Beck’s na Ultra Europe pripremio posebnu zonu za kreiranje jedinstvenog festivalskog doživljaja
Beck’s na Ultra Europe pripremio posebnu zonu za kreiranje jedinstvenog festivalskog doživljaja

Beck’s na Ultra Europe pripremio posebnu zonu za kreiranje jedinstvenog festivalskog doživljaja

Beck’s i Split spremni su za 11. izdanje Ultra Europe Festivala – najpoznatijeg festivala elektroničke glazbe u Hrvatskoj – koji će od 11. do 13. srpnja 2025. u Parku Mladeži okupiti više od 150 tisuća posjetitelja iz više od 120 zemalja svijeta. Brend koji već desetljećima simbolizira kreativnost, otvoreni um, urbani životni stil i strast prema glazbi, i ove je godine generalni pivski sponzor festivala.

U srcu festivalskog prostora smještena je atraktivna Beck’s zona, nezaobilazna destinacija za sve koji se žele ukrasiti u duhu festivala. Posjetitelji tamo mogu isprobati airbrush izradu privremenih tetovaža, uz razne glazbene i urbane motive koji otključavaju tvoju kreativnu stranu – vrijednost koju Beck’s njeguje kroz svoju filozofiju i vizualni identitet. Tetovaže će izrađivati posebno obučene asistentice koje će biti dostupne za savjete i pomoć, a cijela zona dizajnirana je tako da potiče spontanost, druženje i izražavanje.

Beck's zona_Ultra Europe Festival_1

Poseban foto point

„Izuzetno nam je drago što i ove godine nastavljamo suradnju s brendom Beck’s, koji je prepoznao energiju, snagu i globalni doseg festivala ULTRA Europe. Ovo je već druga godina našeg partnerstva, a brendirana Beck’s limenka s motivima ULTRA Europe samo potvrđuje koliko je naša suradnja snažna i autentična. Posebno nas veseli što će Beck’s i ove godine “preseliti” u Split, ali i kroz festival koji okuplja desetke tisuća Ultranauta doseći cijeli svijet. Vjerujemo da će svi posjetitelji uživati u ovoj kombinaciji glazbe, energije i vrhunskog piva“ komentirao je Joe Bašić, organizator Ultra Europe Festivala u Splitu.

U Beck’s zoni će biti organiziran i poseban foto point koji jamči fotke vrijedne Instagram feeda, kao i šank gdje je moguće pronaći limitirano izdanje Beck’s limenke posvećeno Ultra Europe festivalu koje je brend lansirao uoči festivala. Jedinstveno pakiranje će ujedno biti dostupno i na drugim dodatnim festivalskim lokacijama.

Beck's zona_Ultra Europe Festival_1

Playlista za warm up

Beck’s je pivo koje slavi slobodu, kreativnost i autentičnost – vrijednosti koje dijelimo s publikom Ultra Europe Festivala. Naši potrošači su mladi ljudi otvorenog uma, zaljubljenici u dobru glazbu, inovacije i kulturu. Upravo zato Beck’s zona nudi iskustvo koje spaja sve te elemente – kroz atraktivne airbrush tetovaže i vibrantan prostor želimo svakom posjetitelju pružiti priliku da izrazi svoju individualnost i kreira nezaboravne uspomene“ izjavila je Ema Dragojević, Senior Manager za Premium & Beyond Beer kategoriju u Zagrebačkoj pivovari.

Za sve koji žele ući u festivalski mood prije samog događanja, Beck’s je u suradnji s poznatim lokalnim DJ-em Joe2Shineom pripremio Spotify playlistu Beck’s Ultra Europe Warm Up – savršen glazbeni soundtrack za zagrijavanje za jedan od najluđih vikenda u godini. Kompletnu playlistu za zagrijavanje moguće je pronaći na Beck’s Croatia kanalu na Spotifyju.

Beck's zona_Ultra Europe Festival_1

Jedanaesto izdanje Ultra Europe Festivala započinje večeras, a i ove godine okuplja najveće zvijezde elektroničke glazbe uključujući Armina van Buurena, Alessa, Afrojack, Carla Coxa, Tiesta, Martina Garixa i drugih.

Promo
Foto: PR

Učitati još
Zatvori