Predstavljen Café Lacoste u Monte Carlu: Savršen spoj elegancije i okusa s pogledom na more
Predstavljen Café Lacoste u Monte Carlu: Savršen spoj elegancije i okusa s pogledom na more

Predstavljen Café Lacoste u Monte Carlu: Savršen spoj elegancije i okusa s pogledom na more

Modni brendovi već odavno nisu samo odjeća i modni dodaci – danas se njihova filozofija i estetika protežu na uređenje interijera, mirise, pa čak i na gastronomiju. Sve više luksuznih kuća otvara vlastite kafiće i restorane, stvarajući tako poseban doživljaj za svoje klijente. Ova ekspanzija u ugostiteljstvo nije slučajna; spajanje mode i gastronomije omogućuje brendovima da dodatno osnaže svoju priču i pruže kupcima priliku da „žive“ njihov stil i izvan garderobe. Primjerice, Louis Vuitton se udružio s prestižnim talijanskim restoranom Da Vittorio i otvorio D.A.V. by Da Vittorio u Milanu, dok Dior kroz svoje kafiće slavi francusku eleganciju i umjetnost življenja. Ovdje donosimo pregled kafića i restorana najpoznatijih modnih brendova koji su osvojili svijet.

Café Lacoste

Najnovija vijest stiže iz Monte Carla. Naime, 4. travnja postao je domaćin jedinstvenog gastronomskog iskustva. Na prestižnoj lokaciji Le Méridien Beach Plaza hotela u Monte Carlu, Riccardo Giraudi i Lacoste udružili su snage kako bi otvorili jedinstveni pop-up café. Giraudi je poznat po svojim inovativnim pristupima ugostiteljstvu, koji spajaju tradiciju i modernost. S naglaskom na vrhunske sastojke, estetski ambijent i nezaboravno iskustvo za goste, Giraudi je stvorio prostor u kojem će posjetitelji moći uživati u vrhunskim delicijama i stilu koji je na visokoj razini.

Stoga je ovom suradnjom između legendarnog brenda prepoznatljivog po logotipu krokodila i vizionarskog poduzetnika stvoreno mjesto gdje se susreću francuski šarm, sofisticiranost i najfiniji okusi. Ekskluzivni soft opening uoči Rolex Monte-Carlo Masters turnira dobar je uvid u ono što nas očekuje od ovog ljeta.

Chic ambijent 

Lacoste Pop-up Café nije samo mjesto za uživanje u hrskavim sendvičima i kavama već istinski doživljaj francuskog načina života, koji definira french flair – spoj elegancije, stila i opuštenosti. Gosti koji su uživali u ovoj jedinstvenoj ‘premijeri’ imali su priliku osjetiti duh Lacostea, od dizajnirane ponude do impresivnog ambijenta uz more. Smješten na luksuznoj lokaciji, s pogledom na azurno more, kafić je savršeno uklopio moderan dizajn i besprijekornu eleganciju koju Lacoste odražava kroz svaku svoju kolekciju.

Gastronomski raj: Kreativna ponuda s potpisom Lacoste

Kao što je i bilo za očekivati od brenda poznatog po svojim prepoznatljivim i kultnim  polo majicama, Pop-up Café nudi više od samog ugostiteljstva. Na meniju ćete tako pronaći kulinarske specijalitete koji čine ukusnu fuziju francuskog naslijeđa i modernih gastronomskih trendova. Među najistaknutijim jelima nalaze se savršeno pripremljeni gurmanski sendviči, a svakako vrijedi spomenuti i specijalitete poput Pistachio Latte i Vanilla Latte, koji pružaju sofisticirani početak svakog dana.

Za sladokusce, tu su elegantni i dekadentni deserti, ponuđene u dvije varijante – “En Simple” i “En Double”, koji su uzdignuti do razine umjetničkog djela. Svaka kreacija odražava ono što Lacoste znači – stvoriti u svakom trenutku poseban doživljaj. Nisu zaboravljeni ni ljubitelji koktela. Među ponudom se izdvaja “Le Chose”, koktel koji je René Lacoste stvorio 1967. godine u Chantacu, a koji je sada ponovno oživljen u ovoj specijalnoj ponudi. Svaki detalj ponude usmjeren je na odraz Lacoste energije, koji je simbol brenda i prepoznatljiv u svim njegovim proizvodima.

