Završili su Dani komunikacija: Ovo su svi nagrađeni projekti
Završili su Dani komunikacija: Ovo su svi nagrađeni projekti

Završili su Dani komunikacija: Ovo su
svi nagrađeni projekti

Pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se već 14 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 12. travnja u glavnoj dvorani Dana komunikacija u Rovinju. Među više od 160 prijavljenih projekata, titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji BBDO Zagreb, nositelj Grand Prixa ovoga natjecanja agencija je Imago Ogilvy, a oglašivačem godine na IdejiX proglašen je Kraš.

Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz BBDO Zagreb redom i Imago Ogilvy, Studio Tumpić/Prenc, Superstudio Design Projects i Bruketa&Žinić&Grey.

Na IdejiX već se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja u pet skupina kategorija – a ove godine iskazali su se sljedeći projekti, koje je najboljima proglasio stručni žiri IdejeX 2024.

BEST ON MARKET

U skupini kategorija Best on Market, u u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 poslovnih kategorija, dobitnici su zlatne IdejeX Kraš i Šanavala za projekt Frondi – Puuun okusa u kategoriji Hrana; E Pluribus Unum i Studio Tumpić/Prenc za projekt Istriana u kategoriji Hrana; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Everybody GUC GUC u kategoriji Bezalkoholna pića; A1 Hrvatska i UTORAK s projektom TOMATO NE ZANIMA u kategoriji Telekomunikacijske usluge; kompare.hr i Imago Ogilvy s projektom USPOREDIVO BOLJE u kategoriji Maloprodaja; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom NO PLACE LIKE HOME u kategoriji Kućanstvo; TZ Poreč i Studio Sonda s projektom Be a SeaStar Hero u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme; Serengeti tech i I to nije sve! kreativna agencija s projektom Serengeti tech u kategoriji Korporativne komunikacije; Pastor – tvornica vatrogasnih aparata i Superstudio Design Projects s projektom Požar na aparatima u kategoriji Razno.

U skupini kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih nagrada IdejaX: Studenac i Imago Ogilvy s projektom Studena GucEye Protect u kategoriji Bezalkoholna pića; Hrvatski Telekom – bonbon i Señor. Dobro društvo za komunikaciju s projektom Kampanja Sve duplo u kategoriji Telekomunikacijske usluge; Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Višeslav predstavlja Spektar u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; Konzum i ZOO agencija s projektom Mali veliki talenti u kategoriji Maloprodaja; JGL i Studio Tumpić/Prenc za projekt Aqua Maris – Bez mikroplastike, bez brige u kategoriji Zdravlje i farmacija; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom BOOKtiga MatchBook u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme; Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Izvješće o održivosti koje neutralizira svoj ugljični otisak u kategoriji Korporativne komunikacije; Njuškalo i MinusMinus Agency za projekt Dobre priče nemaju kraj, samo novi početak u kategoriji Razno; Odjel marketinga HNK Hajduk Split i HNK Hajduk Split za projekt Prgava Familija u kategoriji Razno.

BBDO Zagreb agencija je godine IdejeX

Dobitnici su brončanih nagrada u skupini Best on Market: Podravka i ZOO agencija s projektom Domaće u glavnoj ulozi u kategoriji Hrana; Molson Coors i BBDO Zagreb s projektom The Prague Expert u kategoriji Alkoholna pića; A1 Hrvatska i BBDO Zagreb za projekt KAD BI SVI u kategoriji Telekomunikacijske usluge; Raiffeisenbank Austria i Imago Ogilvy s projektom ”Financijska početnica: Oni od plaće do plaće” u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; Erste banka i BBDO Zagreb za projekt The Challenger u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; Studenac i Futura DDB s projektom Studenac – susjedi u kategoriji Maloprodaja; Hrvatski zavod za javno zdravstvo i BBDO Zagreb za projekt Dragocjena u kategoriji Zdravlje i farmacija.

Imago Ogilvy osvajač je Grand Prixa

BEST OF AD-MAKING

Zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making, u kojoj se nagrađuje najbolja izvedba (craft) u službi ideje na području tržišnih komunikacija, osvojili su: Kraš i Šanavala s projektom Frondi – Puuuun okusa u kategoriji Dizajn; Pastor – tvornica vatrogasnih aparata i Superstudio Design Projects s projektom Požar na aparatima u kategoriji Dizajn; Erste banka i BBDO Zagreb s projektom The Challenger u kategoriji Film.

Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making skupini kategorija osvojili su: Grad Rovinj-Rovigno i Studio Tumpić/Prenc s projektom Gradski bazen Rovinj-Rovigno u kategoriji Dizajn; Njuškalo i MinusMinus Agency s projektom Dobre priče nemaju kraj, samo novi početak u kategoriji Film.

Brončanu nagradu IdejaX u skupini Best of Ad-Making osvojili su: Kraš i Šanavala s projektom Bajadera – Neodgodivo dobra u kategoriji Dizajn; Terra Hub Croatia i 404 s projektom Terrapija — Liječimo zemlju edukacijom u kategoriji Dizajn; Konzum i ZOO agencija s projektom Proslavi Božić na svoj način u kategoriji Film.

Kraš je najbolji oglašivač IdejeX

BEST BRANDING & REBRANDING

Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding, u kojoj se nagrađuju najbolje kreacije novog brandinga, kao i rebranding postojećeg sljedeći projekti, E Pluribus Unum i Studio Tumpić/Prenc s projektom Istriana u kategoriji Branding; Pastor – tvornica vatrogasnih aparata i Superstudio Design Projects za projekt Pastor rebranding: Jak na djelu. u kategoriji Rebranding.

Srebro su u skupini Best Branding & Rebranding osvojili: Gastro Makarska i Šesnić&Turković s projektom House wines Makarska u kategoriji Branding; Design Bureau Izvorka Jurić i Dig studio za projekt Dig studio rebranding u kategoriji Rebranding; Encian i Dig studio s projektom Encian rebranding u kategoriji Rebranding.

U skupini Best Branding & Rebranding broncu su osvojili sljedeći projekti: Turistička zajednica grada Zagreba i kuna zlatica s projektom Gospoda Golubovi (Zagreb Classic) u kategoriji Branding; Kostelar i Fabular branding s projektom Rebranding Kostel Prometa u kategoriji Rebranding; Turistička zajednica grada Zagreba i kuna zlatica s projektom Živa sjećanja u kategoriji Rebranding.

Dani komunikacija

BEST OF PACKAGING

U skupini Best of Packaging, koja nagrađuje najinovativnija i najkreativnija rješenja u svijetu dizajna ambalaže, zlatnu nagradu osvojili su E Pluribus Unum i Studio Tumpić/Prenc za projekt Istriana u kategoriji Mala naklada; Kraš prehrambena industrija i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Bajadera redizajn ambalaže u kategoriji Velika naklada.

U skupini Best of Packaging srebro su osvojili Pet Network International i Dig studio za projekt Petkult hrana za pse u kategoriji Velika naklada.

Skupina Best of Packaging nagradila je broncom sljedeće projekte: Bite Art i Dig studio s projektom BITE ART za MSU u kategoriji Mala naklada; Kraš prehrambena industrija i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Ki-Ki redizajn pakiranja voćne karamele u kategoriji Velika naklada.

BEST OF POSITIVE CHANGE

U skupini Best of Positive Change, koja prepoznaje najbolje društveno odgovorne projekte, odnosno moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu, zlatnu su statuu osvojili sljedeći projekti: IKEA SEE i BBDO Zagreb za projekt NO PLACE LIKE HOME u kategoriji Društvo; HEARTH thinking&doing i Imago Ogilvy s projektom Velikanke u kategoriji Društvo; TZ Poreč i Studio Sonda za projekt Be a SeaStar Hero u kategoriji Priroda.

U skupini Best of Positive Change srebro kući nose: Ida Prester i Scarlet za projekt 70 u kategoriji Društvo; Čistoća Split i CTA komunikacije s projektom Odvoji, lako je u kategoriji Priroda.

U skupini Best of Positive Change broncu su osvojili sljedeći projekti: A1 Hrvatska i BBDO Zagreb s projektom KAD BI SVI u kategoriji Društvo; Marko i Tina Babić i Degordian s projektom Osjećam to u kostima u kategoriji Društvo; Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Izvješće o održivosti koje neutralizira svoj ugljični otisak u kategoriji Priroda.

Effie Awards Croatia

Na novom izdanju Dana komunikacija proglašeni su i pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.

