O čemu se pričalo na Pula Film Festivalu

O čemu se pričalo na Pula Film Festivalu

pula-film-festival-slider

Pula PROfessional predstavlja program ispunjen predavanjima, panel-diskusijama, promocijama knjiga i druženjima profesionalaca iz audiovizualne industrije, te za one koji će to tek postati. Ove je godine tema Pula PROfessional programa Promocija i distribucija hrvatskog i europskog filma, te će se serijom predavanja, razgovora i okruglih stolova raspraviti trendove i otvoriti dijalog na goruća pitanja iz ovoga područja.

Strategije plasmana filma Zvizdan u zemlji i inozemstvu

Svaki se novi film na svjetskom tržištu bori s nekoliko desetaka tisuća naslova koji izlaze te godine – osigurati vidljivost gotovo je nemoguć zadatak. Otuda proizlazi potreba za stvaranjem svijesti o budućem filmu dok je još u fazi razvoja. Uz nimalo lagan zadatak razvoja i produkcije projekta, neophodno je sustavno raditi na njegovoj vidljivosti, i na domaćem i na međunarodnom tržištu. Zvizdan Dalibora Matanića film je koji je imao izuzetan festivalski put, izrazitu vidljivost i značajnu međunarodnu prodaju.

Producentica Ankica Jurić Tilić na Pula PROfessional

Ankica Jurić Tilić otvorila je drugi dan programa Pula PROfessional 2017. Prezentacijom studije slučaja filma Zvizdan Dalibora Matanića, Jurić Tilić je primjerom pokazala na koji način u praksi funkcioniraju procesi razvoja reputacije projekta od filmske ideje do realizacije. Na primjeru Zvizdana na zanimljiv je način predstavljen put ovog filma kroz razvoj i financiranje, produkciju, festivalsku promociju i distribuciju. Predstavila je i način na koji se oblikuju ključni materijali filma koji služe promociji i distribuciji filma. Istaknula je ulogu producenta u promociji i distribuciji filmova, naglasivši budućim profesionalcima kako je važna njihova inicijativa i angažman u promociji kroz sve faze produkcije filma.

Zvizdan

Zvizdan

Zvizdan

Zvizdan

Programiranje igranog filma

U podne je na Giardinima održana promocija knjiga “Programiranje igranog filma 1 i 2” autora Nikše Sviličića. Ova komunikacijska studija daje inovativan osvrt na semiotičko-narativne elemente scenarija koji potiču gledanost igranog filma. Postavljajući i provjeravajući hipoteze koje ekspresivnost semiotičko-naracijskog scenarističkog izraza koreliraju s recepcijom publike hrvatskoga igranog filma knjige – Programiranje igranog filma 1 i 2 daju znanstveni odgovor na pitanje kako napraviti igrani film koji će „osvojiti“ publiku.

Sviličić je istražio i analizirao koliko pojedini motivi i emocije utječu na gledanost i uspješnost filmova u pogledu nagrada na Pulskom filmskom festivalu. Knjige pokazuju u kojoj mjeri određeni narativno-semiotički filmski motivi posredno i/ili neposredno koreliraju s izvjesnošću uspjeha hrvatskoga dugometražnog filma u TV i kinodistribuciji. Autor je istražio utjecaje preko 100 različitih motiva, poput ljubavi, samoubojstva, globalnih problema, bogatstva, siromaštva, temeljnih filmskih emocija (sreća/tuga/strah/ljutnja), redoslijeda prikazivanja na Pulskom filmskom festivalu te financiranja i produkcijskih aspekata. Knjige su predstavili autor Nikša Sviličić, predstavnica izdavačke kuće Funditus – Tajana Obradović te moderator Mario Gigović.

preuzmi (1)

Učitati još
Zatvori