Početak ljeta i nova adresa za ljubitelje Lacoste stila

Iako je Pop-up Café samo početak, najavljeno je da će Café Lacoste službeno otvoriti svoja vrata početkom ljeta. Ovaj dugoočekivani prostor obećava biti nova destinacija za sve koji žele uživati u sofisticiranim gastronomskim iskustvima, koja se savršeno uklapaju u suvremeni dizajn i vječni šarm Lacoste identiteta.

Dizajnerski kafići i restorani niču diljem svijeta

Louis Vuitton

Louis Vuitton nije samo sinonim za luksuznu modu, već i za visoku gastronomiju. Njihov prvi restoran otvoren je u Osaki, a od tada su otvorili i Café Maxime Frédéric at Louis Vuitton u Parizu, restoran u St. Tropezu, te kafiće u Dohi i Londonu (zračna luka Heathrow). Kafići Louis Vuittona pružaju profinjeno iskustvo objedovanja s dizajnerskim interijerima i pomno odabranim menijima. Također, Le Café Louis Vuitton na 4. katu njihova dućana na 57. ulici u New Yorku nudi jedinstveno kulinarsko i kulturno iskustvo.

Dior

Dior je jedan od pionira modnih kafića, a njegov Restaurant Monsieur Dior, kao i kafić, na prestižnoj pariškoj adresi Avenue Montaigne savršeno utjelovljuje eleganciju brenda. Uz to, Dior ima Dior Café Miami, Café Dior by Mauro Colagreco u Bangkoku, te Dior Café Lake Como, ekskluzivni sezonski kafić na jezeru Como. Svaki od ovih prostora odiše luksuzom i nudi gurmanske specijalitete u prepoznatljivoj Dior estetici.

Gucci

Gucci je svoj ulazak u svijet gastronomije obilježio otvaranjem nekoliko ekskluzivnih lokacija. Gucci Giardino 25, otvoren 2022. u Firenci, nudi cjelodnevni kafić i koktel bar u ambijentu koji spaja toskansku tradiciju s modernim luksuzom. Gucci Osteria, koncept razvijen u suradnji s renomiranim chefom Massimom Botturom, prisutan je u Firenci, Beverly Hillsu i Tokiju. Ovi restorani nude inovativne menije koji kombiniraju talijansku kuhinju s lokalnim utjecajima, sve u prepoznatljivom Gucci stilu.

Yves Saint Laurent (YSL)

YSL je svoj prepoznatljivi stil prenio i na kulinarsku scenu otvaranjem nekoliko ekskluzivnih lokacija. Sushi Park restoran, otvoren 21. veljače 2025. u podrumu renovirane Saint Laurent Rive Droite trgovine u Parizu, nudi omakase sushi iskustvo u sofisticiranom ambijentu. Uz to, YSL je otvorio i Saint Laurent Café ili Saint Laurent Rive Droite Take Away Coffee Shop, smješten uz butik na rue du 29 Juillet, koji odražava tamnu estetiku brenda nudeći izbor toplih i hladnih napitaka te slastica. U Marrakeshu, u sklopu muzeja Yves Saint Laurent, nalazi se Café le Studio, inspiriran radnim prostorom dizajnera u Parizu, pružajući mirno i intimno okruženje za posjetitelje.

Maison Margiela

Maison Margiela je svoj prepoznatljiv avangardni stil unio u svijet ugostiteljstva otvaranjem nekoliko ekskluzivnih kafića. Osim butika i kafića u Dubaiju smještenog u Mall of the Emirates, brend je proširio svoju prisutnost i na kinesko tržište. U Changshi, Šangaju i Chengduu otvoreni su Maison Margiela kafići, često smješteni uz ili unutar brand shopova u luksuznim trgovačkim centrima. Svi ovi prostori odražavaju minimalistički dizajn karakterističan za brend, nudeći pažljivo odabranu selekciju slastica i napitaka. Kafići Maison Margiela pružaju jedinstveno iskustvo koje spaja modu i gastronomiju, omogućujući posjetiteljima da u potpunosti dožive filozofiju i estetiku ovog avangardnog modnog brenda.

