Nova Louis Vuitton kampanja za Spring–Summer 2026 Pre-Collection donosi spoj klasične elegancije i suvremenog duha, utjelovljenog kroz karizmatičnog ambasadora kuće Calluma Turnera. Louis Vuitton ovoga puta istražuje koncept scenic sophistication, profinjene jednostavnosti inspirirane prirodom i tradicionalnim odjevnim kodovima. Kampanja evocira osjećaj odmora i bijega, u kojem se klasično krojenje susreće s ruralnim šarmom i vanjskim prostorima, stvarajući vizualnu poeziju između luksuza i spontanosti. I sve to pod kreativnim okom Pharrella Williamsa, koji nikada ne razočara.
Louis Vuitton i Callum Turner: Jedan od boljih modno glumačkih parova
Callum Turner u središtu kampanje utjelovljuje modernog muškarca. Mirnog, samouvjerenog i povezanog s prirodom. Odjeven u besprijekorno krojena odijela iz nove kolekcije, on donosi novu interpretaciju formalnog stila. Onu koja ne guši individualnost, već je naglašava kroz slobodu pokreta i suptilne detalje. Tkanine su lagane, prozračne i fluidne, dok paleta boja obuhvaća zemljane tonove, nijanse bež, sive i maslinaste, te akcentne boje inspirirane prirodnim svjetlom.
Kolekcija koja balansira formalno i moderno
Pharrellova vizija za ovu kolekciju temelji se na ideji povratka autentičnosti. Umjesto ekstravagancije, naglasak je na tihom luksuzu. Odijela koja odišu tradicijom, ali su oblikovana u skladu s ritmom suvremenog života. Krojevi su precizni, no nenametljivi. Kolekcija time odražava ravnotežu između formalnog i prirodnog, tradicije i modernosti.
Iako Pharrell nerijetko u svojim Louis Vuitton kolekcijama ide korak dalje i mušku modu kreira kao da ne postoje nikakve norme, za ovu kolekciju je ipak imao nešto tradicionalniji pristup. Callum Turner se odlično uklapa u tu priču, a u prilog mu ide i što je 1/2 trenutno najpoznatijeg para. A kada u kampanju dodate i pse – uspjeh je zagarantiran.
Foto: Profimedia, Louis Vuitton, Instagram (@louisvuitton)
