

lunilou x Bread Club: Predstavljeni su merch i novi proizvodi, a Izabel Kovačić nam je otkrila detalje
U posljednjih nekoliko godina svjedočimo pravom procvatu kreativnih suradnji, pa tako i onih koje brišu granice između mode, gastronomije i lifestylea, ali i koje sve češće pokazuju kako je „lokalno“ itekako uzbudljivo, svježe i relevantno.
Upravo je takva i najnovija kolaboracija dvaju domaćih brendova koje publika već dugo prati s oduševljenjem: lunilou i Bread Club

lunilou x Bread Club
S jedne strane, lunilou, brend iza kojeg stoji Izabel Kovačić, od početka je gradio svoju priču na održivosti, nježnom dizajnu i etičkoj proizvodnji. Ono što je započelo kao babywear linija, postupno se pretvorilo u prepoznatljiv modni potpis za sve generacije, s naglaskom na prirodne materijale, neutralne tonove i bezvremenski stil.
S druge strane, Bread Club je nezaobilazna adresa za sve ljubitelje kruha, dobrih peciva, kave i suvremenog pristupa pekarskoj tradiciji. Njihove lokacije u Zagrebu su odavno postale dnevni ritual mnogima, dok su njihove nove poslovnice u grad donijele definiciju “svjetskog, a našeg” kada govorimo o konceptu fuzije pekarnice i brunch bara.
I baš kad smo pomislili da znamo što od svakog brenda očekivati, stigla je vijest o njihovoj suradnji. Čim smo čuli za ovu suradnju, jedva smo čekali posjetiti njihovo predstavljanje i vidjeti što su lunilou i Bread Club pripremili!


Novi merch i osvježavajuće delicije
Jučer je u Bread Clubu na adresi Frankopanska 2 održan event kojim je predstavljena prva zajednička kolekcija lunilou i Bread Cluba , kao i dva nova proizvoda u ponudi Bread Cluba. Spoj minimalističkog lunilou dizajna i opuštene estetike Bread Cluba pretočen je u kolekciju koja uključuje majice, platnene torbe i kape, sve u neutralnim tonovima, jednostavnim krojevima i s motivima koji reflektiraju filozofiju oba brenda.
Riječ je o kvalitetnim komadima koji se lako uklapaju u svakodnevni stil, a istovremeno nose ideju o lokalnoj suradnji i održivosti. Cijeli merch bit će dostupan do isteka zaliha, a moći će se kupiti isključivo u Bread Clubu na adresi Frankopanska 2.



Honeyclub
Izabel Kovačić i lunilou tim Bread Clubu su predložili i dva nova proizvoda koja su u svijetu već veliki hit, a savršeno se uklapaju i u ponudu Bread Cluba. Oba su proizvoda i nas i sve prisutne osvojila već pri prvom kušanju!
Prvi je Matcha Meadow Boost, ledena matcha s borovnicama koja donosi savršenu ravnotežu između osvježenja i suptilne slatkoće, a nama je toliko dobra da ju možemo proglasiti najboljom u gradu! Drugi proizvod je Honey Butter Toast, jednostavan, ali genijalan spoj hrskavog toasta, topljenog maslaca i meda, ako se nas pita – comfort food u svom najfinijem izdanju.
Matcha i Honey tost bit će dostupni za vrijeme kampanje, do 17. svibnja.



Event je okupio brojne zaljubljenike u modu, hranu i dobar dizajn, a za opuštenu i vibrantnu atmosferu bio je zadužen DJ. Uz toastove i matchu, gosti su imali priliku razgledati novu kolekciju, popričati s timovima oba brenda i, naravno, kupiti novi lunilou x Bread Club merch.

Posebnu pažnju privukla je Izabel Kovačić, suosnivačica luniloua, koja je s nama podijelila nekoliko ekskluzivnih detalja o tome kako je do suradnje došlo, što ih je inspiriralo i što ova kolaboracija znači za lunilou.


Izabel Kovačić o kolaboraciji lunilou i Bread Cluba
Suradnja luniloua i Bread Cluba zapravo je nastala vrlo spontano, priča nam Izabel Kovačić, suosnivačica luniloua. „Bile smo usred jednog sasvim običnog utorka, sjedile u našoj sobi za sastanke i brainstormale. Krenula je priča kako bi bilo super napraviti suradnju tog tipa – vani su takve kolaboracije postale veliki hit, odlične su za brand awareness i vidljivost, a znali smo da želimo to napraviti s nekim tko nam je blizak.“
S ekipom iz Bread Cluba veže ih dugogodišnje poznanstvo, a kako kaže, ideja o zajedničkom merchu tinjala je već godinama.
„Još prije pet godina razgovarali smo o tome da im napravimo majice za zaposlenike, one koje bi nosili u svojim poslovnicama, ali ta ideja nikada nije zaživjela. Sada, nekoliko godina kasnije, slučajno radimo s istim dizajnerom, Antom Begićem, koji dobro poznaje i njihovu i našu estetiku i brend, pa je i on bio važna poveznica u cijeloj priči. Razradili smo koncept, složili ideje i predstavili ih Bread Clubu – došao je savršen trenutak da se suradnja realizira.”



„Šest godina sam živjela u Londonu i tamo sam se zaljubila u jedan honey butter toast koji sam doslovno jela svaki tjedan, toliko da sam redovito čekala u redu za njega. Htjela sam taj okus donijeti u Hrvatsku, i predložila sam Bread Clubu da ga uvedu u svoju ponudu. A što se matche tiče, potpuno sam prešla s kave na matchu i od tada se osjećam odlično! A kad je Natalie predložila da matchi dodamo borovnice, odmah smo znali da je to to.”


Suradnje poput ove dokazuju da domaća kreativna scena ima što za ponuditi, ne samo u estetskom smislu, nego i u idejama koje iza svega stoje. Lunilou i Bread Club zajedno su stvorili nešto što se ne samo nosi i kuša, već se i osjeća, kao dio jednog novog smjera kojem ćemo se rado vraćati.
Foto: Krešo Jović