Nositelji zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2024 jesu PIK Vrbovec plus s agencijom Imago Ogilvy i strateškim partnerom STUDIO NEXUS za projekt Kad će? Sad će!.

U kategoriji Hrana; Molson Coors i agencija BBDO Zagreb s partnerima 404 i OMD Zagreb za projekt Ožujsko pivo 2019-2023.

U kategoriji Dugoročna učinkovitost te Konzum plus i ZOO agencija u suradnji s TCC Globalom i STUDIO NEXUSOM za projekt Mali veliki talenti u kategoriji Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor).

Srebrnu nagradu osvojio je projekt EVERYBODY GUC GUC klijenta Studenac i agencija Imago Ogilvy i Ascanius Media u kategoriji Pića, kao i projekt Bolji online klijenta A1 Hrvatska s primarnom agencijom BBDO Zagreb uz suradnika REAL GRUPA u kategoriji Telekomunikacijske usluge.

Srebro je osvojio i projekt Mali veliki talenti klijenta Konzum plus sa ZOO agencijom i partnerima TCC Global i STUDIO NEXUS u kategoriji Maloprodaja (Retail) i e-trgovina.

Brončane su nagrade dodijeljene klijentu Podravka i agenciji Kofein te strateškim partnerima Enterwell, Vertigo Media, Uber i OMD MEDIA za projekt Ketching up with the competition u kategoriji Hrana; kao i kompare.hr i agenciji Imago Ogilvy te partnerima Tvoj Domagoj i Riba ribi grize rep za projekt USPOREDIVO BOLJE u kategoriji Maloprodaja (Retail) i e-trgovina.

Predsjednica žirija ovogodišnjega natjecanja Effie Dunja Delić (Konzum) poručila je: Effie pomno prati tržišne trendove i događanja, prilagođava im se, što daje i dodatnu važnost ovom priznanju. Bez ikakve zadrške možemo reći kako naši marketinški i komunikacijski stručnjaci stvaraju projekte koji mogu ići uz bok onim europskim – stoga koristim ovu priliku kako bih od srca čestitala pobjednicima.

MIXX Awards Croatia

Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2024, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija.

Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2024 Best in Show nagradio projekt naziva Valamar – The Data Driven Stay oglašivača Valamar Riviera i SeekandHit. Proglašeno je i 13 pobjednika kategorija natjecanja.

Studenac i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt EVERYBODY GUC GUC.

kompare.hr dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom Usporedivo bolje prikupljanje leadova!

Čistoća Split i CTA komunikacije pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Odvoji, lako je.

Wolfgang & Dolly i MinusMinus Agency za projekt Funk YU crowdfunding kampanja osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.

Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu (HZTM) i Go2Digital & EY Hrvatska osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Krv=Život.

Croatia osiguranje i Shape 404 pobjednici su kategorije Best Digital Product za projekt Moja Croatia redizajn aplikacije.

RBA – Raiffeisenbank Hrvatska i Imago Ogilvy dobili su priznanje u kategoriji Best Branded Content za projekt ”Financijska početnica: Oni od plaće do plaće” – kampanja financijskog opismenjavanja.

U kategoriji Best Website A1 Hrvatska i Netgen proglašeni su najboljima s projektom A1 web redesign 2023.

Jamnica plus i Degordian s projektom Senzacija na društvenim mrežama najbolji su u kategoriji Best Social.

AMMI i Rinzol s projektom Purple Story Gamble Glory zaslužili su priznanje u kategoriji Viral.

Kategorija Best Tech and Innovation nagradila je Human Interaction Company za projekt Fusion Food, ali i Konzum plus i ZOO agenciju za projekt Zvjerići AR.

Pobjednici kategorije Best Publisher Project jesu Telegram Media Grupa s projektom Depra.

 

Imali smo velik broj lijepih radova, žiri je imao dosta težak zadatak i htio bih im upravo zato zahvaliti na sjajnoj raspravi koja je polučila rezultate koje smo večeras vidjeli. Čestitam svim pobjednicima, poručio je Đuro Korać, predsjednik ovogodišnjega žirija MIXX-a.

Foto: Dani komunikacija/ Emica Elvejdi i Borna Jakšić (PIXSELL)

Učitati još
Zatvori