je ideja stara dvije godine, otprilike koliko i prva parfemska večera. Tad je sommelier Ivan Jug bio očaran parfemskim svijetom koji sam mu pokazao te je odmah u svojem radu poželio koristiti niche parfem. Od tad vrtimo ideju i priču brendiranja Noela putem luksuznog mirisa, objašnjava Juraj te najavljuje središnji događaj večere, predstavljanje Noelovog parfema kojeg je radio Ramon Monegal. Monegal je glasoviti španjolski parfumer velike reputacije, a radio je, između ostalog, mirise za Mandarin Oriental u Barceloni, Bloomingdale’s Dubai i Neiman Marcus New York luksuzne robne kuće. Posljednjih godinu dana Sotošek-Rihtarec i Monegal intenzivno su surađivali na ovom projektu kako bi idućeg tjedna konačno mogli predstaviti vlastiti miris restorana Noel.

@ramonmonegal

Napravio sam tehnologiju koja će na nano-razini ravnomjerno raspršivati miris u zrak pomoću dva aparata i bit će nešto teži od zraka. Ideja je da taj miris bude suptilan, luksuzan i rafiniran, ali i da Noel, i zagrebački i onaj u Bujama, ima svoj prepoznatljiv miris s potpisom Ramona Monegala, objašnjava Juraj te najavljuje i idući korak, a radi se o stvaranju brenda na svjetskoj razini, što bi bio takav prvi istinski, klasičan luksuzni brend proizašao iz Hrvatske.

Poseban gost na večeri bit će i sam Ramon Monegal koji će osobno predstaviti miris, a večera postaje još zanimljivija činjenicom da će njegov parfem biti jedan od pet slijedova na večeri. Parfem Noel tako će biti jedno glavno jelo, a drugo Ramon Monegal Alhambra Oud, najmoćniji i najčuveniji oud na svijetu koji se radi od vintage ulja, odležalog u 25-gramskom inoxu, čiji kilogram esencije košta nevjerojatnih 55 tisuća eura.

Da bi bio siguran da je nitko drugi neće kupiti, Monegal je uzeo sve zalihe koje je dobavljač imao, četiri litre, a ta činjenica najavljuje uistinu spektakularno glavno jelo. Poslije deserta slijedi pralina Noel koja će u sebi imati parfemsko ulje mirisa Noel i ubuduće će se služiti gostima na izlasku iz restorana, nakon degustacijskog menija, zaključio je Sotošek-Rihtarec.

Foto: Noel

Učitati još
Zatvori