Doživite Zagreb na drugačiji način

Doživite Zagreb na drugačiji način

Turisti koji žele doživjeti glavni grad iz perspektive lokalnog stanovništva, angažiraju Martina Crnekovića, autora koncepta, koji im nudi sve, samo ne klasičnu turističku rutu. Od šopinga, kave u skrivenim zagrebačkim kafićima, do noćnog izlaska, ovaj mladi perspektivan dečko dokaz je da se kreativno razmišljanje itekako isplati. Projekt je nastao u prosincu, a Crneković je pun planova i ideja kako gostima na zabavan način prezentirati sve ljepote našeg grada.

zagreb with me

Kako si došao na ideju za Zagreb With Me?

Dolazim s Lošinja, moji roditelji su vlasnici beach bara i cijeli život sam okružen turistima i ljudima različitih nacionalnosti i profila. U Zagrebu živim već 6 godina i upoznat sam sa sadržajem koji grad nudi a radeći kao DJ i producent organizirao sam različite vrste evenata što mi je omogućilo upoznavanje društvenog života. Odlučio sam kroz zabavu, turistima ponuditi svoje vrijeme, prijateljstvo i promicati vrijednosti i kulturu ovog grada.

‘Carpe diem’ za tebe u ovom slučaju znači što?

Na mojim standardnim dnevnim rutama, koje traju dva i pol sata, i koštaju 30 eura, trudim se upoznati svakog turista i prilagoditi se njegovim potrebama i budžetu. Naš obilazak grada započinje kod sata na Trgu bana Jelačića, tradicionalnom mjestu okupljanja svih Zagrepčana, a i onih koji to nisu. Ili dođem na mjesto gdje su smješteni nakon čega krećemo u obilazak grada koji je uvijek nekonvencionalan, a uključuje posjete kafićima, trgovinama ili restoranima. U ponudi je i noćna ruta, koja košta 50 eura.

Zagreb

Zvuči kao privlačan način za provesti vrijeme u Zagrebu. Na koji način te ljudi mogu kontaktirati?

Moram naglasiti da svoje usluge nudim i strancima koji planiraju živjeti ili raditi u Zagrebu, i dugoročno ih upoznati za glavnim gradom. Zagreb With Me je prilagođen svim uzrastima i svakom profilu ljudi, ne samo turistima, neovisno jeste li student ili poslovna osoba na kratkom boravku u Hrvatskoj. Stranci me mogu kontaktirati preko mail-a, web stranice i Facebook stranice te bukirati datum i vrijeme. Poanta je da ograničenja nema, sve što ja radim, oni rade sa mnom, a ja se trudim prilagoditi njihovim osobnostima, prema tome koliko su spremni potrošiti, pružam im najbolju moguću uslugu.

Što turiste najviše zanima kada dođu u posjetu glavnom gradu?

Većinom dođu s predznanjem što žele vidjeti u Zagrebu, ali ja želim izbjeći standardnu rutu i dijelove grada koji su unaprijed prilagođeni turistima. Preporučam im autohtone proizvode, upoznajem ih s ljudima i običajima. Na primjer ako je klijent sportaš, mogu mu organizirati prostor za trening, wellness i slično.
Znači li to da mogu s tobom na tržnicu?

Bez ustručavanja. Moram naglasiti da ja nisam turistički vodič, ja sam njihov domaćin, a grad je naš. Gosti rade sve što i lokalno stanovništvo, ovisno o njihovim potrebama, procijenim koja mjesta bi ih oduševila.

Zagreb

Što fali turističkoj ponudi u Zagrebu?

Dok su ljudi na Jadranu navikli na turiste i svake godine sve više prate trendove na tom području, u Zagrebu ljudi nisu dovoljno posvećeni prezentaciji samog grada, da bi turizam opstao i da bude atraktivan. Svijest ljudi da će stranaca biti sve više i da živimo u mobilnom društvu, treba postati misao vodilja svakoga koji se bavi ovom vrstom posla.

Što bi savjetovao mladim ljudima, koji planiraju pokrenuti vlastiti posao?

Vrijeme recesije i loši uvjeti s kojima se mladi susreću ne trebaju ih obeshrabriti, upravo je to najkreativniji period za pokretanje novih poslovnih ideja. Važno je uvesti novitet na tržište, poraditi na tome da je usluga originalna, promovirati proizvod i tada sve sjeda na svoje mjesto.

Koji su ti planovi za budućnost?

Trenutno radim na tome da proširim bazu mogućih klijenata i ponudu na druge gradove u Hrvatskoj. Također planiram angažirati druge mlade ljude koji su aktivno uključeni u društveni život. Za sada sam naišao na puno pozitivnih reakcija, što mi daje vjetar u leđa. Prioritet mi je suradnja s vlasnicima privatnog smještaja, ugostiteljski obrta i svih drugih zabavnih ili kulturnih sadržaja. Smatram da je uzajamna suradnja i otvorenost važna jer to olakšava posao objema stranama, jer je ambiciozan i pouzdan partner ključna stavka svakog uspješnog poslovnog pothvata. Cilj koncepta je da se gosti ne osjećaju kao turisti, nego kao dio grada, da znaju kuda se mogu kretati i kako kvalitetno provesti vrijeme u metropoli.

Učitati još
Zatvori