Izgleda da imamo prvu božićnu reklamu ove godine, nas je uspjela rasplakati. Pogledajte
Izgleda da imamo prvu božićnu reklamu ove godine, nas je uspjela rasplakati. Pogledajte

Izgleda da imamo prvu božićnu reklamu ove godine, nas je uspjela rasplakati. Pogledajte

Ovogodišnja božićna reklama robne kuće John Lewis stigla je i ponovno dokazala zašto se svake godine s nestrpljenjem čeka njihova kampanja. Nazvana “Where Love Lives”, nosi slogan: „If you can’t find the words, find the gift.“ (Ako ne možeš pronaći riječi, pronađi dar.)

Reklama koja će rasplakati roditelje, ali i djecu

Radnja nas vodi u obiteljski dom na Božićno jutro. U središtu pažnje je otac, koji, klečeći kraj bora, posprema razbacani papir od poklona. Među naboranim komadima sjajnog papira pronalazi još jedan, neotvoreni dar – kutiju s natpisom „Dad“ i nacrtanim nasmiješenim licem. U njoj se nalazi vinil ploča s pjesmom “Where Love Lives”.

Otac odlazi do svog gramofona i spušta iglu na ploču. Kako se prvi tonovi pjesme razliježu prostorijom, zatvara oči – i glazba ga vraća u njegovu mladost, u klubove i plesne podije 1990-ih. U tom trenutku vrijeme staje: kroz vizualne bljeskove vidimo prisjećanja, prijatelje, smijeh i energiju davnih godina. I dok ritam raste, sjećanja se pretapaju u sadašnjost – u pogled između oca i sina koji sada dijele istu pjesmu, ali iz različitih životnih kutova.

Soundtrack spota čini remiks pjesme “Where Love Lives” u novoj izvedbi glazbenika Labrintha, koji klasični dance hit pretvara u emotivnu, gotovo filmsku glazbenu kulisu.

Odnos roditelja i djece

Reklama nježno govori o onome što se često prešuti; o emocionalnoj povezanosti između roditelja i djece, posebice tinejđera, o ljubavi koja se ne izražava riječima nego gestama. Vinil ovdje nije samo poklon, već simbol razumijevanja i bliskosti.

John Lewis uspijeva još jednom pogoditi u srž onoga što Božić zapravo znači, a to je vrijeme prisjećanja, razumijevanja i zajedništva. Reklama nudi tihu, emocionalnu priču koja će dirnuti i roditelje i djecu, a nas zasigurno je.

Prva božićna reklama ove godine podsjeća da najbolji darovi nisu uvijek oni koji se kupuju, već oni koji povezuju kroz sjećanja i male, ali značajne geste.

Foto: Instagram (@johnlewis)

Učitati još
Zatvori