Ovdje smoothieji koštaju 20 dolara, a cijeli svijet ih želi: Što se krije iza fenomena Erewhon trgovina?
Ovdje smoothieji koštaju 20 dolara, a cijeli svijet ih želi: Što se krije iza fenomena Erewhon trgovina?

Ovdje smoothieji koštaju 20 dolara, a cijeli svijet ih želi: Što se krije iza fenomena Erewhon trgovina?

Ako ste posljednjih godina skrolali Instagramom celebrityja ili influencera iz Los Angelesa, vrlo je vjerojatno da ste primijetili isti detalj na fotkama: kristalno čisti smoothie u prepoznatljivoj prozirnoj čaši s logom Erewhon. Ovaj brend nije klasičan brend zdrave hrane, već je s vremenom postao i statusni simbol i globalni fenomen, odnosno supermarket koji je redefinirao ideju zdravog života.

Erewhon niže suradnje s poznatim ličnostima, otvara nove trgovine i čini se kako mu popularnost samo raste. Zapitali smo se u čemu je njihova tajna, kako je izgledao njihov put do vrha i kojim je vrijednostima vođen.

Što je zapravo Erewhon?

Erewhon je premium lanac trgovina zdrave hrane koji postoji još od 1966., ali tek je posljednjih nekoliko godina eksplodirao na društvenim mrežama i postao must-stop za A-listu Hollywooda. U Erewhonu se ne kupuje samo hrana nego se konzumira lifestyle, baš kao što je nekoć bio slučaj sa Starbucksom.

Police trgovina su ispunjene najnovijim cold-pressed sokovima, adaptogenim eliksirima, organskim supernamirnicama iz cijelog svijeta i veganskim kolačićima. No, ono što privlači najviše pažnje su njihovi smoothieji puni sastojaka kao što su maca prah, ashwaganda, kolagen, lucuma Blue Majik ili Pearl Powder. Upravo su ti “posebni” sastojci ono što Erewhon smoothieje izdvaja iz mase i pretvara ih u superfood eliksire.

Što Erewhon čini toliko posebnim?

Prije svega, Erewhon se ističe pažljivo kuriranom ponudom. Svaki proizvod koji uđe u trgovinu prolazi kroz strogu selekciju, mora biti bez umjetnih aditiva, GMO-a, rafiniranih šećera i svega što ne zvuči dovoljno clean. No ono što Erewhon diže iznad klasičnih trgovina zdravom hranom jest njegova estetika. Od interijera koji podsjeća na luksuzni spa centar, preko vizualno savršenih izloga do smoothieja koji se dizajniraju u suradnji s influencerima poput Hailey Bieber, Kendal Jenner, Sabrine Carpenter ili Nare Smith.

Smoothie Hailey Bieber i „celebrity smoothie“ kultura

Kultni status Erewhona cementiran je tzv. collab smoothiejima. Riječ je o specijalnim miksovima koje, u suradnji s Erewhonom, osmišljavaju poznate osobe i wellness influenceri. Najpoznatiji je vjerojatno smoothie Hailey Bieber’s Strawberry Glaze Skin Smoothie. Ovaj napitak obećavao je zdravu kožu, ali i redove ljudi ispred dućana koji žele okusiti komadić celebrity glamura.

Svaki smoothie košta oko 20 dolara, ali to nije problem jer kupnja u Erewhonu nije stvar prehrane, već, kao što smo spomenuli, statusni simbol i potvrda luksuza i prestiža.

Zašto je Erewhon postao globalan fenomen?

Erewhon je savršeno uhvatio trenutak u kojem se zdravlje, luksuz i društvene mreže isprepliću. Danas više nije dovoljno jesti zdravo, već cijeli životni stil mora izgledati zdravo i naravno, biti fotogeničan. Erewhon je uspio stvoriti nišu koja kombinira sve trenutno poželjne elemente u jednom.

Osim što diktira trendove u prehrani i wellnessu, Erewhon se profilirao kao lifestyle brend. Ljudi ne dolaze samo po smoothie i proteinske kuglice, nego po osjećaj pripadnosti cijeloj clean i osviještenoj zajednici.

Iako većina nas neće svakodnevno piti smoothie od kolagena za 20 dolara, Erewhon nas podsjeća koliko prehrana, estetika i stav prema životu mogu biti povezani. Briga za tijelo, pažnja prema detaljima i sposobnost da se prehrana pretvori u statement je ono što Erewhon predstavlja. U konačnici, nije važno jeste li više matcha ili charcoal latte osoba, važno je da uživate u svom odabiru, a ako je pritom i lijep na fotki, tim bolje.

Foto: Instagram (@erewhon)

Učitati još
Zatvori