5 savjeta kojima nas je naučila Brendaonica o stvaranju contenta

5 savjeta kojima nas je naučila
Brendaonica o stvaranju contenta

Morena Milevoj, Tomislav Pancirov

Ovaj vikend proveli smo na Brendaonica Content MIX radionici na kojoj smo se educirali o stvaranju sadržaja s ciljem brendiranja na društvenim mrežama. Bila je to radionica na kojoj imate osjećaj da ste u deset minuta postali frendovi s ostatkom ekipe, a takva prijateljska i opuštena atmosfera bila je prisutna do kraja radionice kad smo se teško rastali od predavača, Morene i Tomislava, s kojima smo ostvarili odnos pun povjerenja. Tijekom cijele radionice bila je vidljiva sinergija različitih iskustava i stupnjeva znanja isprepletena kroz kreativni ‘brainstorming’ i osmišljavanje strategija za mikro i male poduzetnike.

5 glavnih smjernica u digitalnom marketingu

Uz mnogo korisnih savjeta koje smo dobili tijekom radionice, ono što možemo sažeti u 5 glavnih smjernica za kreiranje strategija sadržajnog marketinga je:

1. Čak 80 % sadržaja bi trebalo biti edukativnog, informativnog i zabavnog karaktera, dok bi 20% sadržaja trebalo biti prodajnog tipa. Razmišljajte kako da riješite problem vaših pratitelja, a ne da ih odmah pretvarate u kupce.
2. Ovisno o resursima odlučite se za distribucijske kanale (društvene mreže) i medije (foto, video, audio i tekst). Nemojte raditi sve samo da budete prisutni, bitno je da imate kvalitetu, a ne kvantitetu. Uz to svakako radite na web stranici koja će biti centralno mjesto te pomoći da vas otkriju uz dobru SEO optimizaciju za tražilice.
3. Stvarajte ‘how to’ sadržaj kojim pomažete pratiteljima da riješe neki problem, potrebu ili izazov s kojim se susreću. Zanimljivu inspiraciju za ostale tipove sadržaja i teme možete pronaći na Pinterestu.
4. Pratite učinkovitost sadržajnog marketinga postavljajući jasne ciljeve koji su mjerljivi te u skladu s komunikacijskom i poslovnom strategijom brenda. Morate znati zašto ulažete u određeni kanal i tip sadržaja.
5. Vrstu sadržaja morate u potpunosti prilagoditi određenoj platformi društvenih mreža. Nikako ne smijete samo dijeliti isti sadržaj na svim mrežama. Ako je mreža vizualna poput Instagrama – fokusirajte se na kvalitetu fotografije, usklađen feed jednakim bojama i filterima te iskreno komunicirajte sa svojom zajednicom.

Kako je nastala BRENDAONICA?

„Brendaonica Content MIX nastala je iz potrebe da se freelancerima i malim poduzetnicima pomogne u izgradnji svojih brendova na digitalnim kanalima uz pomoć strateškog korištenja sadržajnog marketinga“, kaže Morena Milevoj, jedna od predavačica na radionici te autorica i nositeljica projekta BRENDAONICE. „A, sudeći prema pozitivnim reakcijama polaznica, mislim da smo u tome i uspjeli. Oni su dobili jako puno konkretnih ideja i smjernica kako kreirati komunikacijske strategije za svoje brendove uz naše stručne savjete i smjernice.“

Uz Morenu, na Brendaonici predaje Tomislav Pancirov, digitalni nomad i lifestyle poduzetnik s dugogodišnjim iskustvom rada s najvećim klijentima u regiji, koji savjetuje:
„U današnjem kaotičnom online okruženju jedini način da budete zapaženi je kvalitetan autentičan sadržaj koji iskreno pomaže vašem targetu. Jednostavno više nemate nikakvog drugog izbora ukoliko želite ostvariti dugoročni odnos koji rezultira dobrim rezultatima za vaše poslovanje.“

Brendaonica, marketinška radionica za brendiranje na društvenim mrežama iza sebe ima preko 20 uspješno realiziranih radionica, predavanja i prezentacija u Puli, Rijeci, Zadru i Zagrebu s preko 450 zadovoljnih polaznika te nekoliko zapaženih gostovanja na konferencijama – Inspire Me, Career Booster i Leap Summit. Osim radionica uživo, organiziraju online radionice za visoko motivirane pojedince, male i srednje poduzetnike. Autor vizualnog identiteta Brendaonice je dizajnerski studio Illeconcept.

Morena Milevoj

Foto: PR

Učitati još
Zatvori