Journal.hr

Nothing Beats a Jet2 Holiday! O čemu oni? Evo priče iza viralnog zvuka koji je preuzeo društvene mreže

Koja je pjesma ljeta?, pitali su se brojni kreatori na društvenim mrežama. Mnogi se slažu kao ovo ljeto nije poput drugih, odnosno summer isn’t summering, a u prilog tome ide i činjenica nema konsenzusa oko pjesme ljeta. Doduše, glavni kandidat je viralni TikTok zvuk koji je u fokus vratio i deset godina staru pjesmu.

Naime, posljednjih tjedana, društvene mreže preplavljene su videozapisima koji koriste prepoznatljiv audio isječak pjesme Hold My Hand britanske pjevačice Jess Glynne, odmah nakon kojeg slijedi vedra izjava: Nothing Beats a Jet2 Holiday (Ništa ne može nadmašiti Jet2 odmor). Iako na prvu zvuči kao reklama iz snova, ironična uporaba ove fraze u viralnim videima otkriva sasvim drugačiji ton te donosi scene neuspjelih pokušaja, neugodnih situacija i pravih malih katastrofa.

Nothing Beats a Jet2 Holiday, doista

Jet2, britanska niskobudžetna aviokompanija poznata po povoljnim paketima putovanja, već godinama koristi pjesmu Jess Glynne u svojim reklamama. No pravi zaokret dogodio se 2024. godine, kada je nova reklama s glumicom Zoe Lister kao naratoricom postala neplanirana zvijezda društvenih mreža. Zvučni isječak iz te reklame postao je viralan, a korisnici TikToka počeli su ga koristiti za prikaze svega što nije ni blizu savršenom odmoru. Do danas je objavljeno preko 1,4 milijuna TikTok videa s ovim zvukom, a najpopularniji među njima doseže čak 35 milijuna lajkova.

Svi akteri ove priče brzo su iskoristili pomalo nenadanu popularnosti. Jet2 je nastavio koristiti frazu u promotivnim kampanjama i popustima, a viralni trend pomogao njegovoj široj vidljivosti. Zoe Lister je postala rado viđen gost brojenih događanja gdje redovito izvodi prepoznatljivu naraciju na javnim nastupima. Jess Glynne je uključila referencu na frazu u svoje koncerte, a trend je iskoristila i za promociju nove pjesme Back To Me. Viralni zvuk sada se redovito može čuti i u noćnim klubovima.

Sjajno iskorišten trenutak

TikTok ga je transformirao u globalni inside joke, a Jet2 ga je pretvorio u marketinški zlato. Točnije, korisnici su ga pretvorili u univerzalni alat za humor, ironiju i komentar svakodnevnih promašaja. Pritom publika nije ismijavala samu kompaniju, nego je duhovito preokrenula poruku u svojevrsnu šalu na račun života, jer ponekad i sami odmori završe neslavno. Umjesto da se distancira, Jet2 je trend prigrlio, čime su pokazali da razumiju jezik digitalne kulture i znaju kada treba pustiti da se priča odvija prirodno.

Možda nije sve išlo po planu, ali jedno je sigurno: ovaj odmor TikTok neće tako brzo zaboraviti. A mi vas ostavljamo uz neplanirani hit ljeta – Hold My Hand. 

Foto: Dupe