

Beck’s na Ultra Europe pripremio posebnu zonu za kreiranje jedinstvenog festivalskog doživljaja
Beck’s i Split spremni su za 11. izdanje Ultra Europe Festivala – najpoznatijeg festivala elektroničke glazbe u Hrvatskoj – koji će od 11. do 13. srpnja 2025. u Parku Mladeži okupiti više od 150 tisuća posjetitelja iz više od 120 zemalja svijeta. Brend koji već desetljećima simbolizira kreativnost, otvoreni um, urbani životni stil i strast prema glazbi, i ove je godine generalni pivski sponzor festivala.
U srcu festivalskog prostora smještena je atraktivna Beck’s zona, nezaobilazna destinacija za sve koji se žele ukrasiti u duhu festivala. Posjetitelji tamo mogu isprobati airbrush izradu privremenih tetovaža, uz razne glazbene i urbane motive koji otključavaju tvoju kreativnu stranu – vrijednost koju Beck’s njeguje kroz svoju filozofiju i vizualni identitet. Tetovaže će izrađivati posebno obučene asistentice koje će biti dostupne za savjete i pomoć, a cijela zona dizajnirana je tako da potiče spontanost, druženje i izražavanje.

Poseban foto point
„Izuzetno nam je drago što i ove godine nastavljamo suradnju s brendom Beck’s, koji je prepoznao energiju, snagu i globalni doseg festivala ULTRA Europe. Ovo je već druga godina našeg partnerstva, a brendirana Beck’s limenka s motivima ULTRA Europe samo potvrđuje koliko je naša suradnja snažna i autentična. Posebno nas veseli što će Beck’s i ove godine “preseliti” u Split, ali i kroz festival koji okuplja desetke tisuća Ultranauta doseći cijeli svijet. Vjerujemo da će svi posjetitelji uživati u ovoj kombinaciji glazbe, energije i vrhunskog piva“ komentirao je Joe Bašić, organizator Ultra Europe Festivala u Splitu.
U Beck’s zoni će biti organiziran i poseban foto point koji jamči fotke vrijedne Instagram feeda, kao i šank gdje je moguće pronaći limitirano izdanje Beck’s limenke posvećeno Ultra Europe festivalu koje je brend lansirao uoči festivala. Jedinstveno pakiranje će ujedno biti dostupno i na drugim dodatnim festivalskim lokacijama.

Playlista za warm up
„Beck’s je pivo koje slavi slobodu, kreativnost i autentičnost – vrijednosti koje dijelimo s publikom Ultra Europe Festivala. Naši potrošači su mladi ljudi otvorenog uma, zaljubljenici u dobru glazbu, inovacije i kulturu. Upravo zato Beck’s zona nudi iskustvo koje spaja sve te elemente – kroz atraktivne airbrush tetovaže i vibrantan prostor želimo svakom posjetitelju pružiti priliku da izrazi svoju individualnost i kreira nezaboravne uspomene“ izjavila je Ema Dragojević, Senior Manager za Premium & Beyond Beer kategoriju u Zagrebačkoj pivovari.
Za sve koji žele ući u festivalski mood prije samog događanja, Beck’s je u suradnji s poznatim lokalnim DJ-em Joe2Shineom pripremio Spotify playlistu Beck’s Ultra Europe Warm Up – savršen glazbeni soundtrack za zagrijavanje za jedan od najluđih vikenda u godini. Kompletnu playlistu za zagrijavanje moguće je pronaći na Beck’s Croatia kanalu na Spotifyju.

Jedanaesto izdanje Ultra Europe Festivala započinje večeras, a i ove godine okuplja najveće zvijezde elektroničke glazbe uključujući Armina van Buurena, Alessa, Afrojack, Carla Coxa, Tiesta, Martina Garixa i drugih.
Promo
Foto: PR