Jedna bijela majica se prodala u 70,000 primjeraka, a nose ju Cillian Murphy, Glenn Powell i Joe Alwyn
Jedna bijela majica se prodala u 70,000 primjeraka, a nose ju Cillian Murphy, Glenn Powell i Joe Alwyn

Jedna bijela majica se prodala u 70,000 primjeraka, a nose ju Cillian Murphy, Glenn Powell i Joe Alwyn

Naizgled obična bijela majica postala je najtraženiji basic komad među holivudskim glumcima i japanskim minimalistima. Radi se o Stretch Fraise modelu japanskog brenda Hollywood Ranch Market. Majici koja se prodaje isključivo putem preporuka, bez ijedne reklame, ali s kultnim statusom koji se teško nadmašuje. U zemlji u kojoj se moda često temelji na detaljima i perfekcionizmu, ovaj brend je dokaz da su jednostavnost i kvaliteta ponekad najbolji recept za uspjeh.

Brend s dušom iz Tokija

Hollywood Ranch Market osnovao je Gen Tarumi 1972. godine nakon svojih putovanja po Kaliforniji, inspiriran ležernim stilom Zapadne obale. Njegov butik u tokijskoj četvrti Daikanyama ubrzo je postao kultno mjesto za ljubitelje američke casual estetike, ali s japanskim zanatom preciznosti i kvalitete. Brend nije stao samo na odjeći. Hollywood Ranch Market se razvio u cjelokupni lifestyle koncept, s ponudom dodataka i kućnih proizvoda, uvijek s fokusom na održivost i prirodne materijale. Njihova poruka “Arigato Love Earth & Nature” postala je svojevrsni manifest – zahvalnost prema prirodi i promicanje odgovornog pristupa modi.

Pod okriljem Seilin & Co., kuće koja okuplja i poznati denim brend Blue Blue Japan, Hollywood Ranch Market godinama njeguje filozofiju less is more. Njihov dizajn ne prati trendove, već gradi vjernu zajednicu kupaca koji cijene izradu, tkaninu i savršeni kroj.

Majica koja se savršeno prilagođava tijelu

U moru bijelih pamučnih modela, Stretch Fraise majica izdvojila se kao pravi modni fenomen. Lansirana još 1995. godine, ova Stretch Fraise majica izrađena je od guste, elastične pamučne tkanine s blagom teksturom koja se savršeno prilagođava tijelu. Dovoljno je čvrsta da zadrži oblik, a opet jako udobna i mekana. Dolazi u varijantama s okruglim izrezom, boat ovratnikom i dolčevitom. A prepoznatljiva je po malom izvezenom logotipu u obliku slova H na lijevom rukavu.

Bez ijedne kampanje, Stretch Fraise majica prodaje se isključivo zahvaljujući usmenoj preporuci onih koji su je nosili i otkrili koliko dobro pristaje. Rezultat? Samo u Japanu je tijekom 2024. godine prodano više od 70.000 primjeraka. To je rekord za brend koji ni ne oglašava svoje proizvode. Zbog toga je njihova matična tvrtka Seilin & Co. najavila i međunarodno širenje linije, što bi mogao biti trenutak kada će ova majica iz anonimnosti preći u svjetski mainstream.

Hollywood je otkrio njihov secret basic

Iako se o njoj malo priča, Stretch Fraise majica već ima ozbiljan celebrity fan club. Nose je Matt Bomer, Drew Starkey, Glen Powell, Joe Alwyn, pa čak i Cillian Murphy – glumci poznati po besprijekornom, nenametljivom stilu. Njezin kroj, koji naglašava vašu siluetu bez prenapadnosti, idealan je za sve koji žele izgledati dotjerano i u najbasic komadima.

Za mnoge od njih, upravo ta Stretch Fraise majica postala je sinonim za perfect fit. Jednostavan, ali efektan komad koji izgleda skupo, iako košta manje od 100 dolara. Njezina popularnost savršeno se uklapa u današnji povratak normcore estetike i želju za jednostavnim, bezvremenskim komadima koji ne ovise o sezonskim trendovima.

bijela pamučna majica
Drew Starkey

Foto: Profimedia, Instagram, Hollywood Ranch Market

Učitati još
Zatvori