

Novak Đoković novi je ambasador i suvlasnik brenda Joe & The Juice, u prodaji i njegov prvi sok
Novak Đoković nikada nije bio samo tenis. Njegova opsesija wellnessom, čistim nutritivnim ritualima i uravnoteženom prehranom sada je dobila novi format i kanal izražavanja, Joe & The Juice. Brend koji je već odavno statusni simbol Kopenhagena, Londona i New Yorka sada ima globalno lice, čovjeka koji je redefinirao što znači izdržljivost i dugovječnost na sportskoj razini.
Prvi rezultat suradnje? Feel Good sok – miks mrkve, kurkume, đumbira, limuna, jabuke, maslinovog ulja i leda – osmišljen je da bude više od osvježenja. Kreiran je u skladu s Novakovom filozofijom; prirodno, hranjivo, ali dovoljno stylish da se uklopi u svačiji feed.
Novak Đoković postaje suvlasnik ove svjetske franšize?
Ovo partnerstvo nije samo još jedna u nizu klasičnih kampanja. Naime, Novak postaje suvlasnik i wellness ambasador Joe & The Juice franšize. Njegov pečat nije samo na billboardima, već i na meniju, poslovnom modelu, ali i u širenju brenda u regiji. Drugim riječima, ovo je pravi power move.
Novak Đoković, kao zaštitno lice, ne prodaje trend već prodaje disciplinu i dugovječnost. U svijetu gdje su celebrity kolaboracije postale previše predvidive, on ulazi u priču s brendom koji već ima kultni status među urbanim generacijama. Njegov doprinos očekuje se u vidu podizanja na razinu izdržljivosti, zdravlja i snažnog mindseta.
Feel Good sok je tek početak, ali i signal da wellness i sport mogu izgledati jednako cool kao i najnoviji sneaker drop.
Wellness kultura stiže na Balkan?
Kada govorimo o ovoj suradnji, ne možemo izostaviti činjenicu da je u igri i kulturološki moment. Joe & The Juice kafići slove za globalno poznati lifestyle spot, mjesto gdje se susreću laptop nomadi, modeli između castinga i ekipa koja voli popiti dobar smoothie. Dodavanjem Novaka u miks, brend dobiva novu dimenziju – autentičnost sportskog šampiona koji je vlastitim primjerom dokazao što znači pravilna, zdrava prehrana.
Feel Good nije samo novi proizvod, već znak da je wellness postao mainstream, čak i na Balkanu. Spremni smo!
Foto: Instagram (@joeandthejuice)