Upoznajte kreativni duo Hdizajn, zaslužan za ovogodišnji Journal September Box
Upoznajte kreativni duo Hdizajn, zaslužan za ovogodišnji Journal September Box

Upoznajte kreativni duo Hdizajn, zaslužan za
ovogodišnji Journal September Box

Kada lišće krene opadati, a jesenska paleta boja u potpunosti zamijeni onu ljetnu, znamo da je vrijeme za Journal September Box. Kao svake godine naša mal kutija iznenađenja stiže na vaše adrese kako bi vam uljepšala ovo ionako najzanimljivije godišnje doba. Ovoga puta za dizajn je zaslužan kreativni dvojac koji stoji iza brenda Hdizajn.

Journal September Box

Hrvoje Cirkvenec i Josko Martinović svoju viziju jeseni pretočili su na kutiju, koja puna iznenađenja naših partnera, stiže na adrese naših klijenata i suradnika. Hdizajn potrudio se da i ove godine Journal September Box nadmaši sam sebe. Upoznajte ih i doznajte više o inspiraciji, planovima i budućim projektima ovog dua kojeg naprosto obožavamo.

  • Za početak, možete li nam se predstaviti i reći tko stoji iza brenda Hdizajn?

Hdizajn smo započeli kao mali obrt specijaliziran za grafički dizajn prije desetak godina. Naime, prvo je to bio one man show, a kasnije se priključila druga polovica (Josko). Krajem 2019. godine otvorili smo web shop i na njega postavili naše prve dizajnerske postere i tu je bio početak priče našeg dizajnerskog studija i projekta kojeg razvijamo iz mjeseca u mjesec.

  • Kako je počela priča o brendu Hdizajn?

Priča je započela spojem interesa nas dvojice, odnosno spajanja grafičkog dizajna i umjetnosti. Željeli smo spojiti estetiku minimalizma s umjetničkim pristupom te smo za glavni medij uzeli postere kao važan i cjenovno pristupačan dekor koji može osvježiti svaki interijer. Krenuli smo s vlastitim prostorom, potom su došli prijatelji i poznanici koji su krenuli kupovati naše radove, a s vremenom smo se proširili na cijelu Hrvatsku.

Journal_hdizajn-5
  • Koji su osnovni principi i vrijednosti u vašem radu?

Osnovni principi našeg rada su minimalizam, umjetnički pristup i pristupačnost. Minimalizam nam omogućuje da se usredotočimo na suštinske elemente dizajna, stvarajući tako čiste i elegantne komade. Umjetnički pristup donosi kreativnost i nadasve smisao u naš rad, dok pristupačnost osigurava da naši proizvodi budu dostupni svima.

Journal_hdizajn-7
  • Možete li nam reći više o konceptu minimalizma u dizajnu i kako ste ga inkorporirali u svoje proizvode?

Minimalizam je za nas ključni element dizajna. Vjerujemo u filozofiju “manje je više”, gdje se suština ističe kroz jednostavne oblike, čiste linije i ograničenu paletu boja. Naši dizajnerski posteri odražavaju ovu filozofiju koristeći minimalističke elemente kako bi privukli pažnju i istaknuli ljepotu prostora u kojem se nalaze.

Journal_hdizajn-17
  • Kako uspijevate pružiti umjetnički pristup dizajnu postera koji je istovremeno cjenovno pristupačan?

Ovaj balans postižemo pažljivim odabirom materijala i procesima proizvodnje s jedne strane, te formiranjem cijene koja proizvod čini dostupnim širem krugu ljudi. Od vizuala, tiska, pa do samog pakiranja, premda se ne radi o visokoj cijeni proizvoda, želimo da naši kupci osjete kako se radi o pomno osmišljenim i s ljubavlju pripremljenim proizvodima. Nama nije cilj prodati dva postera mjesečno po visokoj cijeni, već omogućiti širem krugu kupaca da im naš spoj grafičkog dizajna i umjetnosti bude dostupan. Pa čak i u mjeri da naprave art wall u svom interijeru ili da nakon nekoliko godine zamjene vizuale novima i tako u svom domu udahnu neke nove zanimljive detalje.

  • Kako se osjećate kada vidite svoje radove u domovima vaših klijenata?

To je za nas neopisiv osjećaj. Svaki put kada vidimo da naši radovi postaju dio interijera, bilo da se radi o životnom ili radnom prostoru naših klijenata, to nas ispunjava ponosom i srećom. Za nas je to potvrda da smo uspjeli dodati vrijednost njihovim prostorima i da naša umjetnost doprinosi stvaranju ugodnog i modernog prostora. Svakoj narudžbi se silno veselimo i ona za nas nije samo broj već uvijek ima ime i prezime. Stoga smo posebno sretni kada nam se kupci vraćaju.

Journal_hdizajn-24
  • Journal September Box ove je godine djelo vaših ruku. Kako ste zadovoljni suradnjom?

Suradnja na Journal September Boxu bila je posebno inspirirajuća i čast nam je što smo mogli sudjelovati. Rad na ovom projektu omogućio nam je da prenesemo dio jesenske atmosfere kroz naš dizajn. Zadovoljstvo nam je surađivati s partnerima koji dijele našu strast prema umjetnosti i lijepim stvarima.

Journal_hdizajn-29
  • Koja vam je bila generalna ideja kada ste radili dizajn za kutiju? Opišite nam malo kutiju. Zašto baš te boje, uzorci, koja je priča iza dizajna?

Rad na ovom projektu omogućio nam je da prenesemo dio jesenske atmosfere kroz naš dizajn. Kao glavni element našeg vizuala ipak nismo uzeli jesenske simbole „na prvu“ (npr. lišće) već smo u jesenskim tonovima prikazali zanimljivi oblik cvijeća koji tehnikom podsjeća na ulje na platnu. Rascvjetale biljke govore drugu priču o jeseni koja, nakon godišnjih ljetnih odmora predstavlja novi početak, novu energiju… Baš poput cvijeća…

  • Volite li i vi jesen i kako ona na vas djeluje? Inspirativno ili suprotno?

Da, volimo jesen. Ona nas inspirira svojim bogatim mirisima i promjenama u prirodi, a posebno ovdje trebamo istaknuti zemljane boje koje često i sami koristimo na vizualima naših postera. Jesen je za nas vrijeme kada se priroda preobražava, a ta transformacija je izuzetno inspirativna.

  • Koji su vam planovi do kraja godine?

Kontinuirano smo u planovima i to je jedino moguće jer smo previše kreativni da bismo stajali u mjestu. U posljednjih godinu dana predstavili smo novu kolekciju art postera te kolekciju postera za dječje sobe koja je bila inspirirana pticama koje žive u Hrvatskoj. Obje kolekcije su iznimno dobro prihvaćene i to nam je veliki vjetar u leđa. Na tom tragu gledamo i u budućnost, pripremajući nove zanimljive vizuale i kolekcije.

Journal_hdizajn-2
Učitati još
Zatvori