Zara

Iako je poznata kao high-street brend, Zara je značajno proširila svoju prisutnost u ugostiteljstvu. Krajem 2024. godine, Zara je lansirala novi koncept kafića pod nazivom Zacaffé, s prvom lokacijom u Madridu. Interijer Zacafféa, dizajniran od strane Art Recherche Industrie, inspiriran je neo-maurskom arhitekturom grada. Osim Madrida, Zara je otvorila kafiće u Lisabonu (Zara by Castro), Ateni, Londonu (Zara Café u Battersea Power Station) i Dubaiju (Zara Collective u Mall of the Emirates). Svaki od ovih kafića prilagođen je lokalnoj kulturi i gastronomiji. Primjerice, kafić u Ateni nudi tradicionalne grčke delicije, dok onaj u Londonu slavi englesku tradiciju čaja i kolača. Zara planira daljnje širenje ovog koncepta, s najavama otvaranja Zacaffé lokacija u Tokiju i Seulu tijekom 2025. godine. Ovi kafići ne samo da pružaju kupcima priliku da se opuste tijekom shoppinga, već i stvaraju sveobuhvatno iskustvo brenda koje nadilazi modu.

Ralph Lauren

Restorani Ralph Lauren odavno su kultna mjesta za ljubitelje ovog američkog brenda. S uređenjem inspiriranim klasičnim američkim stilom, njihovi restorani i barovi nude ekskluzivno iskustvo objedovanja koje odražava sofisticiranost i tradiciju brenda. Polo Bar u New Yorku, smješten na Petoj Aveniji, nudi privatniji i ekskluzivniji doživljaj s prilagođenim jelovnikom i impresivnim koktelima. Ralph Lauren također ima restorane u Chicagu, Milanu i Parizu, gdje gosti mogu uživati u američkim klasicima poput Ralph’s Burgera. Uz restorane, Ralph Lauren ima i Ralph’s Coffee, koji je prisutan u New Yorku, Londonu, Singapuru, Tokiju, Hong Kongu, Münchenu i Pekingu. Ovi kafići nude intimnu atmosferu i kombiniraju engleski pub stil s njujorškim prizvukom, što čini Ralph Lauren jednim od pionira u spajanju mode i gastronomije.

The Tiffany Blue Box Café

The Tiffany Blue Box Café, inspiriran kultnim filmom “Doručak kod Tiffanyja”, prisutan je na nekoliko ekskluzivnih lokacija diljem svijeta. U New Yorku, kafić je smješten unutar The Landmark, Tiffanyjevog flagship dućana na 5. aveniji, gdje chef Daniel Boulud nudi tri kulinarska doživljaja s francuskim pristupom njujorškim klasicima. U Hong Kongu, prvi azijski Tiffany Blue Box Café otvoren je 14. listopada 2024. u četvrti Tsim Sha Tsui, dizajniran kao stakleni paviljon koji odaje počast Tiffanyjevom dizajnu vitraja. Londonska lokacija u Harrodsu nastavlja tradiciju elegantnog posluživanja u prepoznatljivom Tiffany plavom ambijentu.

Vivienne Westwood

Vivienne Westwood je svoju buntovnu estetiku prenijela i u ugostiteljstvo, otvarajući ekskluzivne kafiće i restorane. Prvi je otvoren 2015. u Šangaju, podijeljen na čajanu iz 18. stoljeća i moderni studio. Kafići su kasnije otvoreni i u Hong Kongu te Makau, svaki s interijerima inspiriranim Westwoodinim životom i britanskom modom. Meni uključuje širok izbor slastica, kava, čajeva i jela koji odražavaju brendovu estetiku. Vivienne Westwood Café pruža posjetiteljima jedinstveno iskustvo koje spaja avangardnu modu i sofisticiranu gastronomiju, čineći ga savršenim mjestom za ljubitelje mode i hrane.

Foto: Instagram (@gucciosteria, @ysl, @lacoste)

Učitati još
Zatvori