Somersby – svjetski putnik iz Hrvatske

Somersby – svjetski
putnik iz Hrvatske

Čak i u ova neobična vremena kad smo svi najviše kod kuće i kad rijetki prelaze državne granice, pojedini sretnici ipak nalaze različite načine za putovanja. Jedan od njih je i Somersby, omiljeni cider u Hrvatskoj, koji se može pohvaliti zavidnom putovnicom.

Omiljeni cider ima hrvatsku verziju loga

Ovaj svjetski putnik u limenkama npr. doputuje u Hrvatsku, ali ono što je još zanimljivije – Somersby u bočicama putuje iz Hrvatske na atraktivne destinacije diljem planeta. Ovih dana je zato omiljeni cider u Hrvatskoj predstavio hrvatsku verziju svog loga, kako bi potrošače upoznao s činjenicom da se Somersby bočice proizvode u Hrvatskoj.

Tako je Somersby u bočicama prošle godine u redovnim pošiljkama iz Hrvatske putovao u Njemačku, Hong Kong, Singapur, Izrael, Belgiju, Tahiti, Taiwan, Bahame, Bermudu, Češku, Nizozemsku, Grčku, Mađarsku, Austriju, Island, Sloveniju i Cipar. Uz to, neke pošiljke Somersbya u 2020. godini otišle su čak i na Grenland, Guadeloupe, Maltu i u Bugarsku. Popis zemalja u koje je ovaj omiljeni cider putovao iz Hrvatske u posljednjih nekoliko godina obuhvaća još i egzotičnije lokacije kao što su Australija, Sjedinjene Američke Države, Kongo, Kina, Karibi i Laos.

Somersby se u Hrvatskoj proizvodi u čak 10 okusa, od kojih neke domaći potrošači još nisu imali prilike probati.

Limitirana serija Somersby bočica

Samo za ovu slavljeničku priliku, logo je obučen u originalnu etiketu koja na jedinstven način simbolizira Hrvatsku. Prepoznatljivo Somersby drvce tako je ukrašeno s vizualima Jadranskog mora, podravskih brega, hrvatskih ‘kockica’ i naravno – prepoznatljivim i nezaobilaznim Somersby simbolom – zalaskom sunca.

“Somersby predstavlja globalni brend koji je postao sinonim za optimizam, a u staklenim bočicama se već čitavo desetljeće proizvodi u Hrvatskoj. Ova okrugla slavljenička obljetnica poslužila je kao savršen povod za osmišljavanje i proizvodnju limitirane serije Somersby bočica u samo 350 primjeraka svakog okusa”, rekla je Tatjana Petričušić, menadžerica komunikacija u Carlsberg Croatia.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori