#allaboutchange: Kako je brend Pero od studentske ideje postao dobra poslovna priča

#allaboutchange: Kako je brend Pero od studentske ideje postao dobra poslovna priča

Mala obitelj koja je krenula u veliku misiju – učiniti svijet ljepšim mjestom za život, slobodnim od otrovnih kemikalija stoji iza brenda Pero. Prirodna sredstva za čišćenje u samo nekoliko godina našle su se u kućanstvima diljem Hrvatske, a njihov drugačiji pristup proizvodnji i poduzetništvu definitivno može biti primjer drugima. Sve više ljudi oko nas okreće se upravo prirodnim proizvodima, a svijest o očuvanju vlastitog zdravlja i brige o okolišu napokon dolazi mnogima na listu prioriteta. Kako se promjene događaju na svim razinama, važno ih je konstantno poticati i promicati kako bi iste pokrenule lavinu nakon koje nema povratka. Upravo takve inspirativne priče redovito podržavamo na našoj #allaboutchange platformi. Njihov trud je prepoznat pa su tako sudjelovali i u natječaju Pokreni nešto svoje, gdje su dobili financijska sredstva koja su im dala vjetar u leđa. Vrijednu ekipu koja stoji iza brenda Pero potrudili smo se bolje upoznati. Davor je još kao student agronomije, odlučio da će sve što će u životu raditi biti daleko od umjetnih pesticida, gnojiva i kemikalija koje se naširoko koriste. Počeo je raditi na vlastitim sredstvima za čišćenje izrađenim od prirodnih sastojaka. U međuvremenu, Vedrana, Davorova sestra, postala mama dvoje najslađih malih filozofa pa je barba Davor uskakao za čuvanje. A Davorov najčešći odgovor na poziv za čuvanje bio je: „Dopalite, baš čistim!“ Tako se rodila ideja o poduzetništvu koje definitivno potiče na promjene u društvu i najavljuje neke nove trendove koji će, nadamo se, u budućnosti biti standardizirani.

Davor Ćiković
  • Kako je krenula priča o brendu pero®?

Priča je krenula 2016. godine kada sam krenuo stvarati proizvode s jednostavnim, pročišćenim, formulacijama, prirodnim sastojcima koji ne štete ljudima, životinjama i okolišu, koji učinkovito čiste a uz to ne tjeraju suze na oči.

  • Vaši ekološki proizvodi izazvali su veliki boom u posljednje vrijeme. Smatrate li da se događa promjena u ljudima i njihovom gledanju na svijet oko sebe, koje kreće od očuvanja prirode?

Ljudi su osvješteniji oko ekologije, protekle dvije godine dale su nam dobar razlog za to. Priroda je pokazala svoju snagu, pa valjda više ne sumnjaju da može očistiti kuću:) Promjena kreće od pojedinca, a dobro je što sve više pojedinaca to uviđa.

  • Što u vašem poslovanju smatrate važnim i koja je poruka koju njime želite prenijeti?

Nama se odličnim pokazalo da smo potpuno transparentni i iskreni s ljudima. Krenuli smo sa željom da očistimo svijet, il barem naše male svjetove od kemikalija i toksina. Putem nam se pridružuje sve više ljudi i iznenadili biste se koliko je to društvo šaroliko. Biti održiv i iskoristiti moć da pozitivno utječeš prema sebi, drugima i našoj zajedničkoj planeti, nije uopće teško, samo je pitanje izbora.

  • Kako nastaju vaši proizvodi i prepoznaju li ljudi njihovu važnost?

Najveći je problem što ljudi ne znaju kakve sve štetne kemikalije unose u svoj dom. Kada shvate koliko uobičajeni proizvodi na čišćenje mogu utjecati na kožu, oči, hormonalni i dišni sustav brzo se okreću pero® proizvodima. Najviše me veseli kad oni koji sumnjaju u učinkovitost naših proizvoda nakon isprobavanja potpuno zamijene konvencionalne proizvode s perom®.

  • Koje sastojke koristite u proizvodnji svojih proizvoda?

Sve proizvodimo ručno, u manjim serijama, pa imamo potpunu kontrolu nad cijelim ciklusom. Uz to francuska certifikacijska kuća ECOCERT kontrolira naše proizvodne procese i sirovine koje koristimo. Sirovine koje koristimo su prehrambene i farmaceutske kvalitete, poput sode bikarbone, limunske kiseline, kokosova sapuna i glicerina. Ono po čemu su pero® sredstva za čišćenje prepoznatljivi i specifični jesu i eterična ulja mediteranskog bilja. Prirodni mirisi puno su kompleksniji od sintetskih, djeluju opuštajuće, a uz to imaju antibakterijska i antivirusna svojstva.

  • Koje su to promjene za koje smatrate da bi se trebale uvesti u sektor kojim se vi bavite?

Bilo bi mi jako drago da na nekom sljedećem istraživanju o podjeli kućanskih poslova, vidim da barem podjednako čiste muškarci i žene. Porazno je da se to još uvijek smatra “ženskim” poslom i kakvom muškarcu krpa može umanjiti muževnost.

  • Zašto je po vama važna održivost i vidite li oko sebe, kroz navike potrošača, promjene na bolje?

Održivost bi nam trebala biti poput prirodnog instinkta za preživljavanje. Bez težnje da budemo bolji i minimaliziramo svoj negativan utjecaj na svijet, nema napretka. U industriji smo koja godišnje proizvede 120 milijardi jednokratnih plastičnih spremnika za gelove, šampone, deterdžente i takva sigurno ne pridonosi održivosti. Zato smo posljednju godinu intenzivno radili na proizvodima koji u potpunosti eliminiraju plastičnu ambalažu i gomilanje otpada, pojednostavljuju prakticiranje održivosti. . To su zero waste pero®zero doze prahova koje se u vodi iz slavine pretvaraju u gelove za pranje suđa, tijela, sredstvo za čišćenje… Time se 30 puta smanjuje količina plastičnog otpada u kućanstvu, ostaje više mjesta za pohranu u ormarićima i poduzimamo konkretan korak za bolju i zdraviju zajedničku budućnost.

Sadržaj članka nastao je u suradnji s našim partnerima. Za više informacija, pogledajte naše Uvjete korištenja.

Pero.hr

Učitati još
Zatvori