Novom izložbom Tisja Kljaković Braić prikazuje svakodnevicu ljubavnog para

Novom izložbom Tisja Kljaković Braić
prikazuje svakodnevicu ljubavnog para

Akademska slikarica Tisja Kljaković Braić u „Art roomu“ Centra za mlade Bunker u Samoboru, 19. ožujka otvara izložbu „Oni“, kojom predstavlja svoje prepoznatljive i simpatične crteže, kratke isječke iz života „njih dvoje“, a kojima je stekla popularnost i veliku naklonost publike.

Crtice iz života

Autorica na jedan iskren i potpuno otvoren način pristupa svojim radovima koji prikazuju intimne trenutke iz svakodnevnog života ljubavnog para. Naoko jednostavne karikature prikazuju svakodnevne crtice iz života, sve one situacije nastale „iz muke“, a pršte ljubavlju i humorom. „Oni“ su svatko od nas, sa svim svojim manama, opsesijama, malim ritualima, smiješni, a istovremeno dirljivi. Jednostavnim crtežom i kratkom rečenicom autorica doseže savršenstvo, ogoljuje sebe, a onda i svakoga od nas pogađajući bit međuljudskih odnosa te donosi smiješak na lica svojih čitatelja/gledatelja, nepretenciozno pričajući jedinstvenu, a opet univerzalnu priču o odnosu dvaju ljudskih bića. Radovi su to koji jednostavno „pogađaju u sridu“!

Uspjeh njenih karikatura

Uspjehu njenih karikatura svjedoči i činjenica o preko 7.000 primjeraka prodane knjige karikatura „Oni“, koja po tom pokazatelju ima status bestsellera, a koju ćete moći nabaviti ako posjetite izložbu u Bunkeru kao i knjigu „U malu je uša đava“. Vjerujte, nitko u tim knjigama ne preskače stranice, nego zastane, nasmije se od srca i s guštom ide dalje, a gušt je sve veći. Uz knjige, naći će se tu i brendirani „merch“ kao što su platnene vrećice, majice i čestitke s prepoznatljivim Tisjinim humorom koje ćete sigurno poželjeti pokloniti sebi ili dragoj vam osobi.