Journal Man: Pravilna njega kože prilikom treniranja

@mankindcouk

Bavljenje sportom i treniranje pomažu nam u smanjenju stresa i poboljšavaju lučenje endorfina, hormona sreće koji nam daje osjećaj zadovoljstva. To zadovoljstvo može naglo nestati kada primijetimo da nam poslije treninga izbijaju prištići i nastaju miteseri. Ovi problemi s kožom najviše su povezani s prljavštinom koju ne uklonimo s lica prije i nakon treninga te s čestim diranjem lica rukama dok brišemo znoj za vrijeme treninga. Na sreću, pravilnom njegom i izborom proizvoda, problematičnoj koži nakon treninga možete lako stati na kraj.

Prije treninga

Njega kože lica prije treninga prvenstveno ovisi o tome kada vam je trening. Ako trenirate ujutro, umijte se samo s toplom vodom da biste uklonili sebum koji se izlučio tijekom noći. Vjerojatno ste večer prije temeljito očistili kožu prije spavanja i nanijeli bogatu hidratantnu kremu (ako niste, trebali biste početi to raditi), stoga preparate za čišćenje lica ostavite za nakon treninga. Ukoliko trenirate popodne ili navečer, neophodno je ukloniti nečistoće koje su vam se nakupile na licu. Prašinu, BB kremu i proizvode za oblikovanje kose koji znojenjem pređu na lice uklonite gelom za čišćenje lica. Izbjegavajte korištenje maramica za čišćenje lica – osim što mogu iziritirati kožu, njihovom nepravilnom upotrebom ubrzat ćete stvaranje bora, naročito u području oko očiju. Ako ćete trenirati na otvorenome, nakon čišćenja na kožu nanesite laganu kremu visokog zaštitnog faktora.

Clinique for Men Charcoal Face Wash
Clinique for Men Charcoal Face Wash
REN Clean Screen Mineral SPF 30
REN Clean Screen Mineral SPF 30

Za vrijeme treninga

Tijekom treninga pokušajte što manje dirati lice rukama da njega ne biste prenijeli bakterije sa sprava za vježbanje i strunjača. Sa sobom ponesite dva ručnika – jedan koji ćete koristiti za sprave, a drugi kojim ćete brisati znoj s lica. Također, pobrinite se da pijete dovoljno tekućine kako biste nadomjestili vodu koju gubite treniranjem te hidratizirali kožu iznutra.

Nakon treninga

Nakon što završite s treniranjem, čak i ako se ne tuširate u svlačionici, obavezno gelom za umivanje očistite lice od znoja i prašine koji vam mogu začepiti pore. Obzirom da je koža nakon treninga izrazito osjetljiva, nakon čišćenja nanesite samo nemasnu hidratantnu kremu i termalnu vodu da biste umirili kožu, a proizvode popit retinola i kiselina ostavite za prije spavanja.

Perricone MD Nutritive Cleanser
Aesop Mandarin Facial Hydrating Cream

Tekst: Ivan Mihanović

Foto: Instagram, Mankind

0