

I’m worth it! Slogan koji znate svi, no znate li i priču iza njega? Otkriva ju dokumentarac
I’m worth it!, odnosno u hrvatskoj inačici Jer ja to zaslužujem!, legendarni je slogan brenda L’Oréal Paris uz koji smo mnogi odrasli. No jeste li se zapitali kako je nestao? Pozadinu nam otkriva inspirativni dokumentarac A Final Copy of Ilon Specht, ovogodišnji osvajač prestižnu nagradu Film Grand Prix na Cannes Lionsu 2025.
Riječ je o kratkometražnom filmu koji donosi snažnu, emotivnu i inspirativnu priču o Ilon Specht, vizionarki i copywriterici koja je te 1971. godine stvorila jedan od najprepoznatljivijih slogana u povijesti oglašavanja. Ova rečenica, tada izgovorena kao manifest samopouzdanja, prerasla je u globalni simbol ženske snage, neovisnosti i slobode izražavanja.
Iza tih, naizgled jednostavnih riječi, krije se priča o ženi koja je prkosila pravilima, mijenjala percepciju ljepote i hrabro utirala put budućim generacijama. Slogan koji je osmislila prije 54 godine, složit ćemo se, danas je snažniji nego ikad.


Ne radi se o oglašavanju, radi se o ljudima
Premijerno prikazan 8. ožujka na Međunarodni dan žena film ne samo da odaje počast jednoj iznimnoj ženi, već i podsjeća na važnost njezine poruke koja jednako snažno odjekuje. Ilon Specht je, nažalost, preminula nedugo nakon prikazivanja filma, ali njezino nasljeđe i dalje živi.
Ne radi se o oglašavanju, radi se o ljudima, poruka je koja dočarava njezino stvaralaštvo, ali i ukazuje na postulate zbog kojih njezin rad izaziva divljenje i dan danas. Ilon Specht mnogi smatraju ženom ispred svog vremena, no zapravo je bila ona koja tjera to vrijeme da ide prema naprijed te je svojim vizijama unaprijedila svijet oglašavanja.
Svjedočimo priči o tome kako je vizija jedne žene postala temeljna vrijednost koja i danas nadahnjuje milijune kroz brojne inicijative za edukaciju, podršku i osnaživanje žena diljem regije. Valja istaknuti kako je uz ovacije publike film stekao i sjajne ocjene kritike. Istaknut ćemo onu od 8,3 ostvarenu na stranici Rotten Tomatoes, specijaliziranu za recenziranje filmskog sadržaja.


Oda ženstvu
Film A Final Copy of Ilon Specht kulminira dirljivim i osobnim govorom Ilon Specht, u kojem sama autorica slogana otkriva svoju priču, kako je izgledao njezin put kroz često surov i muški dominantan svijet oglašavanja te s kakvim se preprekama suočavala kao žena u industriji koja tada nije imala prostora za ženske glasove.
Upravo je kreacija slogana za L’Oréal Paris postala njezin osobni i profesionalni trenutak preokreta, a ta četiri jednostavna, ali moćna slova ispisala su povijest.
Valja istaknuti kako je film i svojevrsna lekcija o vrijednosti, a na njih se sjajno nastavlja i aktualna L’Oréalova inicijativa Lessons of Worth. Riječ je o seriji koja poziva žene da vjeruju u vlastitu vrijednost i da prepoznaju svoje urođene vrijednosti. Kroz ova inspirativna video svjedočanstva, ambasadorice L’Oréala Paris govore o tome kako ih je slogan brenda osobno osnažio.



Suradnja koja slavi umjetnost
Hrvatska publika film A Final Copy of Ilon Specht će premijerno imati priliku vidjeti u sklopu 72. Pula Film Festivala i to ovog četvrtka, 17. srpnja u 18 sati u kinu Kinu Valli. Ako vas put ne vodi do Pule, znajte da ovaj dirljiv dokumentarac možete pogledati ina YouTubeu, na ovom linku, a isti se nalazi i na kraju teksta.
Valja istaknuti kako je L’Oréal Paris po drugi je put zaredom službeni make-up partner Pula Film Festivala, a svojim sudjelovanjem još jednom potvrđuje posvećenost ne samo ljepoti i ženskom osnaživanju, već i podršci umjetnosti te kulturnoj raznolikosti, kozmopolitskom duhu i vrijednostima koje promiču ljudska prava.
Tijekom trajanja festivala, tim L’Oréal Paris zadužen je i za stvaranje glamuroznih lookova za goste i uzvanike, predstavljajući najvišu razinu stručnosti, kreativnosti i elegancije po kojoj je brend prepoznatljiv diljem svijeta. Uz beauty čaroliju iza kulisa, organiziran je i poseban, ekskluzivni event za prijatelje brenda kao proslava važnog partnerstva i obilježavanje ovog nezaboravnog trenutka na jednom od najznačajnijih kulturnih događanja ljeta. Ovo je samo jedan od dokaza da brend L’Oréal Paris desetljećima i djelima stoji iza svog slogana.
Foto: L’Oréal Paris