

Jedan od najboljih brendova kave na svijetu, L’Or, na Rooftop Baru u zagrebačkom art’otelu najavio svoj dugoiščekivani dolazak na hrvatsku scenu.
Kao dio JDE Peet’s grupacije, njegov je najglobalniji i najbrže rastući brend koji postoji na više od 80 tržišta diljem svijeta. Prilikom dolaska na hrvatsko tržište prezentirana je nova kolekcija aluminijskih kapsula L’Or Espresso, kompatibilna s Nespresso®* Original aparatima za kavu.



Šest božanstvenih okusa
Izrađena od odabranih visokokvalitetnih zrna kave, ova nova linija aluminijskih kapsula nudi zlatni espresso s intenzivnim slojem kreme i očaravajućom aromom.
Svaka šalica L’OR kave prilika je za jedinstveno iskustvo: trenutak čistog užitka u kavi.
Cijela linija sadrži 6 okusa od kojih svi redom; Ristretto 11, Profondo 8, Supremo 10, Forza 9, Columbia, Brazil bude nova senzualna iskustva ljubitelja ispijanja kave.




L’Or budi sva osjetila
Uvažene goste iz javnog i društvenog života, te influencere koji su nazočili na predstavljanu: Jelena Perić, Elena Dizdar, Ivana Petković Čevra, Lara Vukušić, Klaudija Kelemović – Clo Up, Petra i Dora Jagodić kao mnoge druge, pozdravila je gđa. Beril Tekelioglu senior brand managerica L’Ora s prigodnim riječima zahvale te lijepo opisala brend porukom:
„L’Or, kroz višestruka senzorna iskustva, ključ je koji otvara portal trenutka. Kada se to dogodi, sva vaša osjetila se bude i svijet oživljava. Uronite u putovanje koje nije bijeg već uzvišena stvarnost. Vidite svijet lijepim kakav stvarno jest, ali se osjećajte življim nego ikad prije. Probudite svoja osjetila uz L’Or.“
Predstavljanje je vodila Ana Radišić koja je svojom elegancijom utjelovila duh brenda #PleasureIsGold.




Promo
Foto: PR