Film ‘The Lost Girls’ prikazuje četiri generacije koje žele umanjiti utjecaj Petra Pana

„Second star to the right and straight on ’til morning“ – putokaz je to do čudesnog otoka Nigdjezemske. Ondje živi i Petar Pan, dječak koji je odbio odrasti. Animirani film Petar Pan iz 1953. godine, napravljen po romanu J.M. Barrie, postao je klasikom koji smo svi pogledali barem jednom tijekom odrastanja. Disneyjeva inačica još uvijek je najuspješnija adaptacija te priče, a brojni su drugi studiji imali svoje prosječno uspješne igrane verzije klasika.

Relativno rečeno, najuspješnija je možda verzija film iz 2003. godine s Jeremyjem Sumpterom i Rachel Hurd-Wood u glavnim ulogama. Dok se mnogi fokusiraju na Peterov život, redateljica Livia De Paolis udružila se s Vertical Entertainmentom kako bi publici donijela ‘The Lost Girls’, novi pogled na klasičnu priču.

The Lost Girls

‘The Lost Girls’ nadolazeći je fantastični dramski film inspiriran temom Petra Pana. Film će pratiti četiri generacije Darling djevojaka koje se pokušavaju suprotstaviti Petru Panu (Louis Partridge) i njegovoj čaroliji. Peter traži od Wendy (Emily Carey) da nikad ne odraste. Međutim, ona (Livia De Paolisse) se nedugo zatim udaje i ne ispunjava dato obećanje.

Njena kći, Berry (Ella-Rae Smith) jedne noći budi se pokraj dječaka Petera u svojoj sobi. Peter joj ponudi da napusti dom i krene s njim prema Nigdjezemskoj. Hoće li se Berry uspjeti oduprijeti utjecaju Petra Pana ili će biti uvučena u to baš kao što su bile njezina majka, baka Jane (Joely Richardson) i prabaka (Vanessa Redgrave)? Trailer također otkriva nevjerojatnog Iaina Glena iz ‘Igre prijestiolja’ koji je utjelovio neustrašivog pirata Kapetana Kuku. U nastavku pogledajte trailer, a 17. lipnja ove godine možemo očekivati ovaj uistinu impresivan i drugačiji film na velikim platnima.