Dunja Ivana Ballon: Koje izazove i uzbuđenja donose Dani komunikacija?

untitled-2

Nakon razgovora s jednim od gostiju festivala pa preko članova organizacijskog odbora, došli smo do Dunje Ivane Ballon, izvršne direktorice HURA -e, koja nam je otkrila još zanimljivih detalja, onih neformalnijih, o festivalu… Za sve informacije, od predavanja preko kotizacija i smještaja pa do partyja, posjetite danikomunikacija.com.

Izazovi festivala Dani komunikacija

1. Od samog početka ste uključeni u planiranje i organiziranje festivala. Koliko se festival godina promijenio i razvio, gledano iza drugog kuta, onog organizacijskog?

Kada to ovako kažete zvuči kao da se iza festivala, ali i mene same nalazi dugi niz godina. 🙂

Dani komunikacija brzo rastu pa možda odaje dojam kao da smo oduvijek tu, no ove godine ćemo napuniti tek šest godina, dakle nismo još ni u školu krenuli. Još uvijek ga radi više-manje ista ekipa, samo malo proširena. Projekt nam je i dalje super, volimo ga raditi i uživamo u njemu. No, svaka godina predstavlja novi
izazov jer želimo biti bolji i drugačiji… želimo da festival bude nekonvencionalan i kreativan pa svake godine smišljamo inovacije koje uvodimo poput naše 360 okrugle pozornice koja naše govornike koji su u središtu festivala, stavlja i u središte dvorane, doslovno!

untitled-8

2. Koje su prednosti festivala? Što sve posjetitelji mogu čuti i naučiti?

Jako sam ponosna na program koji pripremamo i kalibar govornika koje ćemo za nekoliko dana upoznati u Rovinju. Nije baš da svaki dan da možemo vidjeti Trumpovog voditelja kampanje, glavnog kreativnog direktora Twittera (za cijeli svijet!), čuti iPhoneovu Siri uživo ili popričati s ljudima iz Adblock Plusa. Dovodimo stručnjake koji će govoriti o budućnosti – umjetnoj inteligenciji, virtualnoj stvarnosti, fintech-u i drugim temama koje sve više postaju sadašnjost. Zato je ovaj festival, nimalo figurativno rečeno – once-in-a-lifetime prilika za sve nas da ih upoznamo, poslušamo što imaju za reći i postavljamo im pitanja. Čak se i ja, koja s njima predavanja dogovaram već mjesecima i imam osjećaj da sve već znam napamet, jako veselim prezentacijama i jedva čekam poslušati predavanja.

Večernji natjecateljski program rezerviran je za drugi tip uzbuđenja – proglašenja najboljih među najboljima u domaćoj marketinškoj industriji. Pobjednici prošlogodišnjih godina ističu kako je prilično dobar osjećaj kada znaš da si imao fantastičnu kampanju i struka to potvrdi i još te nagradi na pozornici Dana komunikacija.

Uzbuđenja na festivalu

3. Svake godine na festival dovedete neke od najzvučnijih imena, nastavlja li se suradnja s njima i nakon što festival završi?

U nekoliko dana koliko provedu s nama u Hrvatskoj, upoznamo se i puno družimo pa uglavnom ostajemo u kontaktu. Priroda festivala je da traži uvijek novi program pa nemamo prilike ponavljati predavače, no surađujemo kroz druge projekte, poput naše HOWtoWOW marketinške akademije. Ono što nas uvijek iznenadi su njihove pohvale i oduševljenje festivalom nakon kojih zapravo i sami shvatimo da radimo dobar posao. Jer, ljudski je misliti da je kod drugih trava zelenija, pogotovo kada težiš izvrsnosti. Ipak, kada dobijemo toliko raskošnih komplimenata od predavača koji su key note govornici i center stage festivala s 15 ili 60 tisuća ljudi, shvatimo da smo bolji nego što to ponekad i sami mislimo.

untitled-11

Tko sve stoji iza festivala

4. Koliki je organizacijski tim, kako izgleda dnevno funkcioniranje tijekom rada na festivalu? Pretpostavljamo stresno, no i zabavno istovremeno…

Organizacijski tim u HURA-i je mali. Nas smo samo tri – Iva Pavelić, Silvija Kovačić i ja. Djevojke su donedavno bile studentice, a danas su se prometnule u profi managerice koje brinu za sve aspekte festivala. Međutim, u pripremi festivala imamo podršku agencija i vanjskih suradnika. Kako bi u Rovinju sve prošlo u najboljem redu brinu naši ekstravagantni producenti Lara Stolnik i Damir Stupnišek, uz braću Matošiće iz PaliGasija. Kristina Gotovac iz Komunikacijskog laboratorija od ove je godine voditeljica za medije, a napravila je najbolju kampanju do sada. Naše vrlo hvaljene i aktivne društvene mreže vodi Igor Živković iz iZonea. Za kreativu i kampanju festivala uz čitavu masu festivalskih materijala brine BBDO tim kojeg vodi Manja Žutić dok je voditeljica oglasne kampanje Dana komunikacija Ivana Josipović iz agencije OMD koja brine za naša medijska pokroviteljstva. Ove godine pridružili su nam se i arhitekti iz Brigade koji nam pomažu s uređenjem prostora. U uredu HURA-e svake godine imamo nova pojačanja, ove godine to je Jelena Babić, project managerica, te naši vrijedni studenti – Lana i Matko.

Neposredno prije festivala, unatoč tome što sve pripremimo na vrijeme i vrlo ozbiljno pristupamo ovom velikom projektu, telefon neprestano zvoni, sastanci se redaju jedan za drugim, a paralelno tipkamo mailove…a stiže ih cca 500 dnevno :). Ured doduše izgleda malo kaotično jer se teško krećemo od kutija kojima smo zatrpani. Stres, naravno, rješavamo potpuno neprimjerenim internim humorom. Ostanimo na tome 🙂 Kada bi oduzeli pritisak i vječiti nedostatak vremena, zapravo je jako zabavno. Festivali su nepredvidivi pa svakodnevno rješavamo neobične situacije. Često se osjećamo kao u američkim serijama, kao tzv. “the fixer” od kojeg se očekuje da čarobno rješava sve probleme. Što su zvijezde veće, to je s njima teže, što je festival popularniji, to je pritisak jači, a mi smo grupa štrebera koji moramo biti najbolji u razredu i dobiti peticu sudionika…

untitled-13

5. Vjerujemo da je organizacija, planiranje i izvedba Dana Komunikacija veliki posao, no sigurno imate neke anegdote koje su se dogodile, iza kulisa… Možete li podijeliti koju s nama?

Uhh… dvije izgubljene prtljage, jedna izgubljena putovnica, fraktura ruke, zapaljena kosa, soba sa stiroporom, intervju u jacuzziju… dio su ceha samo s prošlogodišnjeg festivala… no uz sve te dogodovština festival je pun pozitivne energije, inspiracije i divnih ljudi… zato se veselim svim ludostima koje nas ove godine čekaju 🙂

untitled-15

untitled-16

Foto: Saja Jagatić Photography

0