

Kad pomislimo na Louis Vuitton, prva asocijacija su luksuzne torbe, modni dodaci i sofisticirani parfemi. No, ovog ljeta, LV nas iznenađuje nečim posve drugačijim – sladoledom. U srcu toskanskog ljetovališta Forte dei Marmi, tik nasuprot njihovog butika na Via Carducci 21, otvorena je prva Louis Vuitton gelaterija.


Ovaj potez nije samo marketinški trik, već strateški korak kojim se brend dodatno pozicionira u svakodnevnom životu svojih klijenata, stvarajući emocionalnu poveznicu kroz jedan od najuniverzalnijih užitaka – sladoled.
Dizajn kioska inspiriran je vintage estetikom, s dominantnom zelenom bojom koja evocira prirodu i svježinu. No, prava čarolija krije se u detaljima; od personaliziranih čašica i salveta do sladoleda serviranih u obliku cvijeta. Svaki element pažljivo je osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo koje spaja luksuz i svakodnevni užitak.

U ponudi je deset klasičnih okusa, ali i dvije posebne kreacije koje nose prepoznatljivi LV pečat. Vivienne je gelato od portugalskog mlijeka s dodatkom mandarine, dok je Gaston prava posveta Toskani – inspiriran tradicionalnim zuccottom, pun je mekanih komadića biskvita, hrskavih dodataka i bogate tamne čokolade.

Gelaterija predstavlja mjesto za osvježenje, ali i simbol Louis Vuittonove strategije širenja izvan modnih pista, ulazeći sve dublje u sferu svakodnevnih životnih iskustava koja odišu luksuzom, ali ostaju pristupačna.
Ako se ovog ljeta nađete u Forte dei Marmi, ne propustite priliku okusiti sladoled s potpisom Louis Vuittona. Jer luksuz nikada nije bio slađi.
