Fercera je više od showrooma – postala je hub koji spaja dizajnere s korisnicima. Posjetili smo ju
Fercera je više od showrooma – postala je hub koji spaja dizajnere s korisnicima. Posjetili smo ju

Fercera je više od showrooma – postala je hub koji spaja dizajnere s korisnicima. Posjetili smo ju

U srcu Zagreba, u modernom kompleksu Park Kneževa, nalazi se prostor koji odiše drugačijom energijom i priča jednu drugačiju priču – Fercera.

Nije to klasični showroom, niti još jedan dizajnerski ured. To je mjesto koje spaja estetiku, tehnologiju i funkcionalnost u jednu promišljenu cjelinu – prostor koji, kako kažu iz tima, “fercera”. Isti je nastao iz poslovne suradnje dviju firmi Elektro-Prelog i ascomm, predstavlja sofisticiran prostor koji savršeno kombinira inovativnost i kvalitetu, pružajući posjetiteljima jedinstveno iskustvo i uvid u ponudu brendova te usluga ovih dviju tvrtki.

U suradnji s mladim arhitektima, stvoren je prostor koji ne nameće pravila već ih ruši. Ovdje se ne prodaju proizvodi, već stvaraju iskustva, a sve je počelo željom da se napravi “nešto više”. Da se stvori prostor u kojem će se tehnologija susresti s dizajnom, klijent s rješenjem, a ideje s realizacijom. Prostor je otvoren i za evente i događanja koja odgovaraju ovom konceptu.

Što im je u planu i što sve možemo očekivati od ove sjajne ideje u skorijoj budućnosti u razgovoru nam je otkrila Iva Česmadžiski iz Fercere.

fercera-journal8
  • Kako ste došli do koncepta Fercere?

Dugo je postojala želja da u centru grada stvorimo mjesto koje će biti više od showrooma. Fercera je od starta bila koncept – željeli smo napraviti mjesto koje će na potpuno drugačiji način predstavljati rješenja po mjeri. Tako smo za interijer, koji je već bio dovoljno dobar da unesemo uzorke i otvorimo showroom, odlučili napraviti pozivni natječaj gdje smo izabrali idejno rješenje mladog arhitektonskog biroa (Salon 33) koji je imao drugačiju viziju – kao i mi.
Danas prostor, uz funkcionalna radna mjesta, živi i kao mjesto susreta, razmjene znanja i ideja. Iako smo često izvan Fercere zbog sastanaka, posebno mi je drago kad ljudi navrate – jer upravo ovdje mogu čuti, vidjeti i osjetiti sve o čemu govorimo. To je ono što čini razliku.

fercera-journal14
  • Fercera je postala svojevrsni hub, platforma kojoj je cilj spojiti krajnje korisnike s vrhunskim dizajnerskim brendovima, možete li nam malo pojasniti koncept?

Fercera okuplja vrhunske brendove iz područja dizajnerske elektro i multimedijalne opreme za interijer, sigurnosne i komunikacijske tehnologije – sve do uredskog namještaja – i to na jednom mjestu. U suradnji s provjerenim partnerima na hrvatskom tržištu, stvaramo jedinstvenu kolaboracijsku platformu. Umjesto ponude proizvoda, nudimo cjelovita rješenja za rezidencijalne i poslovne prostore.

fercera-journal2

Uz estetiku i dizajn, duboko smo uronjeni i u svijet tehnologije – što prvenstveno ostvarujemo kroz blisku suradnju s firmom ascomm, koja iza sebe ima niz zapaženih projekata: od Infobip kampusa u Vodnjanu i Zagrebu, A1 kampusa, Microsoftovih ureda u Zagrebu i Ljubljani, preko kompleksa Park Kneževa pa sve do kompletnog multimedijalnog rješenja Fercere. Iza svakog detalja koji vidite u Ferceri stoji tim stručnjaka koji zajednički stvaraju prostore koji – ferceraju.

fercera-journal3
  • Već u samom showroomu tu u Parku kneževa možemo vidjeti koja su vam načela važna pri poslovanju. Donosite primjer modernih uređenja domova koji su lišeni svih ustaljenih pravila, kojim se načelima vodite?

Prostor je zamišljen kao kao scenografija stvarnog života – kako može izgledati dom, ured ili javni prostor kada se maknu ograničenja i da prednost osjećaju, svjetlu, zvuku i funkciji. Vodimo se jednostavnim načelima: Dugoročnost, održivost i poštovanje prema prostoru i korisniku. Biramo proizvode koji imaju trajnu vrijednost, nastali su u odgovornom procesu i omogućuju prilagodbu projektu.

fercera-journal
Foto: Marko Mihaljević
  • Vama je fokus isključivo na kvaliteti, vrhunskim materijalima i održivosti, što u konačnici stvara dugotrajne proizvode. Prepoznaju li to vaši klijenti?

Naravno. Klijenti sve više cijene proizvode koji su izrađeni od kvalitetnih, dugotrajnih i održivih materijala. Biramo partnere koji iza sebe imaju ozbiljnu proizvodnju i jasne standarde. Uz to, važna nam je i komunikacija – da budemo dostupni, jasni i da rješavamo stvari kad treba. Vjerujem da se ta kombinacija cijeni i zato nam se klijenti često vraćaju.

fercera-journal7
  • Sustave upravljanja i ozvučenja radi mnogo tvrtki, no ime partnerske firme ascomm već je desetljećima na glasu kao netko na koga se klijent uvijek može osloniti. Što je ono što vas čini različitima na tržištu?

Multimedijske sustave, kao i sustave automatike, danas nudi mnogo tvrtki, no ono što nas izdvaja jest pristup – koji nije temeljen na masovnoj izvedbi, već na individualnim rješenjima. Ne radimo projekte po šabloni, nego svakom pristupamo “po mjeri” klijenta. Postprodajnu podršku, iako rijetko u fokusu, mi smatramo najvažnjim djelom projekta jer našim klijentima stojimo na raspolaganju kako za vrijeme same realizacije tako i u godinama nakon.

Fercera 105 final
Foto: Marko Mihaljević
  • S kojim brendovima surađujete i zašto?

Radimo s velikim brojem proizvođača, ali posebno ističemo one s kojima imamo ekskluzivna zastupstva za hrvatsko tržište – jer oni najbolje oslikavaju ono za što se i sami zalažemo.

KINNARPS – švedski namještaj za urede i javne prostore, poznat po ergonomiji, održivosti i čistoj skandinavskoj estetici.

JUNG / FONT BARCELONA / FONTINI – dizajnerska elektro oprema: od njemačke preciznosti, preko mediteranske elegancije do retro šarma – uvijek s vrhunskom izvedbom.

fercera-journal11
fercera-journal5

MENNEKES – industrijski standard za snažne i pouzdane utičnice, razvijen u Njemačkoj – za zahtjevne projekte bez kompromisa.

ARTCOUSTIC – vrhunski zvučnici za kućna kina i interijere – moćan zvuk u prilagodljivom, dekorativnom ruhu.

SONANCE – diskretni audio sustavi za unutarnje i vanjske prostore – nenametljivo, a snažno podižu atmosferu.

AUDIO PRO – kompaktni, elegantni zvučnici iz Švedske – puni toplog, user-friendly i izražajnog zvuka.
Svi ovi brendovi, iako dolaze iz različitih sektora dijele zajednički jezik: održivost, posvećenost detaljima i visoke standarde u proizvodnji.

fercera-journal12
  • Vaš je cilj sudjelovati u stvaranju doista drugačijih interijera – ne kroz najnižu cijenu, već kroz kvalitetu, promišljen pristup i dugoročnu vrijednost. Može li se doista raditi drugačije, u svijetu preplavljenom jeftinim, nekvalitetnim proizvodima?

Iako radimo s vrhunskim brendovima, naš cilj nije stvoriti dojam nedostižnosti – upravo suprotno. Vjerujemo da kvaliteta ne mora biti luksuz rezerviran za rijetke, već pametan odabir za one koji cijene dugoročnu vrijednost.

fercera-journal13
fercera-journal15
  • Osim što funkcionira kao platforma, showroom i hub za sve uključene i procese vezane za interijere. Cilj ovom prostoru je spajati community. Tako se prostor može unajmiti za razne evente i događanja?

Fercera prvotno nije bila zamišljena kao prostor za evente, no interes i potrebe tržišta prirodno su nas usmjerile i u tom smjeru. Drago nam je što se razvilo upravo tako. Zahvaljujući svojoj funkcionalnosti i atmosferi, prostor povremeno otvaramo za različita događanja, birajući suradnje koje odgovaraju našem konceptu.

Više o cijelom konceptu možete pročitati ovdje, ali i na webu fercera.hr.

Učitati još
Zatvori